Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 28 januari 2016 om 21:39
quote:Nicotientje schreef op 28 januari 2016 @ 21:27:
[...]
Rood??? Is dat niet een beetje too much voor the workplace?
Haha, als ik zo zou verschijnen zouden een hoop studenten voor eeuwig celibaat blijven denk ik.
Dat truitje doet me denken aan zo'n droom waarin je veel te schaars gekleed of bloot in gezelschap staat. Horror.
[...]
Rood??? Is dat niet een beetje too much voor the workplace?
Haha, als ik zo zou verschijnen zouden een hoop studenten voor eeuwig celibaat blijven denk ik.
Dat truitje doet me denken aan zo'n droom waarin je veel te schaars gekleed of bloot in gezelschap staat. Horror.
donderdag 28 januari 2016 om 21:41
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 januari 2016 @ 21:39:
[...]
Dat truitje doet me denken aan zo'n droom waarin je veel te schaars gekleed of bloot in gezelschap staat. Horror.Zo'n droom heb ik nou nog nooit gehad. Zegt dat ook wat?
[...]
Dat truitje doet me denken aan zo'n droom waarin je veel te schaars gekleed of bloot in gezelschap staat. Horror.Zo'n droom heb ik nou nog nooit gehad. Zegt dat ook wat?
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 28 januari 2016 om 21:43
quote:AllyMcBeal schreef op 28 januari 2016 @ 21:41:
[...]
Zo'n droom heb ik nou nog nooit gehad. Zegt dat ook wat?Dat zegt zeker wat. Ik schat dat hier toch wel een behoorlijke therapie voor nodig is.
[...]
Zo'n droom heb ik nou nog nooit gehad. Zegt dat ook wat?Dat zegt zeker wat. Ik schat dat hier toch wel een behoorlijke therapie voor nodig is.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 28 januari 2016 om 21:45
Zegge, vraagje, in het algemeen.
Wie doet er aan 'omdenken'?
Is dat niet gewoon een designer woord voor 'positief zijn'?
Ik krijg op facebook van die 'omdenk wijsheid tegels' te lezen met van die waarheden als een koe er op die onze verre voorouders in de laatste ijstijd al in grotten kerfden maar het heet dan nu omdenken.
Of is het echt iets nieuws?
Wie doet er aan 'omdenken'?
Is dat niet gewoon een designer woord voor 'positief zijn'?
Ik krijg op facebook van die 'omdenk wijsheid tegels' te lezen met van die waarheden als een koe er op die onze verre voorouders in de laatste ijstijd al in grotten kerfden maar het heet dan nu omdenken.
Of is het echt iets nieuws?