Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
ik ben er vandoor. ga de oudjes weer een handje helpen
Doei Floimp, veel plezier!
Voor als je straks weer thuis bent:

En; de frietjes op de taart:

op jouw kan ik bouwen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wobbeltietuh!

En taart en chocola.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Mag me vrient in de tabel?
quote:fluim schreef op 13 januari 2015 @ 01:13:

hopen dat niemand meer gaat bieden hahahah

maar heb net ook nog wel een blauwe koala wanesie gewonnen voor de pyamaparty.

mogen whij eigenlijk ook bij missidunno logeren of is dat alleen voor strotie

want zag haar het alleen maar tegen haar zeggen

ik slaap net zo lief op de boerderie van missesWieTot dat die eigenaar iemand kent met een account en zo even 5 ruggen bied..
Moet er nog een plaatje van José in de OP?
jose mujica?
Ik doe het graag met pandas
quote:Maackii schreef op 13 januari 2015 @ 16:56:

Mag me vrient in de tabel?piepdemuis zeker
oooh mag ik een banner van hoebee maken voor in de op
Wat wou jij voor $5000 kopen dan Floimp? Een regatta?
quote:fluim schreef op 13 januari 2015 @ 17:09:

oooh mag ik een banner van hoebee maken voor in de opJaaaaaaa! Met wat religieuze ornamenten.
een spugende panda, maar die is me geen 5000 waard
quote:Maackii schreef op 13 januari 2015 @ 16:56:

Mag me vrient in de tabel?Sorry, de tabel is vol. Je kan eventueel andere tabellelaars benaderen via pb om een plaats over te kopen. Alhoewel ik niet denk dat daar animo voor zal zijn.
volgens mij mag je er zo een paar uitgooien. kan je een tabel maken met hoeveel postings er pp al zijn gedaan in de laatste 3 dgn?
Nee dat zal niet gaan. Ik ben discalculectisch.
quote:StoraHuntur schreef op 13 januari 2015 @ 17:12:

[...]

Sorry, de tabel is vol. Je kan eventueel andere tabellelaars benaderen via pb om een plaats over te kopen. Alhoewel ik niet denk dat daar animo voor zal zijn.Ohhhh modssssssss da mag nieeee
quote:StoraHuntur schreef op 13 januari 2015 @ 17:12:

[...]

Sorry, de tabel is vol. Je kan eventueel andere tabellelaars benaderen via pb om een plaats over te kopen. Alhoewel ik niet denk dat daar animo voor zal zijn.Gestaft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Discriminatie!!!!

Zeker weer omdat ik geel ben.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:StoraHuntur schreef op 13 januari 2015 @ 17:18:

Nee dat zal niet gaan. Ik ben discalculectisch.Misschien helpt het als je die muts niet zo over je ogen trekt
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Graag een béétje respect voor de tabelvuller. Weet je hoe crazy moeilijk dat is met dikke vingers op de iPad??
En Merano jij bent oranje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven