Het Schijt-aan topic

27-04-2011 14:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar heb jij schijt aan? Waar zet jij je tegen af?
quote:SweetSummer schreef op 27 april 2011 @ 15:40:

Wikipedia pantalon:

[afbeelding]

Mijn type pantalon:

[afbeelding]

Kan me voorstellen dat je die 1e vreselijk vindt. (ga er van uit dat je googlede).. Maar met die laatste is toch niets mis?!

Nee, die vind ik ook mooi. Mooi basic. Het gaat mij meer op de herenpantalon met zo'n vouw... brrr.

Klopt die lengte van die benen eigenlijk wel? Jemig!
Maar daarentegen zie je mij er dus niet zo'n bloesje op dragen maar een paar stoere zwarte laarzen eronder en een lange zwarte jas ofzo. Het is een mooi basic kledingstuk waar iedereen wel iets mee kan.
Ze is er vast op uitgekozen .. Die benen wil ik ook wel!

Het mooie van een pantalon is dat je het zo eigen kunt maken...

In de zomer met een sandaaltje en een mouwloos blousje met frutsels.. In de winter met een nette trui en laarzen..

Maar in mijn geval ook bijna nooit met een blouse. Ik heb 1 knal rode blouse met korte mouwtjes.. Die staat wél leuk . .
Ik zet me af tegen het gebruik van platte uitdrukkingen voor uitwerpselen, als je ook "maling aan" of "lak aan" kunt zeggen.
Ik heb schijt aan voor lul staan, schijt aan jaloezie van een ander, schijt aan alles wat graag voetbalhooligan wil zijn , schijt aan mijn moeders persoonlijkheid, schijt aan mijn eigen angsten en schijt aan dominante mannen.

Nou en dan ben ik niet overal even geliefd, en daar heb ik dan ook weer schijt aan.
..popcorn?
Ik heb schijt aan voor lul staan, schijt aan jaloezie van een ander, schijt aan alles wat graag voetbalhooligan wil zijn , schijt aan mijn moeders persoonlijkheid, schijt aan mijn eigen angsten en schijt aan dominante mannen.

Nou en dan ben ik niet overal even geliefd, en daar heb ik dan ook weer schijt aan.
..popcorn?
En ik heb er ook schijt aan dat het dubbel gpost werd, en ik heb ook schijt aan de spellingsdeskundigen hier, en ik heb ook schijt aan groepjes, en schijt aan pesterijen, en schijt aan nioet mogen zonnen in het park..
..popcorn?
En schijt aan mensen die niet weten wanneer ze genieten kunnen. Dus als het mooi weer is zit ik mooi wel met wat lekkers en een wijntje in de tuin.
..popcorn?
Ik heb voornamelijk schijt aan mezelf; wals gerust over angsten en onzekerheden heen, ga door waar ik het liefst zou stoppen en doe dingen die ik eigenlijk niet durf. Maar hé, anders zou ik nergens komen
This is not kosher!
Ik heb ook weleens schijt aan mezelf...

ontzettend schijt aan mezelf eigenlijk
Waarom mag je niet zonnen in het park???
Ik heb schijt aan wie schijt heeft aan mij...
quote:nola schreef op 27 april 2011 @ 16:11:

En ik heb er ook schijt aan dat het dubbel gpost werd, en ik heb ook schijt aan de spellingsdeskundigen hier, en ik heb ook schijt aan groepjes, en schijt aan pesterijen, en schijt aan nioet mogen zonnen in het park..waarom zou je niet mogen zonnen in het park dan?
Ik moest erg lachen om de topictitel, zie onderstaand citaat van Paulien Cornelisse.

Ik heb er schijt aan is een merkwaardige uitdrukking. Zou het niet logischer zijn om te zeggen "ik smeer er schijt aan" ?

"Schijt hebben aan", van wie is die schijt dan ? En waar zit dat dan precies ?

Ik heb dus schijt aan de mensen die hun hond voor mijn deur laten schijten en het niet opruimen, als ik zie wie zijn hond zijn zooi niet opruimt zoek ik hem op en smeer het aan de ramen.

Zitten zij ook eens in de shit !
Ik heb meestal gewoon schijt aan mijn toiletpapier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven