Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 17:50:

Ik val even binnen om raad te vragen. Mijn moeder is weer opgenomen. Ze werd niet wakker uit haar middagslaapje en was moeilijk bij te brengen. Eerste onderzoeken tonen ontstekingswaarden in haar bloed en torenhoge bloedsuiker. Twee zussen zijn bij haar. Ga ik rijden? Zussen vinden van niet, ik heb een heel naar gevoel. Rit is meer dan 2,5 uur en het lampje van de emissie-toestand is vandaag gaan branden, daarvoor kan ik pas vrijdag in de garage terecht, maar volgens hen is oranje nog geen alarm. Wat zouden jullie doen?

Oh wat naar. Ik zou gaan. Als je je alleen tegen laat houden door zo'n lampje en er gebeurt verder nog iets met je moeder dan vergeef je het jezelf nooit.

Kun je een auto lenen?

Ik hoop dat je inmiddels al halverwege bent. Sterkte!
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 18:34:

Zussen hebben me overtuigd. Moeder is stabiel en de rit is te lang om haar vanavond nog te kunnen zien. Ze houden me op de hoogte en eventueel rij ik morgenochtend en dan mag ik de auto van de buren lenen. Ah, dat is fijn. Hopelijk slaap je op tijd en goed vannacht.
Alle reacties Link kopieren
was een antwoord aan PiB, maar je hebt het al gelezen. Dank je poëzie poezie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wollie ben je uitgereld? Weer een beetje je vrolijke zelf? Of nog zin in een robbertje 'teruggrommen'?
Sneu voor je moeder Oudblond (ik kortte je naam af tot 2 letters maar dat stond een beetje raar )

Maar als je zussen er al zijn en alles is goed nu zou ik ook thuisblijven voor nu en morgen verder kijken.
I like being a mess. It's who I am.
Ja, dit nummer zocht ik dus. Maar nu ik het gevonden is de climax er af.

http://www.3fm.nl/artiest ... es/song/48049/Trip-Switch

Nothing But Thieves - trip switch

'Trip Switch' is een nummer van de Britse alternatieve rockband Nothing But Thieves. In okotber 2015 brengen ze hun titelloze debuutalbum uit. 'Trip Switch' is ook te horen als track in de game FIFA16.

https://www.youtube.com/watch?v=w1Qxxx2SQoo

http://www.azlyrics.com/l ... utthieves/tripswitch.html

NOTHING BUT THIEVES LYRICS

"Trip Switch"

Sharing secrets with another world

Rubbing shoulders with some unknown lovers

Making waves through the universe

Starting wars with anonymous brothers

Trip switch trip switch

Make a wish and I'll count to three

Press the button and we'll both be happy

Sending signals is a dirty trick

I get my love in a digital packet

Trip switch trip switch

What we do when the power's out

What do we do when the lights go

Down, down, down, down, down

Gimme data cos I need a hit

How I love stratospheric numbers

Information, I've been craving it

Gimme yours then gimme all the others

Trip switch trip switch

They put out the lights, they put out the lights

Ik kwam ook even kijken of hier een verjaarsfeestje gehouden werd met drank en chips enzo maar Feestbeest has left the building?

Geniet er van. (Chips, nu ben ik de pinda's vergeten...)
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 februari 2016 @ 19:54:

Ik kwam ook even kijken of hier een verjaarsfeestje gehouden werd met drank en chips enzo maar Feestbeest has left the building?Ik denk dat Feestbeest niet wil weten dat ze jarig is
I like being a mess. It's who I am.
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 19:45:

Wollie ben je uitgereld? Weer een beetje je vrolijke zelf? Of nog zin in een robbertje 'teruggrommen'?

Gaat weer hoor. Iedereen heeft denk ik wel eens zo'n dagje ertussen zitten.

Ga je morgenochtend naar je moeder?
quote:AllyMcBeal schreef op 29 februari 2016 @ 19:48:

Sneu voor je moeder Oudblond (ik kortte je naam af tot 2 letters maar dat stond een beetje raar )

Maar als je zussen er al zijn en alles is goed nu zou ik ook thuisblijven voor nu en morgen verder kijken.

Daar heb ik zelf nog nooit aan gedacht! Terwijl ik bij Save wel altijd moet grinniken als iemand haar in 't kort vermeldt.

Ja thuisblijven is het verstandigste vinden zowel zussen als man. Arts zus houdt me op de hoogte, zij mag vanacht ook in het ziekenhuis blijven. En zoals man zegt: 'Ze kan op elk moment overlijden, ook als je even koffie halen bent in het ziekenhuis en je hebt zaterdag en gisteren goede gesprekken met haar en zussen gehad en dat maakte haar heel gelukkig. Jullie hebben voor nu dus zeker goed afscheid genomen'. En hij heeft wel gelijk denk ik.
Wie is jarig?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:00:

Wie is jarig?Ik noem maar geen namen tot ze zelf zegt dat het mag
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 19:59:

[...]

Gaat weer hoor. Iedereen heeft denk ik wel eens zo'n dagje ertussen zitten.

Ga je morgenochtend naar je moeder?

Die dagjes ken ik inderdaad. Begint meestal meteen met tenen stoten bij het opstaan.

Hangt af van de situatie. Als ze stabiel is en ik verder niet van 'nut' kan zijn, zou ik het liefst morgen gaan werken. Iedereen is vervangbaar, dat weet ik, maar ik maak het mezelf erg moeilijk als ik bepaalde dingen niet af kan maken deze week. Gewoon stom dat we zo ver van elkaar zijn en ik niet 'even' binnen kan springen na het werk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Ik noem maar geen namen tot ze zelf zegt dat het mag Spelen we Hints? Toe dan, toe dan: ava uit de film, boek, theater, tv????
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 19:25:

Sodeje zeg, wat was ik vandaag in een pestpokkenhumeur. Toen dacht ik "wat kan ik daar nou tegen doen?" Wilde het op een of andere manier uit mijn lijf en hoofd krijgen. Dus toen dacht ik "Rellen!!!" en omdat het hier op viva best rustig was ben ik maar even op zoek gegaan naar een andere mogelijkheid. Hierna voelde ik me wel lekker uitgereld.

[afbeelding] gaat nu weer ?
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Die dagjes ken ik inderdaad. Begint meestal meteen met tenen stoten bij het opstaan.

Hangt af van de situatie. Als ze stabiel is en ik verder niet van 'nut' kan zijn, zou ik het liefst morgen gaan werken. Iedereen is vervangbaar, dat weet ik, maar ik maak het mezelf erg moeilijk als ik bepaalde dingen niet af kan maken deze week. Gewoon stom dat we zo ver van elkaar zijn en ik niet 'even' binnen kan springen na het werk.Dat lijkt me rottig, als je zo ver van je moeder af woont als ze ziek is. Frustrerend. Heel veel sterkte vrouw.
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 20:05:

[...]

gaat nu weer ?Ja, stukken beter. Je zou die andere moeten zien, bont en blauw.
quote:rosanna08 schreef op 29 februari 2016 @ 16:29:

hoi Star! Is het leuk daar? Kijk je uit, anders lig je straks naast prinses Alexia
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Ik noem maar geen namen tot ze zelf zegt dat het mag Ik twijfel tussen 2.
quote:AllyMcBeal schreef op 29 februari 2016 @ 19:59:

[...]

Ik denk dat Feestbeest niet wil weten dat ze jarig is

Dan doe ik wel een bui in

Oudblond

Hoe is het nu met je mama?
Feessie? Waar?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Ja, stukken beter. Je zou die andere moeten zien, bont en blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven