Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
zaterdag 5 maart 2016 om 13:26
zaterdag 5 maart 2016 om 13:52
quote:ainne schreef op 05 maart 2016 @ 13:26:
Hè get balen dat ze weer ziek is Lé, arme zij. En jij
Hier mooi weer zowaar. Zit nu met jongste in de irl kroeg, terwijl oudste aan het hiphoppen is. Daarna gaan we even Dublin in, ze willen winkelen. Man en de kat zitten thuis sport te kijken.
En hoe oud is die jongste dan he? he?
(hoor je het veroordelende toontje?)
Hè get balen dat ze weer ziek is Lé, arme zij. En jij
Hier mooi weer zowaar. Zit nu met jongste in de irl kroeg, terwijl oudste aan het hiphoppen is. Daarna gaan we even Dublin in, ze willen winkelen. Man en de kat zitten thuis sport te kijken.
En hoe oud is die jongste dan he? he?
(hoor je het veroordelende toontje?)
zaterdag 5 maart 2016 om 14:06
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2016 @ 13:27:
Joh, lekker lelijk doen. Kan jou het schelen.
Dit.
En dan iedere post afsluiten met 'sorry', dan kan niemand je ergens op aanspreken, want je hebt toch sorry gezegd.
Joh, lekker lelijk doen. Kan jou het schelen.
Dit.
En dan iedere post afsluiten met 'sorry', dan kan niemand je ergens op aanspreken, want je hebt toch sorry gezegd.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 5 maart 2016 om 14:09
zaterdag 5 maart 2016 om 14:15
Godverdegodverdegodverdegodver die achterlijke parkeerautomaten met dat handige kentekenparkeren. Krijg drie keer een foutmelding, mét die kloterige parkeerwachter erbij. Ik vraag 'joh ik hoef alleen ff naar de slager, dat ding doet het duidelijk niet, vind je het goed dat ik ff heen en weer loop?' Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel. Maar moe, hongerig en stront sjaggerijnig dus 'ik doe mijn boodschappen wel ergens anders'. En de auto in, portier dichtgeknald, bijna die parkeerwachter van zn sokken gereden en met gierende banden weg. En nu moet ik er godverdegodver nog een keer uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 5 maart 2016 om 14:18
zaterdag 5 maart 2016 om 14:20
Ik voel me ook naar. Ik snap niet waarom. Of eigenlijk ook wel: ik had mijn man immers afgelopen zondag voor de grap geduwd. Hij heeft nog steeds pijn. Dat melkt hij af en toe uit, door elke ochtend om gebakken eieren met spek te vragen en steeds 'het houdt niet op, niet vanzelf' te neurien als ik te dicht bij hem lijk te komen. Ik voel me er godsgruwelijk schuldig over: kinders, luister naar mij: stoei nooit met je man in de badkamer.
Ik ga zo maar eens wat poetsen, dat helpt meestal.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:27
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 14:20:
Ik voel me ook naar. Ik snap niet waarom. Of eigenlijk ook wel: ik had mijn man immers afgelopen zondag voor de grap geduwd. Hij heeft nog steeds pijn. Dat melkt hij af en toe uit, door elke ochtend om gebakken eieren met spek te vragen en steeds 'het houdt niet op, niet vanzelf' te neurien als ik te dicht bij hem lijk te komen. Ik voel me er godsgruwelijk schuldig over: kinders, luister naar mij: stoei nooit met je man in de badkamer.
Ik heb een spier waar ik nog nooit het bestaan van heb geweten die ernstig aandacht tekort kwam. Hij zit in mijn rug en doet misselijkmakend pijn. En het komt niet eens van een stoere activiteit waar ik met gepaste trots op kan terugkijken, maar 'gewoon' door fout liggen.
Ik heb een spier waar ik nog nooit het bestaan van heb geweten die ernstig aandacht tekort kwam. Hij zit in mijn rug en doet misselijkmakend pijn. En het komt niet eens van een stoere activiteit waar ik met gepaste trots op kan terugkijken, maar 'gewoon' door fout liggen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:29
quote:Solomio schreef op 05 maart 2016 @ 14:09:
Lé, als je nog wat te veroordelen wilt hebben: mijn jongste (15 jaar) heeft net een 18+ spel voor de Playstation van mij gekregen.
Kommaarkommaarkommaar.....................
Die van mij is 12 en heeft niet anders.
Gelukkig ben ik de Bijbel aan het lezen, zal vast eea goed maken.
Lé, als je nog wat te veroordelen wilt hebben: mijn jongste (15 jaar) heeft net een 18+ spel voor de Playstation van mij gekregen.
Die van mij is 12 en heeft niet anders.
Gelukkig ben ik de Bijbel aan het lezen, zal vast eea goed maken.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:31
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 14:28:
Een lichaam is maar een raar ding. Beterschap Feow: bad al geprobeerd?Ik heb hier geleerd dat zelfs in liefdevolle huwelijken de badkamer een gevaarlijke plaats is.
Een lichaam is maar een raar ding. Beterschap Feow: bad al geprobeerd?Ik heb hier geleerd dat zelfs in liefdevolle huwelijken de badkamer een gevaarlijke plaats is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:31
quote:Solomio schreef op 05 maart 2016 @ 14:09:
O ja.
Goeie.
Kijken of ik dat kan.
Komt 'ie hoor:
Er staat toch niet voor niks 18+ op de doos?Je trekt je je qua roken en alcohol zeker ook nix van dat soort regels aan?
En?
Is het wat?
Buiten de veroordeling maak ik het nog even erger door meteen door te draven naar niet ter zake doende conclusies om je goed de maat te nemen als ouder.
O ja.
Goeie.
Kijken of ik dat kan.
Komt 'ie hoor:
Er staat toch niet voor niks 18+ op de doos?Je trekt je je qua roken en alcohol zeker ook nix van dat soort regels aan?
En?
Is het wat?
Buiten de veroordeling maak ik het nog even erger door meteen door te draven naar niet ter zake doende conclusies om je goed de maat te nemen als ouder.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:33
zaterdag 5 maart 2016 om 14:37
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 14:20:
Aaahhhhh....
Aaahhhhh....
zaterdag 5 maart 2016 om 14:39