Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 28 januari 2016 om 22:05
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 januari 2016 @ 22:01:
Sterkte voor LV-zoon!
Drinken jullie absint? Da's toch heel iets engigs of zo?
Engig....? Sjit nee joh, sniks geen engerigs aan joh hee!
Maar voorda ik so gruwelijk ofur me nek gaat moet r wel effe iemand sorruge da ik nie steeds aan me hare getrokkuh wor door die kleine blauwgroene gasjes die in mu hare wonuh! Oke dan!
Sterkte voor LV-zoon!
Drinken jullie absint? Da's toch heel iets engigs of zo?
Engig....? Sjit nee joh, sniks geen engerigs aan joh hee!
Maar voorda ik so gruwelijk ofur me nek gaat moet r wel effe iemand sorruge da ik nie steeds aan me hare getrokkuh wor door die kleine blauwgroene gasjes die in mu hare wonuh! Oke dan!
donderdag 28 januari 2016 om 22:10
donderdag 28 januari 2016 om 22:12
donderdag 28 januari 2016 om 22:13
donderdag 28 januari 2016 om 22:14
donderdag 28 januari 2016 om 22:15
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 22:11:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus.
De Loesjes vind ik vaak wel briljant hoor trouwens.
Een beetje het idee dat ik de toetsstress bij mijn kleuter probeerde weg te halen door te zeggen dat de toetsen ervoor waren zodat de juf wist welke dingen kind nog moest leren.
Dat doen denk ik veel ouders 'vanzelf', maar is denk ik wel een voorbeeld van omdenken.
[...]
Ja, dat bedoel ik dus.
De Loesjes vind ik vaak wel briljant hoor trouwens.
Een beetje het idee dat ik de toetsstress bij mijn kleuter probeerde weg te halen door te zeggen dat de toetsen ervoor waren zodat de juf wist welke dingen kind nog moest leren.
Dat doen denk ik veel ouders 'vanzelf', maar is denk ik wel een voorbeeld van omdenken.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 28 januari 2016 om 22:16
quote:Moiren_ schreef op 28 januari 2016 @ 22:14:
[...]
Ja, ik ook.
Ik heb bij omdenken nog nooit een eyeopener voorbij zien komen. Waarschijnlijk ben ik gewoon een geboren omdenker Dan gaat onze kroeg failliet, geen goed plan, echt niet! Als ik dat thuis zou durven heb ik meteen een echtscheiding aan mijn broek.
[...]
Ja, ik ook.
Ik heb bij omdenken nog nooit een eyeopener voorbij zien komen. Waarschijnlijk ben ik gewoon een geboren omdenker Dan gaat onze kroeg failliet, geen goed plan, echt niet! Als ik dat thuis zou durven heb ik meteen een echtscheiding aan mijn broek.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 28 januari 2016 om 22:17