Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Laloba schreef:
09-04-2018 14:12
Ik gooide vroeger mijn kleding graag in de droger. In de winter wordt het daar nogal statisch van.. Blijkbaar.

Sochtends haast, en hop naar mijn werk. Bleek dat mijn ondergoed (lees dellerig, kant en felle kleurtjes) ergens aan mijn kleding is blijven "plakken" zonder dat ik dat doorhad. Is er uiteindelijk afgevallen... Voor de ingang. Toen ik met pauze ging, zag ik mijn ondergoed RECHT VOOR DE DEUR liggen.

Ik heb nog gedacht, zal ik het oprapen? Maar de gedachte dat een van mijn collega's me zou zien terwijl ik ondergoed van de straat in mijn tas doe? Leek me nog genanter hahahaha

Heb het maar laten liggen. ;)
Hahaaaaaaa dit!
Een sextthing bericht naar mijn vader ipv vriend gestuurd :'(
Ik kon mezelf wel afschieten.
Sindsdien ook nooit meer aan sexthing gedaan.
Was gelijk genezen.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft even geduurd, maar ik ben bijgelegen. De helft heb ik door mijn tranen heen moeten lezen van het lachen.
Tijd om zelf met de billen bloot te gaan. Ook om dit topic weer even te reanimeren en hier gelijk een ordinaire tvp van te maken.

Paar jaar geleden heerste er in onze directe familiekring een virusje waarvan overgeven 1 van de symptomen was. Ik kwam er nogal goed voor weg gelukkig...althans dat dacht ik.
Schoonmoeder was jarig en nam ons mee naar een wok restaurant.
Ik voelde me al een paar uur wat unheimisch, maar goed genoeg om mee te gaan.

Halverwege de avond voelde ik me toch wat minder en ben een paar keer naar de wc gegaan met het klamme zweet op mijn rug en gezicht. Er kwam niks. EINDELIJK besloten we om naar huis te gaan (had niemand verteld dat ik niet lekker was), staan we met de hele familie in de prachtige hal onze jas op te halen, spuug ik plots met een hele sierlijke boog mijn hele maaginhoud over de vloer, muur, fontein en balie. Uiteraard was het er smoordruk en iedereen keek me aan. De medewerksters kwamen gelijk met hele rollen papier aan om het op te ruimen. Ik ben snel naar buiten gerend en heb de bosjes ook nog van een laagje voorzien.
Ik ben een week ziek geweest, maar na al die jaren draait mijn maag nog steeds om als ik er weer aan terug denk. Ik schaam me er nog steeds voor @(
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Aaa man! Wat hebben we verschrikkelijk genante momenten allemaal! Maar maakt het wel minde erg! Haha

Oké, de mijne is dus van gisteren. Ik was donderdag thuis en ik moest zo enorm nodig plassen en de wc was bezet dus ik heb een oude emmer gepakt en daarin geplast. Daarna belde een vriend (waar ik ook nog verliefd op ben) en vroeg of ik kwam slapen. En de volgende ochtend had ik een afspraak dus heeft hij me afgezet en heb ik hem mijn sleutels gegeven om bij mij zijn telefoon op te laden.. 3 keer raden: de emmer stond er nog, helemaal vergeten om te spoelen. Hij zat buiten toen ik terug kwam en daar hebben we nog gechilld en hij heeft er niks over gezegd. Ik kwam er zelf pas achter toen ik mijn huis inging. Ik schaam me kapot en ik denk serieus dat hij me nu heel vies en raar vindt. Ik zie 'm vanavond dus ik ga het wel even opgooien en mezelf er hopelijk goed uit te lullen, hey verzachten..
Alle reacties Link kopieren
Hmm, zeggen dat je je sopje ammoniac van het ramenwassen was vergeten weg te gooien? "Zoooooo het stónk bij mij thuis! Vergeten...."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven