Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 7 maart 2016 om 16:49
Ik zit/zat aardappels te schillen op de bank. Dochter maakt een ovenschotel voor morgen en daarna mag ik koken voor vandaag. Het gaat goed, maar duurt langer dan gedacht. (Langer dan ik erover zou doen) Gelukkig hoeft er niemand vroeg de deur uit vanavond, dus later eten is geen punt.
Dochter gaat van de zomer vijf maanden uit huis voor stage, dus ze wil het een en andere leren maken.
Dochter gaat van de zomer vijf maanden uit huis voor stage, dus ze wil het een en andere leren maken.
maandag 7 maart 2016 om 16:58
Weer thuis, met schele hoofdpijn die gelukkig iets aan het wegtrekken is. Waarom vinden sommige mensen het nodig om een hele krappe treinbank waar je sowieso al op elkaar geplakt zit te gebruiken als werkplek en dan constant met de arm die tegen jouw arm aangeduwd zit te bewegen?
Morgen werk ik thuis, heb tussendoor een afspraak hier in de stad, heerlijk is dat, een dagje minder trein.
Het weer valt mee vandaag en ik las dat het tegen het eind van de week warmer wordt.
Yas, je mag natuurlijk best warm weer en zon meenemen uit Thailand, daar hebben ze toch zat en wij kunnen het goed gebruiken
Morgen werk ik thuis, heb tussendoor een afspraak hier in de stad, heerlijk is dat, een dagje minder trein.
Het weer valt mee vandaag en ik las dat het tegen het eind van de week warmer wordt.
Yas, je mag natuurlijk best warm weer en zon meenemen uit Thailand, daar hebben ze toch zat en wij kunnen het goed gebruiken
maandag 7 maart 2016 om 17:28
maandag 7 maart 2016 om 17:30
maandag 7 maart 2016 om 17:32
maandag 7 maart 2016 om 17:33
maandag 7 maart 2016 om 17:33
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 17:22:
Ik hoef gelukkig niet veel te koken, vanmorgen bolognesesaus uit de vriezer gehaald, dus alleen pasta in de pan.
Hats, klinkt heftig, zaterdag. Heb je al de zenuwen?
Nu nog niet. Ik vind het wel spannend maar echt stik zenuwachtig komt zaterdag wel.
Nu moet ik me goed voorbereiden. Weinig sporten, veel Kh eten. Alvast tas en kleding klaarleggen. Volgens mij moet ik precies deze dagen ongesteld worden dus daar ben ik niet zo gelukkig mee. Aan de andere kant, een hormonal rage kan geen kwaad in de ring hahahaha
Ik hoef gelukkig niet veel te koken, vanmorgen bolognesesaus uit de vriezer gehaald, dus alleen pasta in de pan.
Hats, klinkt heftig, zaterdag. Heb je al de zenuwen?
Nu nog niet. Ik vind het wel spannend maar echt stik zenuwachtig komt zaterdag wel.
Nu moet ik me goed voorbereiden. Weinig sporten, veel Kh eten. Alvast tas en kleding klaarleggen. Volgens mij moet ik precies deze dagen ongesteld worden dus daar ben ik niet zo gelukkig mee. Aan de andere kant, een hormonal rage kan geen kwaad in de ring hahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 7 maart 2016 om 17:37
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 17:33:
[...]
Heel veel succes, het is voor een goed doel toch?
Toen ik heeeeeeel lang geleden jiu jitsu deed vond ik het altijd vervelend als ik ongesteld was, dan kon ik er helemaal niet tegen als mensen me aanraakten. Hopelijk heeft het bij jou een ander effect!
[...]
Heel veel succes, het is voor een goed doel toch?
Toen ik heeeeeeel lang geleden jiu jitsu deed vond ik het altijd vervelend als ik ongesteld was, dan kon ik er helemaal niet tegen als mensen me aanraakten. Hopelijk heeft het bij jou een ander effect!
maandag 7 maart 2016 om 17:38
Woll sterks met de hoofdpijn.
Ik heb dus eksterogen.
Ja, zapt u maar even weg hoor.
Twee.
Op rechts.
En ik heb schoenen waarbij die dingen pijn doen.
Die had ik aan. In de jumbo.
Om te zorgen dat het minder pijn deed had ik om de zeerste teen een soort zelfgemaakte eksteroogpleister gedaan. Dat zou helpen.
Ik verging van de pijn!
Ondanks die pleister!
Thuis deed ik mijn martelwerktuig schoen uit, had ik die hobbypleister om de verkeerde teen gedaan!
Nu ligt de bovenkant van de bovenkant van mijn teen er af!
Ik heb dus eksterogen.
Ja, zapt u maar even weg hoor.
Twee.
Op rechts.
En ik heb schoenen waarbij die dingen pijn doen.
Die had ik aan. In de jumbo.
Om te zorgen dat het minder pijn deed had ik om de zeerste teen een soort zelfgemaakte eksteroogpleister gedaan. Dat zou helpen.
Ik verging van de pijn!
Ondanks die pleister!
Thuis deed ik mijn martelwerktuig schoen uit, had ik die hobbypleister om de verkeerde teen gedaan!
Nu ligt de bovenkant van de bovenkant van mijn teen er af!