Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zaterdag 6 februari 2016 om 22:57
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 februari 2016 @ 22:53:
Ja, hier begint het ook meer herrie te worden...
Ik dacht dat het storm was, maar ik twijfel.
Ik kan stemmen horen. Net leek het nog storm. Is erg heel hoog volume.
Er kunnen dus toch veel idioten langs komen. Met storm blijven ze binnen. Is er minder overlast.Ik ga juist naar buiten met storm. Maar ik wil je niet verontrusten natuurlijk.
Ja, hier begint het ook meer herrie te worden...
Ik dacht dat het storm was, maar ik twijfel.
Ik kan stemmen horen. Net leek het nog storm. Is erg heel hoog volume.
Er kunnen dus toch veel idioten langs komen. Met storm blijven ze binnen. Is er minder overlast.Ik ga juist naar buiten met storm. Maar ik wil je niet verontrusten natuurlijk.
zaterdag 6 februari 2016 om 22:58
quote:-KING- schreef op 06 februari 2016 @ 22:53:
[...]
ik moet er om glimlachen, maar ik ben dan ook heel makkelijk te vermaken.
Nou, dan kan ik je een bezoekje aan de carnavalstent van harte aanbevelen. Gegarandeerd pret tot in de vroege uurtjes.
(mijn man vindt me snobbig omdat ik me te goed voel voor de carnavalstent. Hij wil zelf ook niet, maar blijkbaar spreek ik met teveel dedain over volwassenen die het wagen wél te dansen op 'als je nou niet springt ben je een homofiel')
[...]
ik moet er om glimlachen, maar ik ben dan ook heel makkelijk te vermaken.
Nou, dan kan ik je een bezoekje aan de carnavalstent van harte aanbevelen. Gegarandeerd pret tot in de vroege uurtjes.
(mijn man vindt me snobbig omdat ik me te goed voel voor de carnavalstent. Hij wil zelf ook niet, maar blijkbaar spreek ik met teveel dedain over volwassenen die het wagen wél te dansen op 'als je nou niet springt ben je een homofiel')
zaterdag 6 februari 2016 om 23:00
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:58:
[...]
(mijn man vindt me snobbig omdat ik me te goed voel voor de carnavalstent. Hij wil zelf ook niet, maar blijkbaar spreek ik met teveel dedain over volwassenen die het wagen wél te dansen op 'als je nou niet springt ben je een homofiel')carnaval is een ware nachtmerrie voor mij.
[...]
(mijn man vindt me snobbig omdat ik me te goed voel voor de carnavalstent. Hij wil zelf ook niet, maar blijkbaar spreek ik met teveel dedain over volwassenen die het wagen wél te dansen op 'als je nou niet springt ben je een homofiel')carnaval is een ware nachtmerrie voor mij.
very metal
zaterdag 6 februari 2016 om 23:05
...en zingt dat ook niet urenlang. https://www.youtube.com/watch?v=1WDbFNtNfYI
Kostuums zijn het leukst met carnaval. Creatieve ideeën.
Kostuums zijn het leukst met carnaval. Creatieve ideeën.