Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 6 april 2016 om 20:42
quote:rosanna08 schreef op 06 april 2016 @ 20:39:
eet je geen kaas meer Hats?
Heeeeeel weinig. Past niet echt in mijn eetpatroon
Maar ik ga een heus voedingsschema krijgen van mn coach (waar ik nu al de schijt in heb, elke hap moet ik afwegen) en daar zit dan 1 cheatday in. En 1 van de dingen waar ik me nu al op verheug is kaas
eet je geen kaas meer Hats?
Maar ik ga een heus voedingsschema krijgen van mn coach (waar ik nu al de schijt in heb, elke hap moet ik afwegen) en daar zit dan 1 cheatday in. En 1 van de dingen waar ik me nu al op verheug is kaas
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 6 april 2016 om 20:44
quote:hatsetats schreef op 06 april 2016 @ 20:42:
[...]
Maar ik ga een heus voedingsschema krijgen van mn coach (waar ik nu al de schijt in heb, elke hap moet ik afwegen) en daar zit dan 1 cheatday in. En 1 van de dingen waar ik me nu al op verheug is kaas Al eens vegakaas geproefd?
[...]
Maar ik ga een heus voedingsschema krijgen van mn coach (waar ik nu al de schijt in heb, elke hap moet ik afwegen) en daar zit dan 1 cheatday in. En 1 van de dingen waar ik me nu al op verheug is kaas Al eens vegakaas geproefd?
woensdag 6 april 2016 om 20:48
woensdag 6 april 2016 om 20:49
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 april 2016 @ 20:10:
[...]
Als je het niet lust lust je het niet he. Ik zou er niet van wakker liggen. Ik word ook nooit zwetend wakker omdat ik geen kaviaar lust (kaviaar is één van de zeer weinige dingen die ik écht niet lust).
Ik vind het gewoon jammer dat ik sommige dingen niet lust.
Niet wakker lig jammer maar toch jammer.
[...]
Als je het niet lust lust je het niet he. Ik zou er niet van wakker liggen. Ik word ook nooit zwetend wakker omdat ik geen kaviaar lust (kaviaar is één van de zeer weinige dingen die ik écht niet lust).
Ik vind het gewoon jammer dat ik sommige dingen niet lust.
Niet wakker lig jammer maar toch jammer.
woensdag 6 april 2016 om 20:51
quote:hatsetats schreef op 06 april 2016 @ 20:48:
[...]
Nee. Is dat wat? En hoe is het anders qua voedingswaarde?
Los is het vies. De pastavariant is gesmolten wel oké.
Mijn echtgenoot is dol op kaas, maar ontploft als hij het eet, dus die krijgt wel van dat dure gele vegaplastic. Qua voedingswaarde weet ik het niet.
[...]
Los is het vies. De pastavariant is gesmolten wel oké.
Mijn echtgenoot is dol op kaas, maar ontploft als hij het eet, dus die krijgt wel van dat dure gele vegaplastic. Qua voedingswaarde weet ik het niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 april 2016 om 20:54
quote:hatsetats schreef op 06 april 2016 @ 20:48:
[...]
Best te pruimen.
Precies andersom dan echte kaas. Hoog in koolhydraten, laag in eiwitten.
Ingrediënten:
Water, ongeharde plantaardige olie (Kokos 23%), aardappelzetmeel, stabilisator: gemodificeerd zetmeel, zeezout, smeltzout: Nattriumpolyphosphat, veganist aroma, conserveermiddel: sorbinezuur, kleurstof: beta-caroteen
250g
Voedingswaarde per 100 g:
Energie 1190 kJ/285 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 20 g
Vet 23 g
Natrium 2,3 g
[...]
Best te pruimen.
Ingrediënten:
Water, ongeharde plantaardige olie (Kokos 23%), aardappelzetmeel, stabilisator: gemodificeerd zetmeel, zeezout, smeltzout: Nattriumpolyphosphat, veganist aroma, conserveermiddel: sorbinezuur, kleurstof: beta-caroteen
250g
Energie 1190 kJ/285 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 20 g
Vet 23 g
Natrium 2,3 g
woensdag 6 april 2016 om 20:55
woensdag 6 april 2016 om 21:01
quote:hatsetats schreef op 06 april 2016 @ 20:19:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ik moet ff afreageren.
Man drinkt al een maand of drie geen alcohol meer. En laat doordeweeks de chips en snoep staan, behalve eens in de twee weken op zn kaartavond. Was zijn eigen beslissing, ik heb me nooit ergens tegenaan bemoeid. Ben er wel blij mee, want hij dronk gewoon te vaak en teveel. Maar no way dat ik hem dat op ga dringen. Al zou ik willen, dat zou me toch niet lukken.
En ik krijg daar zoveel commentaar op. Dat ie bij mij onder de plak zit, dat ik hem meesleep, sterker zelfs dat ik hem er toe dwing.
Ik heb godverdeeje al die jaren dat ik gezond at gewoon zijn biertjes, chippies en snoep in huis gehaald, zonder te zeuren. Maar nee hoor, vandaag ook weer een sneer van iermand. Ik word daar zo nijdig om.
Wat een kinderachtig gedrag zeg.
Ongelooflijk.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ik moet ff afreageren.
Man drinkt al een maand of drie geen alcohol meer. En laat doordeweeks de chips en snoep staan, behalve eens in de twee weken op zn kaartavond. Was zijn eigen beslissing, ik heb me nooit ergens tegenaan bemoeid. Ben er wel blij mee, want hij dronk gewoon te vaak en teveel. Maar no way dat ik hem dat op ga dringen. Al zou ik willen, dat zou me toch niet lukken.
En ik krijg daar zoveel commentaar op. Dat ie bij mij onder de plak zit, dat ik hem meesleep, sterker zelfs dat ik hem er toe dwing.
Ik heb godverdeeje al die jaren dat ik gezond at gewoon zijn biertjes, chippies en snoep in huis gehaald, zonder te zeuren. Maar nee hoor, vandaag ook weer een sneer van iermand. Ik word daar zo nijdig om.
Wat een kinderachtig gedrag zeg.
Ongelooflijk.
woensdag 6 april 2016 om 21:11
quote:SaveTheDay schreef op 06 april 2016 @ 20:24:
[...]
Pffft fuck them. Hebben zeker niks te doen of al eeuwen geen beurt gehad. Ik kan daar alleen maar bij bedenken dat de reageerders gewoon geen langere stabiele relatie kennen/hebben. Je helpt elkaar, biedt elkaar inzichten, en soms wordt daar actie op ondernomen door een van de partners. Je beïnvloedt en wordt beïnvloed maar dat is iets helemaal anders dan ' eisen, vooropstellen, dwingen'. En dat is evenwaardig, fijn en toekomstgericht.
[...]
Pffft fuck them. Hebben zeker niks te doen of al eeuwen geen beurt gehad. Ik kan daar alleen maar bij bedenken dat de reageerders gewoon geen langere stabiele relatie kennen/hebben. Je helpt elkaar, biedt elkaar inzichten, en soms wordt daar actie op ondernomen door een van de partners. Je beïnvloedt en wordt beïnvloed maar dat is iets helemaal anders dan ' eisen, vooropstellen, dwingen'. En dat is evenwaardig, fijn en toekomstgericht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 april 2016 om 21:16
quote:SaveTheDay schreef op 06 april 2016 @ 20:54:
[...]
Best te pruimen.
Ingrediënten:
250g
Energie 1190 kJ/285 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 20 g
Vet 23 g
Natrium 2,3 gMaar net zo vet dus. Kan ik net zo goed de gewone nemen.
[...]
Best te pruimen.
Ingrediënten:
250g
Energie 1190 kJ/285 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 20 g
Vet 23 g
Natrium 2,3 gMaar net zo vet dus. Kan ik net zo goed de gewone nemen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET