Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 12 maart 2016 @ 16:25:

Qua wennen kun je natuurlijk ook beginnen met een paar uurtjes per dag.

Overigens heb ik nooit kunnen wennen aan mijn varifocale bril. Dit ter opbeuring.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:02:

[...]

Hier wordt het huis ook bevolkt door 'grootoogjes'. Zucht.Hier ook! Wat is dat voor rage?
Hier niet.

Maar ik heb geen kinderen.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 17:14:

[...]

Ah, dat is echt gemeen! Ze hebben ook allemaal een naam, genoemd naar welk dier ze zijn en groot of klein. Erg fantasievol

Ik mag ze ook niet in 1x van het bed afschuiven als ik de bedden doe, want dat is zielig Hier ook, tijgertje
Ik was verdwaald op het www en kwam dit tegen. Voor de blauwe vrouw.

:

Hup hats.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ga naar het optreden mét de bril. Tijdens het fietsen doe ik hem dan af. De zaal waar hetnoptredennis ligt binnen het autovrijedeel van het sportpark dus gaan we fietsen. Hoeven we laat op de avond ook niet te krabben.,
Fiets ik hoefde niet te wennen hoor aan de varifocale bril. Ik liep al wel altijd met een leesbril op de neus
I like being a mess. It's who I am.
Ik vind Denzel Washington zo'n fijne stem hebben.
Ben het met je eens I Denzel
Ik ben hier in huis de enige met een bril.
Ik besef me steeds meer dat ik een stemmending heb. Ik herken acteurs ook heel vaak niet van gezicht, maar wel van stem. Denk ik ineens "hey! Die speelt ook daar in."

Grappig wel
Bij mij thuis heeft niemand een bril.

Wel veel zonnebrillen...
quote:Amaqanda schreef op 12 maart 2016 @ 21:32:

Ik ben hier in huis de enige met een bril.Ik ook. Kind heeft heel lang een bril gehad met een ernstige oogafwijking, maar is inmiddels helemaal hersteld
Man is behoorlijk blind zonder zijn bril. Voor de rest geen brildragers hier.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 21:33:

Ik besef me steeds meer dat ik een stemmending heb. Ik herken acteurs ook heel vaak niet van gezicht, maar wel van stem. Denk ik ineens "hey! Die speelt ook daar in."

Grappig wel
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Kinderen hebben allebei een bril hier. Oudste draagt em nooit, jongste altijd.
Hier een leesbril sinds een paar jaar. Kan echt niet meer zonder, maar vind het rete irritant.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 maart 2016 @ 21:41:

Hier een leesbril sinds een paar jaar. Kan echt niet meer zonder, maar vind het rete irritant.Idem.
Maar wat las ik nou Solo, ga jij je haar blonderen? Lijkt me enig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 maart 2016 @ 21:49:

Maar wat las ik nou Solo, ga jij je haar blonderen? Lijkt me enig.Ja, terug naar mijn natuurlijke haarkleur.
quote:Solomio schreef op 12 maart 2016 @ 21:55:

[...]

Ja, terug naar mijn natuurlijke haarkleur. Doe je dan ook een permanentje?
Ik zag laatst een foto van mezelf met kort zwart haar, dat was ook wel erg leuk!
Over een tijdje, van de zomer ofzo, ga ik mijn haar ook weer kort laten knippen. Krullen eruit.
Moi, ik kan me jou niet met kort haar voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven