Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
vroeger toen ik nog niet beperkt was en heel lenig en nog op sporten zat kon ik zo over die balk de spaghaat doen, en dan de radslag en dan met de flikflak eindigen op de grond.

had je niet gedacht he

dat bij jou is het paard zie ik nu. dan heb je die kleine de bok en die lange de giraf????
Nee dat had ik idd niet gedacht floimp. Deed je turnen dan?

Ik doe vooral deze

En natuurlijk ook het paard

Veel mensen weten niet dat er een verschil is tussen praline en praliné. Praline is de Belgische term voor bonbon en praliné is een vulling in de bonbon op basis van hazelnoten.
Vroegûh deed ik dit echt

Zonder dat domme zwaaien maar met allerlei acrobatische toeren.
O, oke, ik vind praliné's dus lekker maar pralines niet.
ooh die hadden we hier ook in de speeltuin die dubbele rekken en dan doe je er een been overheen en dan zwaaien en dan er omheen draaien. maar goffernos dat laagste rek was te laag en mn kop raakte keihard de grond
was jij zo'n kamper die met het circus door europa ging?
ja en ballet

Wij hadden de linkse schommels in de speeltuin en die kreeg in meisje vol in d'r kanis. Alle tanden eruit! En een bloedspoor van de schommel tot Texel (ik kom uit Limburg)

Wel sneu.
quote:fluim schreef op 11 januari 2015 @ 17:03:

was jij zo'n kamper die met het circus door europa ging?Nee, ik was een reiziger.
bij reizigers denk ik aan mensen die op vakantie gaan.

heeft die meid nu een klikgebit of waren het nog melktanden

want ik zit hier wel smakelijk te lachen, maar het zou zomaar een trauma oplopend iets kunnen zijn
met een beetje geluk krimpt de tabel vandaag nog.

ik steek mn hand in het vuur dat ik hier nog wel 6 berichten plaats vanavond
Het waren haar melktandjes. Maar ze had vele operaties nodig het weer op te kalefateren en liep heel lang zonder tandjes. Dat was zielig en raar.

Ik moet nog 1 ons kwijt dan zit ik op mijn streefgewicht dus dan kan ik uit de tabel.

Kampers is voor ons een scheldwoord.
deed je ook dit

wat is er mis met een kamper dan?

heb ooit een vent gezien op tv die helemaal uit zn dak ging. die zat voor zn kampchalet zeg maar en toen de interviewman hem kamper noemde heeft hij hem zo van het kamp geschopt
Voor ons was het nóg lastiger want onze woonwagen stond in Kampen. Je was dus sowieso een Kamper. Maar dan werd je dus heel erg gepest want je was een Kamper kamper. Maar die lui zwierden we gewoon een schommel in de muil.
jammer dat je dat beroep niet meer uitoefend. of is het hobby

maar als ik jou zeg ganzen, gaat er dan een licht bij je branden?
en ben je nav dat avontuur vegetarier geworden?
Ik ben niet Nils Holgerson in het echt hoor; als je dat soms suggereert.
kijk, nu doe jij een godwinnetje
Was Nils Holgerson een nazi sympathisant?? Wat zegt dat dan over mijn ouders??
WAT HEEFT ONZE LIEVE HEER MET NAZIES TE MAKEN?
mijn vriendin zat overigens mee te lezen en was blij dat je die vraag vroeg voor jou vriendin
Ik heb best veel van die domme vriendinnen, voel ik me zelf lekker slim.
quote:fluim schreef op 11 januari 2015 @ 18:03:

mijn vriendin zat overigens mee te lezen en was blij dat je die vraag vroeg voor jou vriendinMijn vriendin ook al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven