Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Misschien de tijdmachien gebruiken?
Ik heb wel een mooi platje in memerian

Zo zeg, gaat ff een laadje open hier.
Ik vin gu èg keiluuk
Dit zijn mijn gevoelentjes en jij bent dat poppeke

Had gehoopt nog iets tussen ons te vinden, maar niet gevonden :(
Je overvloed aan emoties probeert me te pakken he
Even wat goede punten noteren

- ik ga rond 25oo ijstijd naar bed

- ben een steen kwijt

- rook veel minder

- eet amper vlees
Niet dat ik van plan ben te stoppen met roken, maar de asbak was voor meer dan de helft leger eergister.
- ik ga rond 25oo ijstijd naar bed Dat is keurig netjes, knap! En zonder krekigheden te tellen!

- ben een steen kwijt Sjoh, wat knap dat het je is gelukt, als die eerste sippen er maar af zijn hè!

- rook veel minder Ge ha tog nie een greutere asba gekog hè?

- eet amper vlees Dat is een hele vooruitgang, proberen die laatste ampère ook nog te laten staan!
Hé Flomp, ben jij nog in't Paleis

Of ben je al vertrokken naar het Youssefs Paradijs

Flimpie, doe toch oooopen!
Get wat een vies kleurtje. Graag excuses.
Ok, geaccepteerd.
Niet meer over hebben nu. Klaar, zand erover.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak geen vorderingen. Ik damp de hele dag, terwijl ik al jaren niet rook. Maar geen asbak, spreekt wel voor me want geen extra schoonmaakkosten of onderhoudskosten wat betreft kuismadam en verf.

Ben geen steen kwijt, wat goed is trouwens want ik denk dat Stan heel boos zou worden als ik mijn stenen kwijt raak.

Ik weet niks meer, ben alle wachtwoorden kwijt en ik slaap minder. Wel vaker KO, dat wel.

Oja, ik eet zelfs meer vlees en vis en minder chocola. Hoe laat is de volgende pillendokterronde?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Oei, MrsS, dat klinkt idd niet goed. Er komt nu een pillendokterronde speciaal voor jou.
Life is short. Eat dessert first.
Nu jullie het over pillen hebben, ik slik de mijne net in.

(sorry strostie, ik was even naar D-land)
Hoe verging het jou in de isoleer, Drosta? Of ben jij de eindvernatwoordelijke van haar die hier nu even pillen uit komt geven?
Die laatste ampere is wat struggelig. Maar zodra ik voor de keus sta bij de slager of de super en ik weet niet wat te eten dan denk ik aan jou en zeg ik mijzelf kom op nou.

(je mag wel weten dat ik al jaren wanneer ik door de super loop dierengeluiden maak bij de vleesafd. in de hoop dat anderen ook even stilstaan, om dan weer snel om te draaien)

(de randgoederen alleen per privaat)
Als mensen hier lammetjesvlees kopen doe ik dat ook! Dan doe ik met een heel zielig stemmetje "beehbeeh". Heb nu 4 supermarktverboden.
We (jij) moet(en) echt uitzoeken hoe we kunnen waffen.
Lekker rustig in de isoleer. Wij drieën hebben eens goed nagedacht over onze doelstellingen.

Afgesproken:

Als één van ons aan het praten is, laat de rest haar/hem uitspreken. Tenzij we het er niet mee eens zijn.

Als één van ons niet akkoord is met de plannen van de anderen, gaat het niet door. Tenzij we het echt willen.

Diegene die geen chocolade blieft, vliegt er ogenblikkelijk uit. Dan zoeken we wel een andere persoonlijkheid.

Iedere persoonlijkheid neemt de pillen in van de pillendokterronde. Gaat niet door indien de pillen rood, blauw, paars, geel, groen, wit, oranje of roze zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Nou de opdrachten die jullie jezelf hebben gegeven maakt het er niet makkelijker op wanneer het licht uit is.

Maar het is altijd mooi om tot een compressie te komen. Shampoo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven