Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Goep idee Puss, ik doe er ook wat hapjes bij.

I like being a mess. It's who I am.
quote:Star schreef op 29 februari 2016 @ 20:08:

Oudblond

Hoe is het nu met je mama?Stabiel. Ze slaapt voortdurend en het is nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Wel ontstekingswaardes gemeten en hoge bloedsuiker, maar andere resultaten zijn er nog niet. Ze is oud maar met een ijzersterk hart.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Daar heb ik zelf nog nooit aan gedacht! Terwijl ik bij Save wel altijd moet grinniken als iemand haar in 't kort vermeldt.

Ja thuisblijven is het verstandigste vinden zowel zussen als man. Arts zus houdt me op de hoogte, zij mag vanacht ook in het ziekenhuis blijven. En zoals man zegt: 'Ze kan op elk moment overlijden, ook als je even koffie halen bent in het ziekenhuis en je hebt zaterdag en gisteren goede gesprekken met haar en zussen gehad en dat maakte haar heel gelukkig. Jullie hebben voor nu dus zeker goed afscheid genomen'. En hij heeft wel gelijk denk ik.

Helemaal eens! Laat je dus geen schuldgevoel aan praten als je niet gaat. Neem elke keer afscheid alsof het de laatste keer is dat je haar ziet, dan doe je het nooit fout!

En dan bedoel ik niet de pontificale manier. Ik was jaren geleden bij mijn oudtante van 98 op bezoek, haar dochter was er ook. Oudtante was echt een mensje van alledag, kwalen genoeg maar nog steeds in leven. Dochter ging eerder weg dan ik. Ze groette bij de deur, gewoon: 'Dag mam, tot woensdag!' Niks knuffels of zoenen of wat dan ook. En dat vond ik zo mooi, dat je gewoon weet dat het zo goed is, als je moeder er ineens stiekem tussen uitknijpt.

Heel veel sterkte er weer mee.
Wat ongelofelijk moeilijk, Blond

Whisky om te gorgelen voor Leo.

Enneh, waar ben je gaan rellen, Stone?
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Daar heb ik zelf nog nooit aan gedacht! Terwijl ik bij Save wel altijd moet grinniken als iemand haar in 't kort vermeld.
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 20:15:

[afbeelding]

Enneh, waar ben je gaan rellen, Stone?Mooi hoe jij kan blijven schenken zonder te knoeien!
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 20:16:

[...]

Lotgenoten in dezelfde regionen Save: STD en OB
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:17:

[...]

Lotgenoten in dezelfde regionen Save: STD en OB Sneu hè?
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 20:15:

[afbeelding]

Enneh, waar ben je gaan rellen, Stone?Dit was in Langenboom.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:20:

[...]

Dit was in Langenboom. rellen ze daar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heel veel sterkte Oudblond. Alles tegelijk en het houdt maar niet op... Helaas ken ik dat uit ervaring. Even rustig aan vanavond, dan kun je morgen alles weer aan.

Woll, ga lekker op je bank zitten. Kalmeer je vast van
The owls are not what they seem
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:00:

Wie is jarig?

Er is er een jarig, hoera hoera

Ik heb geen idee wie is zij (of hij)

We vinden het allen zo prettig ja ja

En daarom zingen wij blij (blij blij)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 29 februari 2016 @ 20:26:

[...]

rellen ze daar?

Ik wel.

Ken je het?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:28:

[...]

Ik wel.

Ken je het?Nee maar vertel?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:28:

[...]

Ik wel.

Ken je het? van naam, kom uit jouw regio he

Volgens mij was er vroeger bij de radiopiraten een reclame van een of ander bedrijf of discotheek daar
Het is een ieniemienie brabants dorpje.
quote:rosanna08 schreef op 29 februari 2016 @ 20:31:

[...]

van naam, kom uit jouw regio he

Volgens mij was er vroeger bij de radiopiraten een reclame van een of ander bedrijf of discotheek daar

Vast "t Huukske.

Mijn ouders wonen er niet zo ver vandaan, verder ken ik het ook niet. Maar het idee om daar te rellen vond ik wel geinig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 februari 2016 @ 20:34:

[...]

Vast "t Huukske.

Mijn ouders wonen er niet zo ver vandaan, verder ken ik het ook niet. Maar het idee om daar te rellen vond ik wel geinig. jaaaaa 't Huukske!! Nooit geweest hoor, maar hoorde het altijd op de radio
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 februari 2016 @ 19:01:

Leo, ik zoek het toch nog maar even in de onschuldiger diagnoses. Heeft iemand je per ongeluk laatstleden een dreun verkocht?

Waarschijnlijk mijn agressieve Irakese verkering maar ik ben zó gebrainwashed en geïslameerd intussen dat ik dat al niet eens meer merk natuurlijk.
Ben ik ook nooit geweest, maar ik weet dat dat altijd ook op zondagmiddag open was.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 20:38:

[...]

Waarschijnlijk mijn agressieve Irakese verkering maar ik ben zó gebrainwashed en geïslameerd intussen dat ik dat al niet eens meer merk natuurlijk.Tja, dan moet je maar niet zo brutaal zijn je burka uit te doen zonder zijn toestemming. Tsssss....
Mijn lieve dreumesje ligt opgekruld te snurken op mij. Moet hem naar zijn bed brengen maar hij ligt zo zoet
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 20:19:

[...]

Sneu hè? Zekers... En is het je ook opgevallen dat we er allebei - bij het aanmaken van de nick - voor gekozen hebben om net die letters in kapitaal neer te zetten? Mijn eigendunk is wederom gedaald bij het ontdekken van deze ondoordachte actie.
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 20:41:

Mijn lieve dreumesje ligt opgekruld te snurken op mij. Moet hem naar zijn bed brengen maar hij ligt zo zoet Heel zoetjes laten liggen en genieten Save! Hij slaapt, dus die rust krijgt hij gewoon.
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Zekers... En is het je ook opgevallen dat we er allebei - bij het aanmaken van de nick - voor gekozen hebben om net die letters in kapitaal neer te zetten? Mijn eigendunk is wederom gedaald bij het ontdekken van deze ondoordachte actie.Ja, tot zover mijn hoogbegaafdheid, not

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven