Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Solomio, ben jij mijn kat Ik had gehoopt dat zomertijd op hem dat door jou gewenste effect zou hebben maar het ging bij hem precies zo. Nog eerder wakker. En ik dus ook. Hebben hem nu maar even van de slaapkamer verbannen. Overigens goeie tip qua oven . Het wekte ook wel, een maand of 2 heb ik braaf na elk gebruik de oven zelf en de gebruikte platen/roosters netjes schoongemaakt. Maar de klad komt er toch weer in. En nu zou ik ook die gouden tip wel willen horen

Goedemorgen trouwens!

Leo, hoest met het kno-gebeuren vanochtend? Brunch een optie of gewoon uitzieken in bed? In dat geval beterschap!
Mogguh

De beste tip om ovens schoon te maken: mr Muscle ovenreiniger.

Dat is schuim, opspuiten en adem in houden. Deurtje dicht en de nacht erna veeg je het vuil zo met het schuim weg.

Nat lapje navegen en je oven is als nieuw.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 maart 2016 @ 09:31:

Vanmorgen mijn oven schoongemaakt. Had er ammoniak ingezet gisteravond, want dan zou het een makkie zijn. Nou, dat was even een desillusie! Voorlopig kan hij er mee door, maar volgende keer ga ik toch maar iets anders proberen.

Als iemand nog een gouden tip heeft hoor ik het graag. Baking soda
Mogge
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 maart 2016 @ 09:31:

Vanmorgen mijn oven schoongemaakt. Had er ammoniak ingezet gisteravond, want dan zou het een makkie zijn. Nou, dat was even een desillusie! Voorlopig kan hij er mee door, maar volgende keer ga ik toch maar iets anders proberen.

Als iemand nog een gouden tip heeft hoor ik het graag.

HG!

Werkt echt goed, je moet nog wel boenen, dat wel, maar zo veel makkelijker dan welk ander middel dan ook.

En accepteren dat je nieuwe oven alleen maar nieuw is als je hem koopt. De oven is er voor jou.
Schoonmaakazijn.
Bedankt voor de tips, schoonmaakazijn en baking soda heb ik al geprobeerd. Ik denk dat ik het in het vervolg ook een beetje vaker moet bijhouden.
Alweer bijna middag
Ja, en ik moet hoognodig gaan douchen. Geen zin in Toch maar doen zo, dan is het maar vast gebeurd.

Ik waai hier bijna van de stoel, bah.
Ooh, ik moet ook douchen. En liefst n bakje koffie
Ik heb heerlijk gebokst Daarna een ontbeten met een salade van spinazie, kalkoekfilet, eitjes, basilcum. Lekker hoor. Nu op de bank, Netflixen. En voor straks liggen er homemade enrgybars in de koelkast. Man is een of andere online game aan het doen met een vriend. Heerlijk dagje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O dn ik ga lekkr niet douchen voorlopig. Lekker schurften.
Ik ga ook netflixen, ik hoef helemaal niks vandaag, gisteren feestje gehad, vandaag NIETSSSSSSS.
Ik ben in ei-stemming en heb er 4 gegeten. Pinda's zaten in een zak die niet zonder schaar op kan. Schaar is kwijt. Mes is te gevaarlijk.

Je bent wat je eet. Zou dat echt?

In de magnetron kan je een bakje met schoonmaakazijn zetten. Koffiezetter, waterkoker ontkalken en dat in de oven zetten.

Dus min of meer laten los weken via waterdampen?

Melk is op. Heb brood met ei gegeten en groentespread met kaas 30+

De kippenveer van Viva... Een veer in de kont steken. Ik zag wel een budplug met eivorm erop. Was een Paashaas op hoge hakken.

Dat heet toch pluim/ Maar ja, er is ook een serie cadeaubonnen die pluim heten. Veren kan je overal rapen....

Fijne tweede Paasdag. Ik ga verder proberen of ik het Ikea ding nu wel in elkaar gepuzzeld krijg.
Wat kijk jij? Ik kijk The Paradise.
ongedouchte smeerlappen hier.. ik ben allang fris& fruitig.
very metal
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 12:29:

ongedouchte smeerlappen hier.. ik ben allang fris& fruitig.Ja lekker stinken.
en beterschap eleonora.
very metal
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2016 @ 12:31:

[...]

Ja lekker stinken.nou, veel plezier. stinkie.
very metal
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 12:32:

[...]

nou, veel plezier. stinkie.Komt helemaal goed!
Heb de keus, douche of bad.

Denk dat ik nog even stink en dan lekker in bad ga. Of vanavond in bad ga. Ofzo
Hier inmiddels fris en fruitig. Zo een boterham en even tv kijken. Ga lekker niets doen vanmiddag denk ik.
respectloos naar de paashaas weer dit..
very metal
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 12:48:

respectloos naar de paashaas weer dit..De paashaas zelf is ook maar een vlooienbaal.
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2016 @ 12:27:

Wat kijk jij? Ik kijk The Paradise.

Ik niks. Want dan kom je erachter dat je jaarabonnement is afgelopen.

Dus de man zit nu te betalen, geloof ik. Dan hoop ik maar dat dat snel verwerkt wordt. Wat moet je op een vrije dag zonder netflix.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven