Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Brie, die pds is dus door de HA geconstateerd? Ik weet het niet hoor, maar dat klinkt mij een beetje alsof hij zich er vanaf wil maken en denkt, oudste heeft het, dus dat zal het bij jongste ook wel zijn. Ik zou echt staan op een doorverwijzing naar de kinderarts
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BridgetteDubois schreef op 07 april 2016 @ 09:23:

[...]

Arts in opleiding, en heel stellig. Die doorverwijzing voegt niks toe.

Volgende keer vraag ik om een andere.

Wat fijn dat het zo omgeslagen is zeg bij jou. Dan hou je je wel aan zo'n advies!

Wij moeten letten op vruchtensappen, suikers, niet teveel dierlijke producten en veel vezels.Wat grappig hoe dat per persoon zo kan verschillen. Dierlijke producten zijn voor mij juist geen probleem en werken vaak het best. Veel vezels gaat vaak weer minder goed.
quote:rosanna08 schreef op 07 april 2016 @ 09:25:

Brie, die pds is dus door de HA geconstateerd? Ik weet het niet hoor, maar dat klinkt mij een beetje alsof hij zich er vanaf wil maken en denkt, oudste heeft het, dus dat zal het bij jongste ook wel zijn. Ik zou echt staan op een doorverwijzing naar de kinderarts Plus 1
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 09:25:

Je niet af laten peoieren hoor door je huisarts.

Jesus, moet ik mn gewicht doorgeven aan mn trainer. Die appte gisteravond laat nog. Maar ik heb mn weegschaal vorig jaar in de kliko geflikkerd, dus geen idee. Kon ik net ff heen en weer naar de sportschool om daar te wegen. Kon me niet bedwingen, heb zo'n hele uitdraai laten maken (domdomdom, normaal laat ik altijd met zo'n tang meten) en nu heb ik zo vreselijk de balen in. Die waardes wijken enorm af maar zitten nu wel in mn hoofd. Nouja, uithuilen en opnieuw beginnen.
quote:rosanna08 schreef op 07 april 2016 @ 09:25:

Brie, die pds is dus door de HA geconstateerd? Ik weet het niet hoor, maar dat klinkt mij een beetje alsof hij zich er vanaf wil maken en denkt, oudste heeft het, dus dat zal het bij jongste ook wel zijn. Ik zou echt staan op een doorverwijzing naar de kinderarts

Zo voelde het dus ook voor mij ja.

Pds kan gepaard gaan met een parasiet die de buikpijn kan verergeren. Zei de kinderarts toen. Oudste had die parasiet en is toen behandeld waarna de klachten afnamen. Jongste wordt nu ook daarop onderzocht, uitslag hoor ik morgen. Als die negatief is, wil ik een andere dokter zien voor die verwijzing.
Huh wat was er dan met de waardes Hats?
Die waren stom. Vet% opeens stukken hoger dat kan gewoon niet. Zei die trainer die er was ook, dus dat scheelt.
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 09:33:

Die waren stom. Vet% opeens stukken hoger dat kan gewoon niet. Zei die trainer die er was ook, dus dat scheelt.Oh joh dan is er toch niks aan de hand? Als je gewicht maar ongeveer hetzelfde was, toch?
Dat was ook hoger maar ik ben dan ook veel gespierder dan n jaar terug
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 09:40:

Dat was ook hoger maar ik ben dan ook veel gespierder dan n jaar terugDan is er qua gewicht niets aan de hand, aangezien spieren zwaarder zijn dan botten. Nu alleen dat gekke vet% nog.
Spieren zijn zwaarder dan vet.

Ik zit in de trein. Op naar de huisarts.

Sinds gisterenavond ook koorts, keelpijn. Dus ik heb het goed te pakken. Net de assistente aan de lijn gehad, die snapte het als ik niet zou komen. Maarja, dan weet ik nog niet wat ik heb.
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 09:25:

Je niet af laten peoieren hoor door je huisarts.

Jesus, moet ik mn gewicht doorgeven aan mn trainer. Die appte gisteravond laat nog. Maar ik heb mn weegschaal vorig jaar in de kliko geflikkerd, dus geen idee. Kon ik net ff heen en weer naar de sportschool om daar te wegen. Kon me niet bedwingen, heb zo'n hele uitdraai laten maken (domdomdom, normaal laat ik altijd met zo'n tang meten) en nu heb ik zo vreselijk de balen in. Die waardes wijken enorm af maar zitten nu wel in mn hoofd. Nouja, uithuilen en opnieuw beginnen.

Maar je bent precies hetzelfde als voor je die uitslag zag. Hoe zat je toen in je vel en hoe vond je dat je er uit zag? Is dat opeens veranderd?

Laat je niet gek maken he! En wat nou opnieuw beginnen? Je bent toch hartstikke goed bezig! Je gaat zelfs nog een stapje verder met het voedingsadvies wat je straks krijgt.
Beterschap perzikje!
Peacy, beterschap! Klinkt als het griepvirus dat heerst.
Thanks dames!

Zou goed kunnen. Hoor het zometeen vast wel! Normaal ga ik voor een griep dus niet naar de ha. Maar doordat ik een oorontsteking heb, die niet beter wordt ga ik wel!
Opnieuw beginnen met normaal doen bedoelde ik Kittens hahaha. Ik moet niet zo zeiken, weet precies waar het goed gaat en waar niet Moet alleen vreselijk wennen aan dat hele idee dat aankomen niet per se slecht is.
quote:Peacy schreef op 07 april 2016 @ 10:12:

Thanks dames!

Zou goed kunnen. Hoor het zometeen vast wel! Normaal ga ik voor een griep dus niet naar de ha. Maar doordat ik een oorontsteking heb, die niet beter wordt ga ik wel!Beterschap!!!
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 10:14:

Opnieuw beginnen met normaal doen bedoelde ik Kittens hahaha. Ik moet niet zo zeiken, weet precies waar het goed gaat en waar niet Moet alleen vreselijk wennen aan dat hele idee dat aankomen niet per se slecht is.Oh, wat herken ik mij hierin! Ik zou daar dus ook moeite mee hebben.
Probeer je zelfbeeld niet te laten afhangen van je gewicht en/of vetpercentage, dat is zo zonde!

Kan je niet afspreken dat je je gewicht niet meer moet doorgeven, Hats? Als dat zo'n invloed heeft op jou?

Elf, wat fijn dat het beter gaat.
Life is short. Eat dessert first.
Peac, hoop dat je je snel beter voelt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:hatsetats schreef op 07 april 2016 @ 10:14:

Opnieuw beginnen met normaal doen bedoelde ik Kittens hahaha. Ik moet niet zo zeiken, weet precies waar het goed gaat en waar niet Moet alleen vreselijk wennen aan dat hele idee dat aankomen niet per se slecht is.

O haha, ja, doe es rap normaal!

(En die weegschalen zijn gewoon stom. Mijn vetpercentage was ook om te schrikken, terwijl de rest gewoon goed is. De trainer die mij testte geloofde niet dat het klopte)
quote:doornroosje9 schreef op 07 april 2016 @ 10:29:

Probeer je zelfbeeld niet te laten afhangen van je gewicht en/of vetpercentage, dat is zo zonde!

Kan je niet afspreken dat je je gewicht niet meer moet doorgeven, Hats? Als dat zo'n invloed heeft op jou?

Elf, wat fijn dat het beter gaat.Het is vijf minuutjes balen en dan weer vrolijk verder hoor.
Pff, hoop dat ik zo aan de beurt ben! Wachten is niet mijn ding!
quote:elfje12 schreef op 06 april 2016 @ 22:14:

[...]

Ik heb vaak last van mijn nek en heb PDS. Dat laatste heeft ervoor gezorgd dat ik langere tijd niet kon sporten. Ik hoop nu met de juiste begeleiding dat wel weer te kunnen.

Elfje, ik ben afgelopen week begonnen met sporten onder begeleiding van een fysio (longrevalidatie). Heel ergens anders voor als bij jou maar het is zo fijn om dat te doen. Er wordt overlegd met je arts en daarop wordt je schema aangepast. Ik wil vaak meer gewichten/snelheid dan nodig is en de fysio remt dat af omdat je het eerst moet opbouwen. Het is dus heel fijn dat er iemand meekijkt.

Succes en sterkte!
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven