Het nieuwe bugtopic
donderdag 14 november 2024 om 11:30
Beste forummers,
Zoals jullie weten, is het Vivaforum sinds anderhalve maand overgegaan naar Kompas en om te zorgen dat de nieuwe ict-ers door een heel topic moeten worstelen om enigszins overzicht te krijgen, hebben we besloten om een nieuw bugtopic te openen.
Jullie hebben op het Centraal moderatortopic al even kennis kunnen maken met Gerco, maar zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, heeft hij niet te tijd om een heel topic bij te houden. Ik zal daarom als tussenpersoon gaan fungeren.
Acute problemen geven we uiteraard gelijk door, de rest maken we lijstje en wordt er door de technische dienst bekeken wat er als eerste opgepakt gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
ps. Het oude topic gaat op slot, maar blijft wel bewaard. Wie weet is er ooit de tijd om alles op te lossen.
Er zijn al een paar dingen verbeterd zoals niet iedere keer opnieuw in moeten loggen en we zijn inmiddels weer een stuk beter vindbaar via Google!
. Vermeld bij het doorgeven van een probleem om welk device het gaat, besturingssysteem en browser.
We zijn op de hoogte van de huidige bug waarbij pagina's vastlopen, afgesloten worden enz. en er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. Tot op heden hebben ze oplossing helaas nog niet gevonden.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zoals jullie weten, is het Vivaforum sinds anderhalve maand overgegaan naar Kompas en om te zorgen dat de nieuwe ict-ers door een heel topic moeten worstelen om enigszins overzicht te krijgen, hebben we besloten om een nieuw bugtopic te openen.
Jullie hebben op het Centraal moderatortopic al even kennis kunnen maken met Gerco, maar zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, heeft hij niet te tijd om een heel topic bij te houden. Ik zal daarom als tussenpersoon gaan fungeren.
Acute problemen geven we uiteraard gelijk door, de rest maken we lijstje en wordt er door de technische dienst bekeken wat er als eerste opgepakt gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
ps. Het oude topic gaat op slot, maar blijft wel bewaard. Wie weet is er ooit de tijd om alles op te lossen.
Er zijn al een paar dingen verbeterd zoals niet iedere keer opnieuw in moeten loggen en we zijn inmiddels weer een stuk beter vindbaar via Google!
. Vermeld bij het doorgeven van een probleem om welk device het gaat, besturingssysteem en browser.
We zijn op de hoogte van de huidige bug waarbij pagina's vastlopen, afgesloten worden enz. en er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. Tot op heden hebben ze oplossing helaas nog niet gevonden.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 28 maart 2026 om 12:56
zaterdag 28 maart 2026 om 12:57
Kompas heeft tot nu toe meer kapot gemaakt dan hersteld.Calamitycat schreef: ↑28-03-2026 12:54Een andere browser op desktop heb ik ook al geprobeerd, zelfde layout als de printscreens die ik hier al eerder plakte.
Als Kompas iets stuk maakt, en dat hebben ze overduidelijk gedaan laatst, dan moeten ze het repareren ook. Maar goed, ik ben roepende in de woestijn hoor, daar ben ik me van bewust.
Everything is possible for the one who believes.
zaterdag 28 maart 2026 om 13:01
Precies. Ik probeer me er maar niet druk om te maken. Kompas boeit het niet, ze doen er niets aan en er verandert ook niets.
Het zou mij niet verbazen als de stekker er uit gaat.
Everything is possible for the one who believes.
zaterdag 28 maart 2026 om 13:03
Mij ook niet.
Het VF bungelt op de lijst van merken van Kompas al helemaal onderaan, dus wie weet vallen 'we' er ineens af, oeps.
https://www.kompaspublishing.nl/merken/
Het VF bungelt op de lijst van merken van Kompas al helemaal onderaan, dus wie weet vallen 'we' er ineens af, oeps.
https://www.kompaspublishing.nl/merken/
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
zaterdag 28 maart 2026 om 13:05
Maar misschien zou Luc van Koningsbrugge zijn gezicht eens kunnen laten zien hier om te laten weten hoe het er nou werkelijk voorstaat, bij gebrek aan community manager. In plaats van de mods zijn vuile klusjes op te laten knappen bedoel ik dus.
zaterdag 28 maart 2026 om 13:09
zaterdag 28 maart 2026 om 13:10
Bluetooth toetsenbord aansluitenCalamitycat schreef: ↑28-03-2026 12:53Ik hoef geen twee lijsten met actieve topics, ik wil gewoon dat de hele rechterkolom weer dicht te klappen is zoals het eerder was, zodat ik geen smalle berichten meer hoef te lezen, geen kleine foto's en plaatjes meer hoef te zien.
En ik wil zéker niet worden 'gedwongen' op mijn telefoon te forummen met dat typen op die kleine rot toetsjes. Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen terwijl ik een desktop voor mijn neus heb met een groot scherm en een normaal toetsenbord.
Hoe moeilijk kan het zijn iets te repareren wat je verkloot hebt, pfff.
Zonder gekheid, ik heb er een bij mijn tablet voor het geval ik die als laptop wil gebruiken, maar het is natuurlijk van de zotte als je je telefoon moet gaan optuigen met dit soort fullsize randapparatuur...
zaterdag 28 maart 2026 om 13:26
Geen haar op mijn hoofd etc.
zaterdag 28 maart 2026 om 13:35
Dat begrijp ik ook niet. Is er geen versiebeheer van de wijzigingen? En in hoeverre worden wijzigingen getest?Calamitycat schreef: ↑28-03-2026 12:53Hoe moeilijk kan het zijn iets te repareren wat je verkloot hebt, pfff.
zaterdag 28 maart 2026 om 14:17
Dat lijkt me een goede gok.
De functies hebben, op een enkele uitzondering na, ook allemaal prachtige Engelse benamingen bij Kompas.
Misschien is er nog plek voor een repair officer.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in