Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 7 maart 2016 om 19:04
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 18:07:
Wat is het trouwens heerlijk thuiskomen als je man de afwas staat te doen.
Ik snap ineens waarom die jaren 50 mannen dat wensen.
Zal ik hem vanaf de bank om warme pantoffels vragen?*zoeft de pantoffels met ijsklontjes richting bank*
Wat is het trouwens heerlijk thuiskomen als je man de afwas staat te doen.
Ik snap ineens waarom die jaren 50 mannen dat wensen.
Zal ik hem vanaf de bank om warme pantoffels vragen?*zoeft de pantoffels met ijsklontjes richting bank*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 7 maart 2016 om 19:09
quote:-KING- schreef op 07 maart 2016 @ 18:04:
[...]
ben je boos over goths of over jambers?
sommige elementen zijn wel grappig, maar ik hou niet zo van dit soort aanstellers
[afbeelding]
ik hou wel van zwart enzo
Ik dacht dat wij enorm gothic zaten te zijn samen.
Maar jij bent meer een hardrocker dus.
Ook goed hoor, ben ik ook van.
Om Jambers ben ik zeker niet boos. Ik word er zelf treurig van.
Die huizen, de interieurs, die verhalen, het is allemaal zo verdrieterig vind ik.
[...]
sommige elementen zijn wel grappig, maar ik hou niet zo van dit soort aanstellers
[afbeelding]
Die huizen, de interieurs, die verhalen, het is allemaal zo verdrieterig vind ik.
maandag 7 maart 2016 om 19:39
maandag 7 maart 2016 om 19:40
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 19:09:
[...]
heheh de gothic dingen die we hier gepost hebben vond ik allemaal mooi hoor
alleen zijn goths -vooral die gasten- zo dramatisch. daar hou ik niet zo van.
maar de bouwstijl en interieurs zijn heel vet.
hardrocker klinkt heel boers trouwens, ik zie een normaal fan voor me
[...]
very metal
maandag 7 maart 2016 om 19:49
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 19:34:
[...]
Ja gaat wel weer. Rare jeukplekken dus maar ze heeft een soort eucalyptusgel en die helpt wel.
Ze is weer naar school gegaan.
Hoe is het met je moeder?Gelukkig dat meisje weer op de been is. Moeder een beetje hetzelfde. Ze mag waarschijnlijk naar huis een van de volgende dagen en daar hou ik mijn hart heel erg voor vast. Verder is het een harde tante maar zo lief voor mij/ons. Ik had wat nieuwe kleren gekocht en dan wil ze (in het ziekenhuis) dat ik het aan ga trekken zodat ze het kan zien want ze is zo trots op haar 'mooie goedgeklede' dochter
[...]
Ja gaat wel weer. Rare jeukplekken dus maar ze heeft een soort eucalyptusgel en die helpt wel.
Ze is weer naar school gegaan.
Hoe is het met je moeder?Gelukkig dat meisje weer op de been is. Moeder een beetje hetzelfde. Ze mag waarschijnlijk naar huis een van de volgende dagen en daar hou ik mijn hart heel erg voor vast. Verder is het een harde tante maar zo lief voor mij/ons. Ik had wat nieuwe kleren gekocht en dan wil ze (in het ziekenhuis) dat ik het aan ga trekken zodat ze het kan zien want ze is zo trots op haar 'mooie goedgeklede' dochter
maandag 7 maart 2016 om 19:50
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 19:46:
KING Al je hoofdletters zijn in je nick gevlucht.PiB: je hebt niet op zitten letten poesje. Als je reageert op KING en je wil dat hij het leest, dan mag je geen hoofdletters in je tekst gebruiken. Vind ik best nog moeilijk!
KING Al je hoofdletters zijn in je nick gevlucht.PiB: je hebt niet op zitten letten poesje. Als je reageert op KING en je wil dat hij het leest, dan mag je geen hoofdletters in je tekst gebruiken. Vind ik best nog moeilijk!
maandag 7 maart 2016 om 19:57
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2016 @ 19:50:
[...]
PiB: je hebt niet op zitten letten poesje. Als je reageert op KING en je wil dat hij het leest, dan mag je geen hoofdletters in je tekst gebruiken. Vind ik best nog moeilijk!Ik reageer nogal slecht op moeten en niet mogen. Wordt nooit wat tussen KING en mij dus
[...]
PiB: je hebt niet op zitten letten poesje. Als je reageert op KING en je wil dat hij het leest, dan mag je geen hoofdletters in je tekst gebruiken. Vind ik best nog moeilijk!Ik reageer nogal slecht op moeten en niet mogen. Wordt nooit wat tussen KING en mij dus
maandag 7 maart 2016 om 19:57
quote:feow schreef op 07 maart 2016 @ 19:39:
Niks bijgelezen, dus binnenvallende kroegpraat:
King! Ik geef jou de schuld van de grote Brinta-havermout-banner bovenaan mijn scherm!
Doe er iets aan.Je boodschappen aan KING zonder hoofdletters typen heeft meer kans van slagen Feow.
Niks bijgelezen, dus binnenvallende kroegpraat:
King! Ik geef jou de schuld van de grote Brinta-havermout-banner bovenaan mijn scherm!
Doe er iets aan.Je boodschappen aan KING zonder hoofdletters typen heeft meer kans van slagen Feow.
maandag 7 maart 2016 om 19:58
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 19:57:
[...]
Ik reageer nogal slecht op moeten en niet mogen. Wordt nooit wat tussen KING en mij dus Zo streng lijkt hij me nu ook weer niet Hij is dan wel dol op zwart, maar ik vermoed een week hartje
[...]
Ik reageer nogal slecht op moeten en niet mogen. Wordt nooit wat tussen KING en mij dus Zo streng lijkt hij me nu ook weer niet Hij is dan wel dol op zwart, maar ik vermoed een week hartje
maandag 7 maart 2016 om 20:15
maandag 7 maart 2016 om 20:19
Terug van de tandarts, geconfronteerd met calvinistisch dilemma:
- blij zijn dat de wortelkanaalbehandeling binnen 35 minuten afgerond was
- boos zijn dat de tandarts hier ruim 300 Euro voor mag declareren, waarvan ik bijna 100 zelf betaal
En dan de premisse: had ik liever een uur langer in de stoel gelegen, zodat ik meer waar voor mijn geld had?
Het leven van een knieperd gaat niet over rozen.
- boos zijn dat de tandarts hier ruim 300 Euro voor mag declareren, waarvan ik bijna 100 zelf betaal
En dan de premisse: had ik liever een uur langer in de stoel gelegen, zodat ik meer waar voor mijn geld had?
maandag 7 maart 2016 om 20:20
quote:-KING- schreef op 07 maart 2016 @ 19:40:
[...]
Wat zeg jij dan?
Ik kom uut Drenthe he....
Hoewel, dat is een vuige leugen, ik ben door en door Amsterdams maar ben verdwaald.
[...]
Wat zeg jij dan?
Ik kom uut Drenthe he....
Hoewel, dat is een vuige leugen, ik ben door en door Amsterdams maar ben verdwaald.
maandag 7 maart 2016 om 20:21
quote:barbaracartland schreef op 07 maart 2016 @ 20:19:
Het leven van een knieperd gaat niet over rozen. wat naar Barbara.
Het leven van een knieperd gaat niet over rozen. wat naar Barbara.
maandag 7 maart 2016 om 20:21
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2016 @ 19:49:
[...]
Gelukkig dat meisje weer op de been is. Moeder een beetje hetzelfde. Ze mag waarschijnlijk naar huis een van de volgende dagen en daar hou ik mijn hart heel erg voor vast. Verder is het een harde tante maar zo lief voor mij/ons. Ik had wat nieuwe kleren gekocht en dan wil ze (in het ziekenhuis) dat ik het aan ga trekken zodat ze het kan zien want ze is zo trots op haar 'mooie goedgeklede' dochter
Wat een schat.....
[...]
Gelukkig dat meisje weer op de been is. Moeder een beetje hetzelfde. Ze mag waarschijnlijk naar huis een van de volgende dagen en daar hou ik mijn hart heel erg voor vast. Verder is het een harde tante maar zo lief voor mij/ons. Ik had wat nieuwe kleren gekocht en dan wil ze (in het ziekenhuis) dat ik het aan ga trekken zodat ze het kan zien want ze is zo trots op haar 'mooie goedgeklede' dochter
Wat een schat.....
maandag 7 maart 2016 om 20:26
quote:-KING- schreef op 07 maart 2016 @ 18:04:
[...]
[afbeelding]
[...]
[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 maart 2016 om 20:27
quote:barbaracartland schreef op 07 maart 2016 @ 20:19:
Try not to get worried, try not to turn on to problems that upset you ahhhhhh,
don't you know; everything is allright yes, everything's fine.....
And we want you to sleep well tonight,
Let the world turn without you tonight....
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....
Try not to get worried, try not to turn on to problems that upset you ahhhhhh,
don't you know; everything is allright yes, everything's fine.....
And we want you to sleep well tonight,
Let the world turn without you tonight....
Close your eyes, close your eyes and relax, think of nothing tonighghghghttttt....