Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:ainne schreef op 12 maart 2016 @ 13:47:

Een een snelle zwaai, ga zo met vijf vriendinnen richting hotel voor een rustig en bedaard avondje uit.

De benen zijn gefake-tanned en zit nu een groene smoothie the drinken om mijn lijf voor de gek te houden.

Was helass om 6 uur al wakker en om 9.30u zat ik al ergens diep in de bergen om jongste voor een dagje scouten af te zetten dus eigenlijk ben ik best wel een beetj moe nu. Nou ja komt vast goed straks.

Oud wat irritant is dat he als alles tegelijk kapot gaat. Hier inderdad precies zo. Beide auto's vallen van ellende uit elkaar, pas een nieuwe wasmachine moeten kopen en de droger is ook niet meer verantwoord, dat ding maakt een klereherrie niet normaal. Nou ja, gelukkig is het lente, dus we zulllen hem niet veel nodig hebben. Shit, bedenk me dat ik nog een was op moet hangen, doei!Wat ben je toch heerlijk ingeburgerd
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 16:52:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 16:52:

[...]

[img]https://www.toysparadise.com.au/media/c ... y36082.jpg[/img]

[img]http://lifefitter-wp.s3.amazonaws.com/l ... 4/Wine.jpg[/img]Die knuffel heeft mijn oudste
quote:BridgetteDubois schreef op 12 maart 2016 @ 17:01:

[...]

Die knuffel heeft mijn oudste Hier wordt het huis ook bevolkt door 'grootoogjes'. Zucht.
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:02:

[...]

Hier wordt het huis ook bevolkt door 'grootoogjes'. Zucht.Oh jij ook al. Elke keer willen ze een nieuwe. "Oooohhhhhh mama die is lief dat wordt echt echt echt mijn liefste knuffel"
Ook herkenbaar. Die kinderen passen bijna niet meer in hun bed.
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:07:

Ook herkenbaar. Die kinderen passen bijna niet meer in hun bed.Mijn 12 jarige ook niet. Gelukkig zijn we wel het stadium voorbij dat ze bijna allemaal mee moeten als we ergens anders slapen. 6 is dan toereikend
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 17:08:

[...]

Mijn 12 jarige ook niet. Gelukkig zijn we wel het stadium voorbij dat ze bijna allemaal mee moeten als we ergens anders slapen. 6 is dan toereikend Dat willen ze hier wel. De verhalen over knuffel-roadkill doen wonderen
Compleet niet herkenbaar, koter hier had eigenlijk nooit knuffels die perse mee moesten. Zeker niet in bed. Wel autootjes en soms een verdwaalde raket of heli.
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:10:

[...]

Dat willen ze hier wel. De verhalen over knuffel-roadkill doen wonderen

Ah, dat is echt gemeen! Ze hebben ook allemaal een naam, genoemd naar welk dier ze zijn en groot of klein. Erg fantasievol

Ik mag ze ook niet in 1x van het bed afschuiven als ik de bedden doe, want dat is zielig
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 17:14:

[...]

Ah, dat is echt gemeen! Ze hebben ook allemaal een naam, genoemd naar welk dier ze zijn en groot of klein. Erg fantasievol

Ik mag ze ook niet in 1x van het bed afschuiven als ik de bedden doe, want dat is zielig Nieuwe vissen hier; zwartje en blackie
Alle reacties Link kopieren
en (maar dan met wijn) voor Peacy. Nog een post of 90 voordat ik echte plaatjes mag plakken helaas
The owls are not what they seem
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:16:

[...]

Nieuwe vissen hier; zwartje en blackie

Laat me raden, ze zijn zwart
Wat was het heerlijk weer vandaag! Vanmiddag in de zon buiten gezeten met een zwarte (en dus warme) poes op schoot. Uiterst comfortabel! Lente
The owls are not what they seem
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 17:19:

[...]

Laat me raden, ze zijn zwart Knap van jou
Ik vond het nog best fris eigenlijk. Vanavond sterren kijken, lekker met dikke jassen en mutsen.
quote:LadyL0101 schreef op 12 maart 2016 @ 17:17:

en (maar dan met wijn) voor Peacy. Nog een post of 90 voordat ik echte plaatjes mag plakken helaas Thanks!
Wordt er al geschonken hier eigenlijk?
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:10:

[...]

Dat willen ze hier wel. De verhalen over knuffel-roadkill doen wonderen Nu moet ik hier aan denken, gek genoeg prettiger dan blauwe dozen en bijpassende lichaamsdelen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nicotientje schreef op 12 maart 2016 @ 17:28:

Wordt er al geschonken hier eigenlijk?Ik heb net 2 wijntjes achterover geklokt. Volgens mij wel
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 17:22:

[...]

Knap van jou Zou grappig zijn geweest als het goudvissen waren
quote:Peacy schreef op 12 maart 2016 @ 17:29:

[...]

Ik heb net 2 wijntjes achterover geklokt. Volgens mij welGelukkig! Doe ik ff mee!
quote:Nicotientje schreef op 12 maart 2016 @ 17:40:

[...]

Gelukkig! Doe ik ff mee!
quote:Nicotientje schreef op 12 maart 2016 @ 17:40:

[...]

Gelukkig! Doe ik ff mee!Ik ook, proost!
Hee je bent weer herkenbaar BD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven