Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 maart 2016 @ 21:39:

koop een basisstuk bij hema of h en m en doe iets met strijkapplicaties

[img]http://www.marktplaza.nl/M41444869/1/ma ... 444869.jpg[/img]Wat een goed idee. Ik heb een hele la vol, voor mijn kinderen, maar die kan ik gewoon zelf ook gebruiken. Lekker gek mens ben ik, met een hertje op mijn linkerborst.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
H&M en ik zijn geen vrienden. Ik ben net te dik voor hun gewone lijn en ik ben te weinig vierkant voor hun plussizelijn. Bij H&M geloven ze niet in tailles.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Didi zou ik ook eens kijken. Vind ik echt een borduurwinkel.
Wat een gave jurk, Nouschi. Ik meen dit echt serieus, zonder diepere ironische onderlaag. Ik zou hem haast kopen, met een kek bolerootje erbij.
Didi is ook wel iets voor mij. Ik houd er gewoon van, van veel kleur en veel bloemen.
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 21:25:

Ik moet kleren kopen. Ik haat kleren kopen. Ik koop het liefst alleen kleren met bloemen erop geborduurd. Er zijn geen kleren met bloemen erop geborduurd. Ik kijk nu zelfs op de website van BonPrix. Ik haat BonPrix.https://www.otto.de/p/str ... ne-474351886/#variationId=474353740

Googelen op "blumenstickerei" ?

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
die jurk vind ik ook wel geinig, de rest niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Snoesje666 schreef op 05 maart 2016 @ 21:46:

[...]

https://www.otto.de/p/str ... ne-474351886/#variationId=474353740

Googelen op "blumenstickerei" ?

[afbeelding]

[afbeelding]Die tweede vind ik leuk! Ik ben ook op zoek naar zoiets voor de zomer. H&M heeft ook wel leuke gehad.
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 21:44:

Wat een gave jurk, Nouschi. Ik meen dit echt serieus, zonder diepere ironische onderlaag. Ik zou hem haast kopen, met een kek bolerootje erbij.Gewoon doen!
very metal
geen bloemen, maar wel mega vet!

very metal
Die jurken zouden me prima staan. Helaas heb ik geen kamenierster die mijn taille insnoert tot ik zwevende ribben krijg. Jammer, jammer, jammer.
quote:-KING- schreef op 05 maart 2016 @ 21:54:

[afbeelding]Wat doe je toch altijd leuk mee
quote:Solomio schreef op 05 maart 2016 @ 16:15:

[...]

Of beginnen met 'met alle respect hoor, maar...........'Ik heb lang samen moeten werken met iemande die een heel lage, gemene onder de gordel en vaak leugenachtige opmerking vooraf liet gaan aan " mag ik dat zeggen?' Hels kon ze me hiermee krijgen. Mens je hebt het al gezegd dus als ik nu 'nee' antwoord?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben vanmiddag toen moeder sliep even mijn favoriete boutique ingelopen (mooie stoffen, kleine maten en toch alles lang genoeg). Ik ben nu blut maar heb een heel gaaf koningsblauw broekpak, een nette top, een colbertje, een broek en een kimono-jurkje gescoord. Ik haat winkelen, dus dit was wel heel fijn: 1 winkel in, een half uur later met een hele tas weer buiten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2016 @ 22:35:

[...]

Ik heb lang samen moeten werken met iemande die een heel lage, gemene onder de gordel en vaak leugenachtige opmerking vooraf liet gaan aan " mag ik dat zeggen?' Hels kon ze me hiermee krijgen. Mens je hebt het al gezegd dus als ik nu 'nee' antwoord?Heb je wel eens heel droog Nee geantwoord? Da's ook leuk. Nee zeggen op zo'n vraag en iemand dan afwachtend en met een ietwat opgetrokken wenkbrauw aan blijven kijken.
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 22:03:

Die jurken zouden me prima staan. Helaas heb ik geen kamenierster die mijn taille insnoert tot ik zwevende ribben krijg. Jammer, jammer, jammer.geen kamenierster? wat een hel. ik moet er niet aan denken mijn manchetknopen zelf vast te maken.
very metal
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2016 @ 22:05:

[...]

Wat doe je toch altijd leuk mee pas maar op anders zoek ik voor jou ook een jurk uit.
very metal
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2016 @ 22:43:

Ik ben vanmiddag toen moeder sliep even mijn favoriete boutique ingelopen (mooie stoffen, kleine maten en toch alles lang genoeg). Ik ben nu blut maar heb een heel gaaf koningsblauw broekpak, een nette top, een colbertje, een broek en een kimono-jurkje gescoord. Ik haat winkelen, dus dit was wel heel fijn: 1 winkel in, een half uur later met een hele tas weer buiten!

Klinkt goed, ik hou van koningsblauw!

Is er al wat meer duidelijk over je moeder?
The owls are not what they seem
Goedemorgen!

Was al om 5.45 wakker door onze huisgekko. De gekko woont in het plafond van ons bungalowtje.

"Gekkoh!Gekkoh"!

Hoop herrie maakt het dier.
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2016 @ 00:20:

Goedemorgen!

Was al om 5.45 wakker door onze huisgekko. De gekko woont in het plafond van ons bungalowtje.

"Gekkoh!Gekkoh"!

Hoop herrie maakt het dier.Daar bestaan pillen voor hè.
ik wist niet dat gekko's konden praten..
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven