Het Stamcafé VII
zaterdag 12 maart 2016 om 18:13
quote:Solomio schreef op 12 maart 2016 @ 16:25:
Qua wennen kun je natuurlijk ook beginnen met een paar uurtjes per dag.
Overigens heb ik nooit kunnen wennen aan mijn varifocale bril. Dit ter opbeuring.
Qua wennen kun je natuurlijk ook beginnen met een paar uurtjes per dag.
Overigens heb ik nooit kunnen wennen aan mijn varifocale bril. Dit ter opbeuring.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 maart 2016 om 18:16
zaterdag 12 maart 2016 om 18:22
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 17:14:
[...]
Ah, dat is echt gemeen! Ze hebben ook allemaal een naam, genoemd naar welk dier ze zijn en groot of klein. Erg fantasievol
Ik mag ze ook niet in 1x van het bed afschuiven als ik de bedden doe, want dat is zielig Hier ook, tijgertje
[...]
Ah, dat is echt gemeen! Ze hebben ook allemaal een naam, genoemd naar welk dier ze zijn en groot of klein. Erg fantasievol
Ik mag ze ook niet in 1x van het bed afschuiven als ik de bedden doe, want dat is zielig Hier ook, tijgertje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 maart 2016 om 21:38
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 21:33:
Ik besef me steeds meer dat ik een stemmending heb. Ik herken acteurs ook heel vaak niet van gezicht, maar wel van stem. Denk ik ineens "hey! Die speelt ook daar in."
Grappig wel
Ik besef me steeds meer dat ik een stemmending heb. Ik herken acteurs ook heel vaak niet van gezicht, maar wel van stem. Denk ik ineens "hey! Die speelt ook daar in."
Grappig wel
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 maart 2016 om 21:43
zaterdag 12 maart 2016 om 21:55