Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:barbaracartland schreef op 28 februari 2016 @ 10:49:

Hebben jullie weleens iets heel stoms gedaan? Zoiets als klieren met je man in de badkamer en dat hij dan spuit met het scheerschuim en dat jij dan voor de grap een duwtje geeft en dat je dan een waterpomptang nodig hebt omdat de arme ziel tegen de kraan aan gevallen is en het water vrolijk spuit?

Ik voel me zo dom. Het was echt als geklier bedoeld (en om hem terug te pakken voor het scheerschuim).Nog wel stommer. Er moest een monteur komen en een nieuwe vaatwasserdeur en dat kostte 350 euro.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, ik heb een keer een kind uit de wandelwagen laten kletteren. Was ook heel stom.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 10:51:

Nope, nooit gedaan.

Heeft hij zich erg pijn gedaan?Dat viel wel mee. Hij was vooral totaal verbouwereerd. Hij stond blijkbaar niet erg stabiel.
quote:fietsie schreef op 28 februari 2016 @ 10:55:

[...]

Nog wel stommer. Er moest een monteur komen en een nieuwe vaatwasserdeur en dat kostte 350 euro.Ook door goedbedoelde stoeierij? Dat vind ik nog wel het sufste.
Ik heb een ochtendwandeling gemaakt.

Zo koud hier, niet normaal.

En die harde wind de hele tijd.

Maar ik was goed ingepakt.

Goedemorgen!

Ziet er sexy uit Leo
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 10:55:

Oh wacht, ik heb een keer een kind uit de wandelwagen laten kletteren. Was ook heel stom.

Ik ook, maar dat kostte niks. De schaafwonden genazen gelukkig littekenloos. We hebben er wel foto's van gemaakt.

Man en ik dachten allebei dat de ander haar in de buggy had gezet en dus de gordels had vastgemaakt. Ze was er zelf in geklommen dus bij het eerste stoepje werd ze gelanceerd.
Leo, wat ben je toch mooi!

Wij waren al voor 24.00 vannacht thuis. Hebben er 11 uur over gedaan incl. 1 uur file. Viel alles mee. Als een blok geslapen en vandaag de wasjes draaien en lekker luieren

Fijn, kan ik alles hier ook weer bijhouden
quote:barbaracartland schreef op 28 februari 2016 @ 11:01:

[...]

Ook door goedbedoelde stoeierij? Dat vind ik nog wel het sufste.Ja, wie de meeste rechten had bij het aanrecht. Duw, trek, bonk op de deur van de vw die openstond.
Ik heb mijn les geleerd. Ik stoei niet meer, tenzij in een van te voren duidelijk bepaalde setting, zonder kranen, deuren of glas in de buurt. Net zoals iets als SM, denk ik. Codewoord erbij.
Verstandig....
quote:fietsie schreef op 28 februari 2016 @ 11:15:

[...]

Ja, wie de meeste rechten had bij het aanrecht. Duw, trek, bonk op de deur van de vw die openstond.Ja, dat hadden wij ook kunnen doen. Ik ben er wel van geschrokken. Ik vind het juist zo leuk aan onze relatie dat we nog wat klierderig zijn soms, dat we elkaar graag plagen. Maar het moet natuurlijk geen geld kosten, potverdrie.
quote:yette schreef op 28 februari 2016 @ 10:55:

Hier eentje uit de buggy...zo de straat op ..

(Vergeten vast te maken)
quote:barbaracartland schreef op 28 februari 2016 @ 10:49:

Hebben jullie weleens iets heel stoms gedaan? Zoiets als klieren met je man in de badkamer en dat hij dan spuit met het scheerschuim en dat jij dan voor de grap een duwtje geeft en dat je dan een waterpomptang nodig hebt omdat de arme ziel tegen de kraan aan gevallen is en het water vrolijk spuit?

Ik voel me zo dom. Het was echt als geklier bedoeld (en om hem terug te pakken voor het scheerschuim).

quote:BridgetteDubois schreef op 28 februari 2016 @ 11:14:

Leo, wat ben je toch mooi!

Wij waren al voor 24.00 vannacht thuis. Hebben er 11 uur over gedaan incl. 1 uur file. Viel alles mee. Als een blok geslapen en vandaag de wasjes draaien en lekker luieren

Fijn, kan ik alles hier ook weer bijhouden Welkom thuis
Vertelde ik toch dat ik op Facebook een oproep heb gedaan voor en uurtje knuffelen met puppies voor mijn dochter?

Dat bericht is inmiddels 320 keer gedeeld of zo, en wat een lieve reacties zeg, ongelooflijk.

Ik heb twee knuffelnestjes gevonden dus ik ben dolblij!

En ik krijg ook ook hele rare/vieze/belerende reacties trouwens.

Die komen allemaal binnen in dat postvakje van je Facebook waar normaal gesproken (althans bij mij) Nigeriaanse prinsen die me geld willen geven als ik ze mijn bankgegevens even doorgeef, naar liefde hongerende Amerkaanse soldaten en een incidentele gekgeworden forummer die me uitscheldt binnenkomen.

Nu staat dat vakje vol met lieve mensen die hun hond, poes, paard of cavia aanbieden om een uur mee te rollebollen.

En ook wat mensen die met mij willen rollebollen, eventueel met een hond er bij, mensen die een hond willen verkopen én een paar die contact met dieren voor kinderen met Asperger een slecht idee vinden, misschien dat ik mijn dochter beter een gitaar kan geven.....

Genieten!
quote:barbaracartland schreef op 28 februari 2016 @ 11:01:

[...]

Ook door goedbedoelde stoeierij? Dat vind ik nog wel het sufste.mijn moeder heeft ooit mijn vader een gekneusde rib bezorgd met stoeien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 28 februari 2016 @ 11:32:

Vertelde ik toch dat ik op Facebook een oproep heb gedaan voor en uurtje knuffelen met puppies voor mijn dochter?

Dat bericht is inmiddels 320 keer gedeeld of zo, en wat een lieve reacties zeg, ongelooflijk.

Ik heb twee knuffelnestjes gevonden dus ik ben dolblij!

En ik krijg ook ook hele rare/vieze/belerende reacties trouwens.

Die komen allemaal binnen in dat postvakje van je Facebook waar normaal gesproken (althans bij mij) Nigeriaanse prinsen die me geld willen geven als ik ze mijn bankgegevens even doorgeef, naar liefde hongerende Amerkaanse soldaten en een incidentele gekgeworden forummer die me uitscheldt binnenkomen.

Nu staat dat vakje vol met lieve mensen die hun hond, poes, paard of cavia aanbieden om een uur mee te rollebollen.

En ook wat mensen die met mij willen rollebollen, eventueel met een hond er bij, mensen die een hond willen verkopen én een paar die contact met dieren voor kinderen met Asperger een slecht idee vinden, misschien dat ik mijn dochter beter een gitaar kan geven.....

Genieten!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 28 februari 2016 @ 11:36:

[...]

mijn moeder heeft ooit mijn vader een gekneusde rib bezorgd met stoeien Of een heel zeer stuitje, omdat de bank vroeger van die houten leuningen hadden, waar je met een stoeipartij lelijk op terecht kwam.
@Leo: onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, zullen we maar zeggen. Gelukkig dat veel mensen wél lief zijn. Ik heb helaas niets knuffelbaars in huis: daarbij is het bij mij in huis zeer gevaarlijk.
Voor Leo en leootje:

Leootje kan knuffel met de pup.

Leo kan de gitaar als slagwapen voor betweters gebruiken. Met een beetje oefening komt er bij de dreun een gezellige 'ploinnnnngk'

En die suikerglazuurkonijnen. Ik blijf hangen in 'nee is nee'. En dat je daar geen fuck aan hebt als konijn in een hokje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 28 februari 2016 @ 11:36:

[...]

mijn moeder heeft ooit mijn vader een gekneusde rib bezorgd met stoeien Zoiets had ik ook ooit eens, en niet eens met stoeien. Man zat onderuitgezakt op de bank, ik wilde over zijn benen heen stappen zodat hij lekker kon blijven zitten. Hij wilde zijn benen intrekken zodat ik er makkelijk langs kon. Gevolg; hij schopte mijn benen zo onder me vandaan en ik lag languit in de huiskamer. Heb er dagen spierpijn van gehad en een heel blauwe heup.
Maurice is ook best knuffelbaar hier maar geen pup meer.
Oudblond, gecondoleerd lieve schat, ik lees het nu pas.

Heel veel sterkte.
Leo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven