Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
vrijdag 12 februari 2016 om 13:49
quote:Solomio schreef op 12 februari 2016 @ 13:36:
[...]
OMG, als Moi dit ziet..................
Ik heb recept toegevoegd.
Ik weet van niets.
EDIT: De bolletjes zijn rode druiven. Is weer eens wat anders dan wijn. Bier wordt ook wel eens vloeibaar brood genoemd.
Omgekeerd kan dus ook.
Er staan trouwens ook hapkes op die echt meer Kerstmis zijn op de foto die er bij hoort. Leuke recepten vond ik.
[...]
OMG, als Moi dit ziet..................
Ik heb recept toegevoegd.
Ik weet van niets.
EDIT: De bolletjes zijn rode druiven. Is weer eens wat anders dan wijn. Bier wordt ook wel eens vloeibaar brood genoemd.
Omgekeerd kan dus ook.
Er staan trouwens ook hapkes op die echt meer Kerstmis zijn op de foto die er bij hoort. Leuke recepten vond ik.
vrijdag 12 februari 2016 om 14:48
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 februari 2016 @ 14:45:
Arm kind. Een echo lijkt me wel verstandig, het is wel duidelijk dat er echt iets mis is.
Met mij gaat het wel goed, dus ik hoef van mezelf nu nog geen dokter te bellen. Gelukkig, kan ik maandag mijn eigen dokter spreken.
Ja, het zijn vooral allerlei vage klachten bij elkaar. Maar die constante buikpijn is waar ik me het meeste zorgen over maak.
Ja, wel echt maandag bellen dan hè?
Arm kind. Een echo lijkt me wel verstandig, het is wel duidelijk dat er echt iets mis is.
Met mij gaat het wel goed, dus ik hoef van mezelf nu nog geen dokter te bellen. Gelukkig, kan ik maandag mijn eigen dokter spreken.
Ja, het zijn vooral allerlei vage klachten bij elkaar. Maar die constante buikpijn is waar ik me het meeste zorgen over maak.
vrijdag 12 februari 2016 om 15:00
quote:BridgetteDubois schreef op 12 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Brrr wat een nare foto
Hoezo?
Dit is een brood met daarin druiven en een takje Rozemarijn.
Foto hoort bij een recept wat mij erg lekker lijkt.
Verder zie ik geen probleem. Is gewoon een foto met decoratie van de ingrediënten.
Dat lijkt me heerlijk brood. Gewoon rode druiven i.p.v. rozijnen of krenten.
Ik dacht dat het kerstomaatjes waren.
Ach, de paal om in te dansen? Daar zit ook olie en een geboeide agente bij.
Ach..... DIE ANDERE FOTO WAS NAAR.
DIE ANDERE FOTO KEN IK NIET.
Nee, ik schreeuw niet, maar TYP HOOFD-letters.
[...]
Brrr wat een nare foto
Hoezo?
Dit is een brood met daarin druiven en een takje Rozemarijn.
Foto hoort bij een recept wat mij erg lekker lijkt.
Verder zie ik geen probleem. Is gewoon een foto met decoratie van de ingrediënten.
Dat lijkt me heerlijk brood. Gewoon rode druiven i.p.v. rozijnen of krenten.
Ik dacht dat het kerstomaatjes waren.
Ach, de paal om in te dansen? Daar zit ook olie en een geboeide agente bij.
Ach..... DIE ANDERE FOTO WAS NAAR.
DIE ANDERE FOTO KEN IK NIET.
Nee, ik schreeuw niet, maar TYP HOOFD-letters.
vrijdag 12 februari 2016 om 15:05
quote:BridgetteDubois schreef op 12 februari 2016 @ 14:48:
[...]
Snap ik, het is niet normaal dat iemand zoveel buikpijn heeft. Gelukkig wordt er maandag weer actie ondernomen. Je kunt maar beter iets duidelijks hebben, gebroken been ofzo, dan vage klachten. Lastig als het lang onduidelijk blijft wat er aan de hand is.
(ja, ik ga echt bellen)
[...]
Snap ik, het is niet normaal dat iemand zoveel buikpijn heeft. Gelukkig wordt er maandag weer actie ondernomen. Je kunt maar beter iets duidelijks hebben, gebroken been ofzo, dan vage klachten. Lastig als het lang onduidelijk blijft wat er aan de hand is.
(ja, ik ga echt bellen)
vrijdag 12 februari 2016 om 15:08
Ondertussen zie ik opeens dat zowel mijn groentengerecht (wist ik) alsook mijn vleesgerecht (had ik over het hoofd gezien) in de oven moet. Maar natuurlijk wel op een andere temperatuur. (krijg vanavond eters)
Dus even gegoogled hoe lang mijn vlees in de oven moet. Nou, dat verschilt tientallen graden op verschillende sites
Nu maar een beetje op gevoel dus en ik probeer het nog een keer met de ingebouwde kerntemperatuurmeter. En dan maar op hoop van zegen.
Dus even gegoogled hoe lang mijn vlees in de oven moet. Nou, dat verschilt tientallen graden op verschillende sites
Nu maar een beetje op gevoel dus en ik probeer het nog een keer met de ingebouwde kerntemperatuurmeter. En dan maar op hoop van zegen.