Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
weet je dat er amper eieren verkocht worden met een 0NL code. niks blije kip

vroeger betekende scharrelen echt iets. nu is het gelul in de ruimte ipv echt ruimte. met een beetje geluk heb je er 6 op m2. ik spuug daarop. bah, wat kan ik me hier kwaad om maken zeg. ik ga mn nest in. een scharrelkip zou blij worden van zo'n nest. dan valt er tenminste echt nog wat te scharrelen. denkt men dan he, want hier wordt niet gescharreld. laten we wel wezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 11 januari 2015 @ 00:54:

werken en kinderen. ik snap die mensen niet. dat ze daar uren over kunnen praten.

ben blij dat ik geen gespreksstof heb.

ik ga maar weer een spelletje doen, des te sneller kan ik te bed.Kinderen snap ik wel, werk niet. Of je moet met baanbrekend onderzoek bezig zijn, maar dan kan meestal geen hond je volgen waar je het over hebt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:fluim schreef op 11 januari 2015 @ 02:53:

weet je dat er amper eieren verkocht worden met een 0NL code. niks blije kip

vroeger betekende scharrelen echt iets. nu is het gelul in de ruimte ipv echt ruimte. met een beetje geluk heb je er 6 op m2. ik spuug daarop. bah, wat kan ik me hier kwaad om maken zeg. ik ga mn nest in. een scharrelkip zou blij worden van zo'n nest. dan valt er tenminste echt nog wat te scharrelen. denkt men dan he, want hier wordt niet gescharreld. laten we wel wezen.

Dat scharrelen van tegenwoordig is wat levenskwaliteit voor de kip betreft geen vooruitgang vergeleken met de legbatterij. Zeker niet als je het kleinste kipje bent in de stal, dan ben je morgen dood, zeg maar. Kippen die zo op elkaar gepakt zitten in een stal hebben een pikorde en zijn bloeddorstig, 'vrije' uitloop of niet. Vergelijk het met mensen die zo op elkaar zitten, dat geeft ook gedonder. Kippen zijn geen kuddedieren zoals koeien die het wel lekker vinden om samen te zijn, ze hebben een hele strikte pikorde en ze weten precies welke kip op welke positie van de ladder zit. Ze hebben een hele gestructueerd samenlevingsverband en in een massa kippen zoals tegenwoordig in stallen, of dat nou vrije uitloop of niet, loopt dat uit op geweld en dood en verderf.

Het zijn intelligente dieren, maar geen schatjes zoals koeien Vroeger toen kippen nog gewoon in toom buiten op het erf zwierven, toen hadden ze het wel goed.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En weer serieus gaan teruglezen he...

Gátver!!

quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 19:16:

De nasi groente 5 jaar over de datum is denk wel oké, als het de olijfolie is zou ik het niet doen.Tránen over mijn wangen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nog uitgelegd aan man waarom ik hier zit te janken van het lachen.

Hij kijkt me wazig aan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
MissI, mss kun je samen met je man dit als script zien en een soort rollenspel doen. Ben jij Floimp en je man de rest? Leuk!
Ik weet nog steeds niet wie Pieter en Sonja zijn, hebben die hier ook gereageerd?
quote:StoraHuntur schreef op 11 januari 2015 @ 10:38:

Ik weet nog steeds niet wie Pieter en Sonja zijn, hebben die hier ook gereageerd? [afbeelding]
Life is short. Eat dessert first.
Dit is haar doel.

Ooooo, díe Peter en Sonja! Leuk, die ken ik nog uit het hoogbegaafd topic!
Beschermd door de ffwet natuurlijk!
O, ja de ffwet, daar heb ik nog beelden van

Moooiiiii een wrattenbijtertje??
Dit deel komt nooit vol
Tuurlijk wel! En denk maar zo phoebes cafe valt in het niet!
Pagina 66 al!
De mooiste tabel van het forum!
De mogelijkheid om 4 post achter elkaar te doen!
quote:Maackii schreef op 11 januari 2015 @ 11:33:

En denk maar zo phoebes cafe valt in het niet!

Ooo, ik zal mijn doel aanpassen!

Dus, 1 maart moet deel 2 open:

42 dagen : nog 1356 posts : 5 die hard posters = 6 posts per dag.

Dat moet lukken
Easy peasy!! Ik weet wel wat op posts te trekken!
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 januari 2015 @ 09:43:

Nog uitgelegd aan man waarom ik hier zit te janken van het lachen.

Hij kijkt me wazig aan.Sommige dingen zijn niet uit te leggen
hier is het zelfs fijn dat de OP weer iedere keer bovenaan iedere page staat.

ik toeter met mn lippen. dat is ook een manier van lachen

story, je was vanacht eindelijk ook in Dromenland!!

gisteren was je aanwezig maar niet zichtbaar

maar afgelopen nacht heb je me opgetild en zwiepte me alle kanten op in het winkelcentrum. en ik zei dat je sterk was

je was wel lekker zacht, denk dat het de frittata's waren die ik tegen mn rug aan voelde
Zes per dag?

(1)

(2) Story's frittata's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven