Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Pfew, hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken. Dacht dat Wim weer aanwezig was geweest.
Is daar wel een wc??
Waarom vind je sjippie en sjoepie nou opeens stom?
Heb jij dat nooit, dat als iets niet gelijk lukt de grap eraf is?

ik had pi genomen, maar ja viva geeft geen automatiseringsmail
En kan je dit aan pasjient #7 geven. Kan ze dr zonden overdenken bij ieder plakje.

Ja. Ik heb op 569 sporten gezeten.
gu gug
Wist je dat ze vroeger in het gesticht mensen soms wel maanden in een bad met lauw water lieten liggen als ze onrustig waren. (niet koppie onder hoor)
Ik vind flossen echt moeilijk. Ik ragde altijd maar moet nu flossen van de tandarts. Maar met draad in de spiegel kan ik het niet want dan floss ik mijn oren. Nu met de harpjes gaar het wel beter. Of is flos met 1 s.
Echt waar? Waarom? En pip.
Vroeger kon je als kind ook nog gewoon een nepsigaret bij Duinrel kopen.
Het waarom was om ze rustig te krijgen. Maar ik wil nog wel weten wat voor uitwerking dat nou precies op die pasjienten heeft gehad.

En hoe moet in Yoessefnaam die huid er dan wel niet uitgezien hebben.
Mss dachten ze dat het de baarmama nabootste.
Was het dan 29/8?
Duinrellen is ook leuk he, Dan schaam ik me niks voor die pens als je ziet wat daar allemaal nog meer hobbelde.

Maar je moet niet flosen. Je moet raggen en stokeren. En dat kan gewoon terwijl je op de bank ligt.

Is vele malen beter,
Maar het moet van de tandarts, hij liet me allemaal enge platjes zien ala Droste.
Volgens mij wel. En piesten ze er ook gewoon in. Maar ik ben nog op excursie en zodra ik meer weet hoor je het
En mijn kiezen zitten zo dicht op elkaar dat die kerstboompjes buigen.
Ik ben wel voor schokjes.
Ik heb ook schokken gehad. In mijn armen maar toch.
Ik moet het van de tandarts en de mondhygienerist. En die zeiden dat ik niet moest flossen.

Stokeren en raggeren. Stokers die zo een vlakke kant onder hebben zeg maar in de lengte en bovenkant uitvormt naar puntig.

En raggers zo groot als die spleten tussen je tanden kunnen hebben.
Vloog zo mijn arm omhoog. Schrok me de breetèls.
Kan je niet om en om een kies laten trekken, want dan rag je er zo tussendoor
pipdrip
Weet je wat ook leuk is. Als ze je onderlijf verdoven en dan proberen je been omhoog te doen. Die knalt dan gewoon opzij.

Ik zoek ondertussen wat wetenswaardigheden.

Koude baden:

De koude baden hebben eene temperatuur van 20 tot 30 graden Celsius of als zeer groote koude verlangd wordt van 10 tot 20 graden. Zij vormen een zeer krachtigen huidprikkel en dienen bij acute infectieziekten om de temperatuur te verlagen. De patiënt wordt dan eerst met het koude water nat gemaakt en dan een halve tot een hele minuut in het koude water gebracht, waarbij hij tevens krachtige bewegingen maakt. De huid wordt even bleek, daarna purperrood en dan is het tijd om het bad te eindigen. Men mag hiermede niet wachten tot de huid blauwrood wordt. De patient wordt nog eens met het koude water gewasschen, een weinig afgedroogd en vervolgens te bed gelegd. Soms blijven de voeten nog zeer lang koud, waarom zij dan van een warmen kruik voorzien worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven