Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:WD-40 schreef op 27 februari 2016 @ 16:37:

[...]

Gezellig geniet er van!

Schoonmoe ? Goedkeuring gevraagd op de viva? nee
quote:WD-40 schreef op 27 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Ik ga slapen. Trusten maisjes

Jullie nog fijne dag!
Wij (man en ik tenminste) eten vandaag Hongaarse Goulash volgens oudhollandsch recept (een Margriet-kookboek uit het jaar kruik). Heeft dus weinig te maken met Goulash, maar het is wel lekker en er zit echt een asociale hoeveelheid rundvlees in . Kinderen blieven die rommel niet dus zij krijgen straks omelet, met kaas en salami en tomaat en zo.
Man had gisteren nieuw fornuis + oven besteld, volgende dag in huis, ook in het weekend. Niet dus he, wordt maandag pas geleverd, maar dan zijn we niet thuis. Dinsdag een nieuw fornuis dus.

Maar ondertussen had ie het oude fornuis al weggehaald.

Gelukkig kregen we een uitnodiging om bij vrienden te gaan eten (toevallig). We eten Mexicaans (weet nog niet wat).

Morgen zouden we al naar mijn schoonmoeder gaan en maandag naar mijn moeder. Die gaat potverdorie zomaar even trouwen!
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 16:42:

[...]

Jullie nog fijne dag!Truste Yas!

[...]

Jullie nog fijne dag!Slaap lekker!

[...]

Jullie nog fijne dag!Trusten
Gatsie, nou moet ik ook gaan denken aan wat ik moet gaan eten.
Boots, net jouw AH verhaal gelezen, wat een horror! Daar zou ik echt heeeeeel chagrijning van worden en dat zou ik heeeeeel duidelijk laten merken.
quote:Kittens schreef op 27 februari 2016 @ 16:44:

Man had gisteren nieuw fornuis + oven besteld, volgende dag in huis, ook in het weekend. Niet dus he, wordt maandag pas geleverd, maar dan zijn we niet thuis. Dinsdag een nieuw fornuis dus.

Gelukkig kregen we een uitnodiging om bij vrienden te gaan eten (toevallig). We eten Mexicaans (weet nog niet wat).

Morgen zouden we al naar mijn schoonmoeder gaan en maandag naar mijn moeder. Die gaat potverdorie zomaar even trouwen!Najaaaa, hoe ouder hoe gekker
Trusten Yas.

Kittens komt het huwelijk van je moeder zo onverwacht?
Welterusten Yassebas!

💋
Yassebas
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 februari 2016 @ 16:46:

Gatsie, nou moet ik ook gaan denken aan wat ik moet gaan eten.Mag ik meedenken?
Alle reacties Link kopieren
Kittens, da's balen van het fornuis/oven. Wat leuk dat je moeder gaat trouwen, of zeg ik nu iets geks?

Truste Yas.
quote:Eleonora-1 schreef op 27 februari 2016 @ 16:52:

[...]

Mag ik meedenken?

Dat altijd, zolang ik er maar niet langer dan 2 minuten mee bezig ben

Vandaag geen kookdag voor mij, ik denk dat ik een overheerlijke tosti met geitenkaas, appel, rode ui en rucola ga maken.

Morgen ga ik weer echt aan de slag in de keuken.
Ik zag een hele leuke taal/uitdrukkingsfout voorbij komen:

"Ik spook al heel lang in mijn hoofd rond met de vraag......"

Zo herkenbaar, ik spook regelmatig in mijn eigen hoofd rond met allerlei vragen.
quote:Kittens schreef op 27 februari 2016 @ 16:44:

Morgen zouden we al naar mijn schoonmoeder gaan en maandag naar mijn moeder. Die gaat potverdorie zomaar even trouwen!

Whut!!!!! Kiest ze echt voor maar 1 kater en laat de drank staan????? Enne... heb jaar haar jurk al gezien?

Gefeliciteerd met je moeder Kittens. Leuke man?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 februari 2016 @ 16:54:

[...]

Dat altijd, zolang ik er maar niet langer dan 2 minuten mee bezig ben

Vandaag geen kookdag voor mij, ik denk dat ik een overheerlijke tosti met geitenkaas, appel, rode ui en rucola ga maken.

Morgen ga ik weer echt aan de slag in de keuken.

Vooral doen!

(Ik lees na geitenkaas nooit verder.... )
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 februari 2016 @ 16:55:

Ik zag een hele leuke taal/uitdrukkingsfout voorbij komen:

"Ik spook al heel lang in mijn hoofd rond met de vraag......"

Zo herkenbaar, ik spook regelmatig in mijn eigen hoofd rond met allerlei vragen.

O ja, ik ook.

Ik ben mijn eigen paranormal activity.
quote:Eleonora-1 schreef op 27 februari 2016 @ 16:57:

[...]

Vooral doen!

(Ik lees na geitenkaas nooit verder.... )Lust je dat niet? Ik ben gek op kaas, maar geitenkaas heb ik wel moeten leren eten.
Geitenkaas is sowieso goed!

Ik had van de week nog pastarolletjes met geitenkaas en spinazie gemaakt. Met een tomatensaus. Ik krijg er spontaan weer zin in!
Hoe verknocht kan je zijn aan je eigen stek? Heeeeel erg. Zit in de woonkamer van man's ouderlijke benedenhuis: maar aan 1 kant ramen met vitrage. Donker, ik word er gewoon naar van. Ben zo gewend aan ons eigen hoge huis met in alle kamers ramen tot op de grond zonder vitrage zodat we altijd optimaal elk spatje licht krijgen.

Maar het stoofvlees staat te pruttelen, de frietjes gesneden en de excuus sla draai ik zo even in elkaar.
Ik lust gewoon alles. Nou ja, bijna alles dan. Ik kan wel behoorlijk zeuren over de wijze waarop het is klaar gemaakt.
Ik heb een stuk ArenA schapenkaas liggen. Grappig dingetje van de Amsterdam ArenA; het afgereden gras gaat naar de schapen van een boer in Noord en van hun melk wordt dan ArenA kaas gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven