Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 29 februari 2016 om 16:17
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 16:14:
[...]
Ik deed heel rustig aan. Heb er de hele ochtend over gedaan.
Het gaat wel goed met de vlerk.
Hopelijk kan ik binnenkort ophouden met de diclo's.
Ik lijk wel een geit, qua wc dingesen. Je weet wel.....
Heb je last van hoogteziekte?
Je hebt dus de hele ochtend staan poetsen met die vlerk.
En diclo's zal ik op moeten googelen.
Maar wat die geit in je w.c. Doet en waarom jij denkt dat IK daar weet van zou moeten hebben?!?
[...]
Ik deed heel rustig aan. Heb er de hele ochtend over gedaan.
Het gaat wel goed met de vlerk.
Hopelijk kan ik binnenkort ophouden met de diclo's.
Ik lijk wel een geit, qua wc dingesen. Je weet wel.....
Heb je last van hoogteziekte?
Je hebt dus de hele ochtend staan poetsen met die vlerk.
En diclo's zal ik op moeten googelen.
Maar wat die geit in je w.c. Doet en waarom jij denkt dat IK daar weet van zou moeten hebben?!?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 29 februari 2016 om 16:27
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 16:15:
[...]
Ja nou hoor....
Pffffff moet toch schoon en zo.
Straks ben ik een vieze huisvrouw.
Dat ben je hier zo. het is toch het een of het ander hier, of je bent de slechtste huisvrouw die er bestaat of je bent een neuroot
[...]
Ja nou hoor....
Pffffff moet toch schoon en zo.
Straks ben ik een vieze huisvrouw.
Dat ben je hier zo. het is toch het een of het ander hier, of je bent de slechtste huisvrouw die er bestaat of je bent een neuroot
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 29 februari 2016 om 16:32
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 16:21:
Dat je keiharde keutels produceert van die diclo's herrie.
Terwijl ik normaal de spijsvertering van een aalscholver heb.
sorry
Je bent een keurige dame met je schone keuken. Vivaforumgeslaagd heur.
Maar details over je stoelgang op het forum gooien geeft wel een heleboel strafpunten.
Hup, vlerk in een zakkie en plinten poetsen!
Dat je keiharde keutels produceert van die diclo's herrie.
Terwijl ik normaal de spijsvertering van een aalscholver heb.
sorry
Maar details over je stoelgang op het forum gooien geeft wel een heleboel strafpunten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 29 februari 2016 om 16:42
maandag 29 februari 2016 om 16:43
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 16:32:
[...]
sorry
Sorry, ik dacht, ik leg het even uit maar het is behoorlijk vrijpostig inderdaad.
Ik ga zalm eten.
Met pasta.
Dat is weer heel keurig.
[...]
sorry
Sorry, ik dacht, ik leg het even uit maar het is behoorlijk vrijpostig inderdaad.
Ik ga zalm eten.
Met pasta.
Dat is weer heel keurig.
maandag 29 februari 2016 om 16:55
...hoe je van een zalm een geit maakt...
Oké, nu hou ik op.
Ik heb laatst een handleiding voor de huisvrouw hier voorbij zien komen en moet nu nodig mijn neus gaan poederen en kinderen tot stilte manen voor mijn meester thuis komt.
Oké, nu hou ik op.
Ik heb laatst een handleiding voor de huisvrouw hier voorbij zien komen en moet nu nodig mijn neus gaan poederen en kinderen tot stilte manen voor mijn meester thuis komt.
maandag 29 februari 2016 om 17:50
Ik val even binnen om raad te vragen. Mijn moeder is weer opgenomen. Ze werd niet wakker uit haar middagslaapje en was moeilijk bij te brengen. Eerste onderzoeken tonen ontstekingswaarden in haar bloed en torenhoge bloedsuiker. Twee zussen zijn bij haar. Ga ik rijden? Zussen vinden van niet, ik heb een heel naar gevoel. Rit is meer dan 2,5 uur en het lampje van de emissie-toestand is vandaag gaan branden, daarvoor kan ik pas vrijdag in de garage terecht, maar volgens hen is oranje nog geen alarm. Wat zouden jullie doen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 29 februari 2016 om 17:54
volgens mijn man is brandstofinjectie systeem in de war, Maar heb je een ANWB service voor thuis? Neem daar eens contact mee op.
Hij zou alleen naar de dichts bijzijnde garage rijden, en vragen om een leenauto.
http://www.ceulenenko.nl/storing.html
Hij zou alleen naar de dichts bijzijnde garage rijden, en vragen om een leenauto.
http://www.ceulenenko.nl/storing.html
maandag 29 februari 2016 om 17:58
Och Oudblond....
Ik zou doen wat jij wilt doen.
Als jij een naar gevoel hebt bij niet gaan zou ik gewoon gaan.
Maar als je zussen betrouwbaar zijn kun je ook gebruik maken van de taakverdeling nu. Ook jij kunt het wel gebruiken om je batterij weer een beetje op te laden.
sterkte
Maar als je zussen betrouwbaar zijn kun je ook gebruik maken van de taakverdeling nu. Ook jij kunt het wel gebruiken om je batterij weer een beetje op te laden.
sterkte
maandag 29 februari 2016 om 18:00
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 17:58:
Och Oudblond....
sterkteDank Feow, mijn zussen zijn zeker betrouwbaar, eentje is zelf arts.
Och Oudblond....
sterkteDank Feow, mijn zussen zijn zeker betrouwbaar, eentje is zelf arts.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 29 februari 2016 om 18:11
Lieve oudblond,
Bij gebrek aan iets echts wat ik voor je kan doen geef ik je gewoon nogmaals een virtuele knuffel, een schoudermassage, een warm bad (virtueel kan dat uren en ook met precies de geur die jij lekker vindt), en een lekker drankje. Ik heb onthouden dat je geen bier lust, maar je eigen etiketje wel kunt waarderen. Dus ik giet gewoon je lievelingsdrankje over in een oudblondflesje.
Bij gebrek aan iets echts wat ik voor je kan doen geef ik je gewoon nogmaals een virtuele knuffel, een schoudermassage, een warm bad (virtueel kan dat uren en ook met precies de geur die jij lekker vindt), en een lekker drankje. Ik heb onthouden dat je geen bier lust, maar je eigen etiketje wel kunt waarderen. Dus ik giet gewoon je lievelingsdrankje over in een oudblondflesje.