Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
ik had het artikel al langs zien komen op fb in een van de 2 groepen over gezond leven en daar werd ie afgemaakt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Op mijn tijdlijn wordt ie bejubeld
Hier al heel vroeg (vóór negenen ) wakker gemaakt door borende buren. Ze waren al een paar weken wat rustiger, maar vandaag moet het blijkbaar weer even gebeuren.

Mijn dilemma van vandaag: ga ik nú boodschappen doen, dan moet ik me door de carnavalsoptocht wringen, of morgen, maar dan wordt het rotweer... Wie weet raad?
The owls are not what they seem
En die meneer met z'n bewerkte tomaten: weet hij wel hoeveel zout en suiker er in een blikje tomatenpuree zit? Heul veul... Wel lekker, dat wel.
Zo ik ga mezelf maar eens even een schop onder mijn bevallige derrière geven en me eindelijk eens douchen,aankleden en wat boodschappen doen..
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 12:44:

Zo ik ga mezelf maar eens even een schop onder mijn bevallige derrière geven en me eindelijk eens douchen,aankleden en wat boodschappen doen..

Houd die volgorde maar aan ja.

En niet wéér die 2 XXL Lays aanbieding van de Jumbo, doe 's lekker stukjes schorseneren bij de borrel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 06 februari 2016 @ 12:51:

[...]

Houd die volgorde maar aan ja.

En niet wéér die 2 XXL Lays aanbieding van de Jumbo, doe 's lekker stukjes schorseneren bij de borrel. mag een brokkie kaas en een lekker toastje ook?
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 12:53:

[...]

mag een brokkie kaas en een lekker toastje ook?

Vooruit, omdat het zaterdag is.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
De curry was lekker. Ik heb nog genoeg pasta over voor 15 maaltijden eenpersoons. Dus als iemand een bakje verse currypasta wil? Gratis op te halen in 024.
quote:LadyL0101 schreef op 06 februari 2016 @ 12:38:

En die meneer met z'n bewerkte tomaten: weet hij wel hoeveel zout en suiker er in een blikje tomatenpuree zit? Heul veul... Wel lekker, dat wel.

Volgens het blikje zelf zit er geen suiker in, in elk geval. En zout wel, maar hoeveel staat er niet bij. Toch is het 99,5% tomaat.

Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar waar hij mee begint vind ik al oké. Ik was gezonder toen ik nog uit pakjes en zakjes at.
Later is nu
quote:simbalabimba schreef op 06 februari 2016 @ 12:55:

[...]

Vooruit, omdat het zaterdag is.

[afbeelding]Wat is dat voor viezigs?
jeetje Wollenstonecraft. Boodschappen gedaan, curry gemaakt en gegeten.. pff.. ik zit nog steeds in pyjama me af te vragen wanneer ik eens in actie zal komen

*duim omhoog* voor jou!
Later is nu
Maar ik ga dus de rest van de dag niets meer doen

Ik voelde me vandaag voor het eerst in tijden weer energiek. Fijn is dat.
Nu weer terug naar mijn boek.
Ah, Dreamer, je hebt gelijk. Ik keek naar de voedingswaarde, maar die suikers komen uit de tomaten zelf natuurlijk

Doe mij nog maar een kopje koffie dan
Tijd voor de lunch, ze zijn erg lekker. Uit de airfryer vandaan !

Een broodje

quote:LadyL0101 schreef op 06 februari 2016 @ 13:19:

Ah, Dreamer, je hebt gelijk. Ik keek naar de voedingswaarde, maar die suikers komen uit de tomaten zelf natuurlijk

Doe mij nog maar een kopje koffie danJa, das geen toegevoegde suiker natuurlijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 11:38:

O, nou, fijn, kunnen we weer een invasie van dat domvolk verwachten.

Feest.Zoveel verschillen de GS-ers niet van de gemiddelde domme mutsen die dit soort topics openen hoor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 11:56:

Hats, kijk toch eens!

http://www.ad.nl/ad/nl/45 ... voedsel-is-ongezond.dhtml

Wat een heerlijk artikel! Uuuh ja? De beste man zegt niks geks toch?
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 12:17:

"Neem schoolkinderen mee naar de slachterij"

Ik ben voor! Ik denk dat dat zo verschrikkelijk veel voordelen heeft!

*voor de diertjes, want hele volksstammen worden spontaan veganistisch.

*voor het milieu, want de productie van vlees is nogal... Milieuonvriendelijk.

*voor opvoeders, want een heleboel dingen zijn ineens niet meer zo erg in vergelijking met.

Wat een slimme man, die hoogleraar. Ik hoop alleen dat hij ook gastlessen geeft, want ik zie dat uitstapje niet zo zitten. Ik hou niet zo van gillende en kotsende kinderen.Er werd bij ons thuis gewoon geslacht hoor. Kippen en konijnen. Zo vaak gezien. En bij oma varkens en koeien. En ook regelmatig in slachterijen geweest als kind. Niks mis mee, daar word echt niet iedereen spontaan vegetarier van hoor.
En verder

http://www.alleszelfmaken ... t-niet-meer-willen-horen/
Het jammere is alleen dat dot soort artikelen weer misbruikt gaat worden om je lekker vol te proppen want 'die hoogleraar zegt het zelf'.

Zo is dat onderzoek van Katan ook een eigen leven gaan leiden. 'Een broodje kroket is gezonder dan een boterham met kaas'. En hoppa, zet die frituurpan maar weer aan voor de zoveelste keer deze week.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 13:55:

Het jammere is alleen dat dot soort artikelen weer misbruikt gaat worden om je lekker vol te proppen want 'die hoogleraar zegt het zelf'.

Zo is dat onderzoek van Katan ook een eigen leven gaan leiden. 'Een broodje kroket is gezonder dan een boterham met kaas'. En hoppa, zet die frituurpan maar weer aan voor de zoveelste keer deze week.

Volproppen? Waarom zou je dat doen? En waarom misbruiken?

Hij zegt alleen maar dat die e-nummers en pakjes en zakjes niet zo eng zijn en dat biologisch qua gezond niet beter is.

Aannames, Hats, aannames.

En de frituur aanzetten voor de zoveelste keer deze week is ook een rare opmerking, de gemiddelde mens weet wel dat dat niet goed is.
je kan hem wel aanzetten maar je moet er niks ingooien.
very metal
werkt goed als je je huis wil verkopen. zouden ze ook frituurgeursprays hebben?
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven