Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Toch koelen he? Zak met diepvrieserwtjes in een handdoek draaien * en zorgen dat de erwten niet op de loop gaan zoals laatst bij Fiets (geloof ik)*

Ik heb net de boontjes opgemaakt..

Het valt mee, ik had bh, trui en shawl om/aan.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 20:06:

[...]

Tjee, jij denkt dat je je tiet verbrand hebt, maar eh.... heb je al in de spiegel gekeken. Er is echt meer aan de hand! Dat wordt huisartsenpost!
quote:rosanna08 schreef op 15 maart 2016 @ 19:59:

auwwiee Save Dank je
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Toch koelen he? Zak met diepvrieserwtjes in een handdoek draaien * en zorgen dat de erwten niet op de loop gaan zoals laatst bij Fiets (geloof ik)*

Fijn post jij mijn klunzenactie gewoon in de herhaling.

Ik lag vanmiddag ook al languit in de klas ook. Ik hurk bij een kind, ander kind loopt me onverwacht omver. Juf op haar rug in de bouwhoek
quote:fietsie schreef op 15 maart 2016 @ 20:08:

[...]

Ik lag vanmiddag ook al languit in de klas ook. Ik hurk bij een kind, ander kind loopt me onverwacht omver. Juf op haar rug in de bouwhoek hilarisch
De tiet doet het nog mensen, ik herhaal de tiet is niet kapot.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 20:05:

Ik ben een beetje baldadig vandaag Iemand een idee om dat uit mijn systeem te krijgen?Potje boksen tegen Hatsie?
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:09:

De tiet doet het nog mensen, ik herhaal de tiet is niet kapot. bedankt voor de info.
very metal

[...]

Ik lag vanmiddag ook al languit in de klas ook. Ik hurk bij een kind, ander kind loopt me onverwacht omver. Juf op haar rug in de bouwhoek

Ik zei toch al dat ik een beetje baldadig ben vandaag! Dus ik kan er niets aan doen.

*ik ben een beelddenker en zie je zo met je benen in de lucht bovenop dat mooie kasteel landen *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:WD-40 schreef op 15 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Koude washandjes op leggen.Dat heb ik wel gedaan, krijg het er koud van Brrr
quote:-KING- schreef op 15 maart 2016 @ 20:11:

[...]

bedankt voor de info.Graag gedaan
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:10:

[...]

Potje boksen tegen Hatsie? Die gebruikt me tegenwoordig als opwarmgewichtje voor haar linkerhand!
Als ik zo'n bui heb ga ik mijn man altijd een beetje pesten
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:09:

De tiet doet het nog mensen, ik herhaal de tiet is niet kapot.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 20:11:

[...]

Ik zei toch al dat ik een beetje baldadig ben vandaag! Dus ik kan er niets aan doen.

*ik ben een beelddenker en zie je zo met je benen in de lucht bovenop dat mooie kasteel landen *Het kasteel was al door een sloper omver gegooid. Ik kwam juist de verdrietige Bob de Bouwer troosten en een standje uitdelen aan de sorry sloperT. Kind doet vaker zulke dingen en roept dan bijna van te voren al: 'Sorry!'
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:13:

Als ik zo'n bui heb ga ik mijn man altijd een beetje pesten Die is niet in pestnabijheid jammer genoeg. Hij is bij mij meestal ook de sigaar en dat eindigt vaak of met slappe lach of met een stomme actie samen waarna die slappe lach alsnog toeslaat
quote:WD-40 schreef op 15 maart 2016 @ 20:17:

[...]

[afbeelding]Zoiets ja
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 20:17:

[...]

Die is niet in pestnabijheid jammer genoeg. Hij is bij mij meestal ook de sigaar en dat eindigt vaak of met slappe lach of met een stomme actie samen waarna die slappe lach alsnog toeslaat En/of seks
quote:fietsie schreef op 15 maart 2016 @ 20:17:

[...]

Het kasteel was al door een sloper omvergegooid. Ik kwam juist de verdrietige Bob de bouwer troosten en een standje uitdelen aan de sorry sloperT. Kind doet vaker zulke dingen en roept dan bijna van te voren al: 'Sorry!'Oh zo eentje loopt hier ook rond, Oeps dat was een perongelukje.
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:19:

[...]

En/of seks
STD deze foto flatteert je niet darling.

[...]

Ik lach niet.....

quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Oh zo eentje loopt hier ook rond, Oeps dat was een perongelukje.Ook bij de opvang, psz of waar hij ook heen gaat? Soms is het ook wel gewoon lachwekkend, zo'n kleintje dat dat durft tegen een grote.
Kind zit hier te genieten van The Birdcage en roept bij elke dragqueen die ze ziet 'kijk, Boy George'
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 20:26:

Kind zit hier te genieten van The Birdcage en roept bij elke dragqueen die ze ziet 'kijk, Boy George' Goede opvoeding Star!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven