Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 21:44:

[...]

Dat klinkt herkenbaar. Volgens mij zijn onze kinderen veel relaxter dan wij waren. Er zijn ook nu nog zat grenzen om te verleggen en heilige huisjes om omver te trappen, maar ze hebben die neiging niet. Soms vind ik dat wel zorgelijk.

Het is de internetgeneratie, protesteren is als je viritueel hebt ge-disliked.

Mijn moeder stond nog met spandoeken tegen kernwapens op het binnenhof. En ik vocht tegen het keurslijf samen met Madonna.
Alle reacties Link kopieren
Moi gefeliciteerd.

Man kwam op het heldere idee om het TellSell luchtbed op te zoeken. En daar ligt hij nu in te hoesten. En ik voel me schuldig dat ik straks met een beker thee prinsheerlijk in mijn eigen bedje lig
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gefeliciteerd Moiren!
The owls are not what they seem
Bedankt
Wat een heerlijk vooruitzicht, Hats!

Voel je niet schuldig, je bent gewoon hard toe aan een goede nacht in een echt bed.
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 21:57:

Moi gefeliciteerd.

Man kwam op het heldere idee om het TellSell luchtbed op te zoeken. En daar ligt hij nu in te hoesten. En ik voel me schuldig dat ik straks met een beker thee prinsheerlijk in mijn eigen bedje lig

Niks ervan, jij hebt man meer dan ontzien en nu doet hij het voor jou.

Geven, nemen. Die shit. Jwz!
quote:LadyL0101 schreef op 29 februari 2016 @ 21:59:

Gefeliciteerd Moiren!Ja dus gefeliciteerd Moiren
Ik snap nu pas waarom ik op Facebook alleen herinneringen uit 2012 te zien kreeg. Vond het al zo weinig whahahahahahahaa
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 20:27:

[...]

Er is er een jarig, hoera hoera

Ik heb geen idee wie is zij (of hij)

We vinden het allen zo prettig ja ja

En daarom zingen wij blij (blij blij)

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 22:19:

[...]

[afbeelding]
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 22:11:

Ik snap nu pas waarom ik op Facebook alleen herinneringen uit 2012 te zien kreeg. Vond het al zo weinig whahahahahahahaaHuh?
quote:Moiren_ schreef op 29 februari 2016 @ 22:00:

Bedankt R gefeliciteerd!
I like being a mess. It's who I am.
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 22:21:

[...]

Huh?

Dat het schrikkeljaar is

Je krijgt toch altijd je postst te zien van deze dag om terug te kijken?
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 22:26:

[...]

Dat het schrikkeljaar is

Je krijgt toch altijd je postst te zien van deze dag om terug te kijken?Oh ja sorry, ben niet op mijn best vandaag
Moi!
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 22:31:

[...]

Oh ja sorry, ben niet op mijn best vandaag

Ik ook hiet. Mij zweefteverige vriendin zou dat een bewijs vinden dat zo'n schrikeljaar enorm veel invloed op je zijn heeft ;)

Ik ga slapen, wat een zaligheid.
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 22:49:

[...]

Ik ook hiet. Mij zweefteverige vriendin zou dat een bewijs vinden dat zo'n schrikeljaar enorm veel invloed op je zijn heeft ;)

Ik ga slapen, wat een zaligheid.Slaap lekker
quote:hatsetats schreef op 29 februari 2016 @ 22:49:

[...]

Ik ga slapen, wat een zaligheid.Dat heeft het best wel hoor.
Lig ik eindelijk in mn bed, weet ik van natigheid nit hoe ik moet gaan liggen. Ik had na zaterdag 12 blauwe plekken, be benieuwd hoeveel daar morgenochtend zijn bijgekomen Mijn hele lijf is naar de getver.
Moiren, van harte! En zie ik nou goed dat je voor de gelegenheid een andere avatar hebt?

Hats, hopelijk slaap je toch lekker, nu je bank hebt verruild voor bed.
Gefeliciteerd Moi!

Sfeerverhogend plaatje voor jou...
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 23:12:

Gefeliciteerd Moi!

Sfeerverhogend plaatje voor jou...[afbeelding]

Talkinghead, mijn oude weer terug.
quote:Moiren_ schreef op 29 februari 2016 @ 23:14:

[...]

Talkinghead, mijn oude weer terug.Van voordat ik in 't café kwam, ook een mooie!
Goedemorgen.

Lag gisteren al om half 10 in bed en heb tot 6 uur geslapen, had het blijkbaar nodig.

Vandaag gaat het (nat) sneeuwen Maar wat fijn is het dat ik nu niet meer in het donker naar de trein moet 's ochtends en ook (meestal) niet meer in het donker thuiskom.

Fijne dag iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven