Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Oudblond schreef op 28 januari 2016 @ 22:50:

Oh Leo, alleen al om deze post zou ik je als moeder gehad willen hebben toen ik kind was!

*snif*

Da's lief schat.

Een bedstee

Rondje van de zaak mensen!

(dank voor de )
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 22:57:

[afbeelding]

Rondje van de zaak mensen!

(dank voor de )En bedankt, geniet nog even van je mooie brief.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 28 januari 2016 @ 22:59:

[...]

En bedankt, geniet nog even van je mooie brief.Fietsie, mijn taxi is er. Blijf maar ff hangen met Leo en co.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Teruste Oudblond!
Ik ga ook slapen
Ik ook.

Ben kapot.

quote:Oudblond schreef op 28 januari 2016 @ 23:02:

[...]

Fietsie, mijn taxi is er. Blijf maar ff hangen met Leo en co. Oh oké, is goed. Een ritje had ook gekund hoor, effe uitwaaien van vanavond. Man is binnen dus ik had wel effe weg gekund/ gewild. Zoon van 15 was boos op me, over iets van de sport. Niet dat ik dat alleen beslist heb, we waren met zijn zessen, maar zoon rekent het mij aan omdat ik daar zit namens/voor de jeugd. Iets in het voordeel van alle jeugd kan wel eens in het nadeel van een individu zijn. Maar als je 15 bent en je moeder praat daarover mee, dan zit de wereld net anders in elkaar.
Karaoke

https://www.youtube.com/watch?v=QOXkQ3C43kE
Wat lief lé

Ik wil ook zo een meisje 😊

Of een drankje, dat mag ook
hallo?
very metal
doods hier..
very metal
Dat heb ik nou ook altijd, als ik binnenkom, dat iedereen net aan het vertrekken is. Het is een doordeweekse dag dus hup, netjes op tijd naar bed. Ik heb geen werk en geen kinderen dus ik hoef nog niet. O ja en konijnen zijn schemerdieren he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Pak gerust een absinthje hoor, je mag ook karaoke zingen in je eentje. Ik heb keelpijn, uche uche. misschien iets van AC/DC?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
ik drink eigenlijk alleen maar cola zero. maar als jij absint wil, be my guest.

karaoke ben ik denk ik niet zo goed in
very metal
Ik was er nog hoor, moest even een goed gesprek met zoon voeren, die sliep inmiddels maar telefoon stond niet uit, dus dan trilt het ding steeds op zijn bureau en dat hoort iedereen, overal. Behalve hij dan, hij hoort tussen 23.00 en 7.00 nooit iets. Dat kind zou zelfs door een brandmelder heen slapen. Dus was nog best een lastig gesprek.
quote:fietsie schreef op 28 januari 2016 @ 23:39:

Ik was er nog hoor, moest even een goed gesprek met zoon voeren, die sliep inmiddels maar telefoon stond niet uit, dus dan trilt het ding steeds op zijn bureau en dat hoort iedereen, overal. Behalve hij dan, hij hoort tussen 23.00 en 7.00 nooit iets. Dat kind zou zelfs door een brandmelder heen slapen. Dus was nog best een lastig gesprek. tja, jongens..
very metal
Konijnen hebben nauwelijks ontwikkelde stembanden. Herinner ik me ineens. Dus ik kan niet karaoken. Ik heb een soort zing-fobie. Echt waar. Ik zing alleen voor mijn moeder en zus, voor anderen lukt dat niet. Dan krampt mijn stem abrupt. Blijkbaar denk ik, onbewust misschien, dat alleen mijn moeder en zus niet met rotte eieren zullen gaan gooien als ik zing. Dat klopt ook eigenlijk wel. Voor de meeste mensen waarschijnlijk trouwens.
wat zing je dan voor je moeder en zus?

ik heb 1 keer gekara-ookt. op een podium voor een vol zaaltje.

als ik er aan terug denk, schaam ik me weer. ik was behoorlijk dronken en het is gelukkig al heel lang geleden.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 22:50:

[...]

Dat is een hele klim, ze slaapt in een bedstee.

Maar ik heb net even bij haar gekeken.

Ben zo blij voor haar.

Ze heeft een vriendin gemaakt, daar op de cursus.

Een echte en die komt volgende week spelen en ze appen en zo.

Hoop zo dat het een blijvende is. Wat zou

Wat te gek voor haar zeg.

Dat verdient ze ook, die kleine elf.
Huts!
ik ga, dag lieve mensen.
very metal
Truste King.

Dan doe ik het licht wel uit!
Huts!
quote:Sapsorrow schreef op 28 januari 2016 @ 23:48:

Konijnen hebben nauwelijks ontwikkelde stembanden. Herinner ik me ineens. Dus ik kan niet karaoken. Ik heb een soort zing-fobie. Echt waar. Ik zing alleen voor mijn moeder en zus, voor anderen lukt dat niet. Dan krampt mijn stem abrupt. Blijkbaar denk ik, onbewust misschien, dat alleen mijn moeder en zus niet met rotte eieren zullen gaan gooien als ik zing. Dat klopt ook eigenlijk wel. Voor de meeste mensen waarschijnlijk trouwens. Vlgs mij is dat nog zo makkelijk niet hoor, met rotte eieren gooien, kan me niet heugen dat ik ooit rotte eieren in huis gehad heb.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
truste bellatrix, doe jij het licht maar uit.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven