Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 20:26:

Kind zit hier te genieten van The Birdcage en roept bij elke dragqueen die ze ziet 'kijk, Boy George' Heerlijke film! En ik :hartje: Boy George!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Heerlijke film! En ik :hartje: Boy George!Moet je naar The Voice UK kijken. Hij zit in de jury nu en is te grappig/vilein.
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 20:43:

[...]

Moet je naar The Voice UK kijken. Hij zit in de jury nu en is te grappig/vilein.Ooow echt? Leeft ie nog??
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 15 maart 2016 @ 20:47:

Wat is er aan de hand lieverd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 20:48:

[...]

Wat is er aan de hand lieverd?Afgelopen week is mijn nieuwe duo begonnen en gisteren is hij er mee gestopt. Hij was echt goed. En nu moet ik weer 1fte draaien met mijn 0,5 fte
quote:Moiren_ schreef op 15 maart 2016 @ 20:55:

[...]

Afgelopen week is mijn nieuwe duo begonnen en gisteren is hij er mee gestopt. Hij was echt goed. En nu moet ik weer 1fte draaien met mijn 0,5 fte

Dat is echt balen! En ik meen me te herinneren dat het op jouw werkplek heel moeilijk is om collega's te vinden? Buiten het feit dat de druk op jou nu weer flink stijgt, krijg je dat thuis geregeld?

Begrijp je waarom hij gestopt is?
Nou ja, ik begrijp het wel als iemand hier niet wil werken, maar hij was echt heel enthousiast en vol ideeën. Dus dat begrijp ik dan weer niet.

Het is idd moeilijk om personeel te krijgen. Ik krijg er geen fte bij, ik heb er geeneens tijd voor met de studie. Maar ik moet wel in die halve fte doen wat de rest in een hele doet. En nog een beetje meer

Ik denk dat ik grenzen moet gaan stellen
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 20:22:

STD deze foto flatteert je niet darling.Niet? Oh ik kijk wel even in het album of ik nog wat heb.
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 20:44:

[...]

Ooow echt? Leeft ie nog??Ja en bij het laatste interview met hem dat ik zag kreeg ik zelfs de indruk dat hij helemaal clean was.
quote:fietsie schreef op 15 maart 2016 @ 20:25:

[...]

Ook bij de opvang, psz of waar hij ook heen gaat? Soms is het ook wel gewoon lachwekkend, zo'n kleintje dat dat durft tegen een grote. Inmiddels voortgezet onderwijs maar het is en blijft een chaoot.
quote:Moiren_ schreef op 15 maart 2016 @ 20:55:

[...]

Afgelopen week is mijn nieuwe duo begonnen en gisteren is hij er mee gestopt. Hij was echt goed. En nu moet ik weer 1fte draaien met mijn 0,5 fte Balen!
quote:Moiren_ schreef op 15 maart 2016 @ 21:00:

Nou ja, ik begrijp het wel als iemand hier niet wil werken, maar hij was echt heel enthousiast en vol ideeën. Dus dat begrijp ik dan weer niet.

Het is idd moeilijk om personeel te krijgen. Ik krijg er geen fte bij, ik heb er geeneens tijd voor met de studie. Maar ik moet wel in die halve fte doen wat de rest in een hele doet. En nog een beetje meer

Ik denk dat ik grenzen moet gaan stellen Duidelijk grenzen stellen, ja. Maar ik herken het gevoel ook wel dat je de job helemaal goed wil doen en daarbij jezelf vergeet. Maar het is echt een probleem van jouw management. Die moeten het oplossen, niet jij. Makkelijk praten, ik weet het, maar maak er een mantra van. Je wordt niet betaald voor 1 fte, je hebt een studie waardoor er geen ruimte is voor een betaalde 1 fte, je management heeft je een 0,5 fte toegezegd en zij moeten hier in actie.
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 21:00:

[...]

Niet? Oh ik kijk wel even in het album of ik nog wat heb.Oh gelukkig, je zit bij de huisartsenpost
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 21:00:

[...]

Niet? Oh ik kijk wel even in het album of ik nog wat heb.Ik zie een kale clownskop met van dat haar aan de zijkant als ik scrol
quote:hatsetats schreef op 15 maart 2016 @ 20:44:

[...]

Ooow echt? Leeft ie nog??Ja joh helemaal opgelapt en weer fris en fruitig!
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 21:07:

[...]

Ik zie een kale clownskop met van dat haar aan de zijkant als ik scrol

wtf?

Beter nu?
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 21:09:

[...]

wtf?

Beter nu?Ja veeel beter, maar ik vond je sluiertje zo mooi
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 21:10:

[...]

Ja veeel beter, maar ik vond je sluiertje zo mooi Ik ook wel maar het was tijd om de sluier af te doen. Ik had zo'n wazig zicht.
quote:SaveTheDay schreef op 15 maart 2016 @ 21:09:

[...]

wtf?

Beter nu?Ja. Een bjoetie ben je.
OB (rare afkortingen toch hier eigenlijk ), hoe is het met je moeder?
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 21:12:

[...]

Ja. Een bjoetie ben je.Zenks
quote:Star schreef op 15 maart 2016 @ 21:13:

OB (rare afkortingen toch hier eigenlijk ), hoe is het met je moeder?

Save heeft ook zo'n rare afkorting maar we hebben samen besloten dat we er fier aan vast blijven houden

Lief dat je er naar vraagt. Ze is thuis met heel veel hulp en voelt zich de Koningin en vindt het allemaal prima en wil niet naar een verzorgingstehuis. Ik begrijp haar en vond het net heel fijn om haar aan de tel te horen al weet ik dat ze 'goed weer' speelt. Mijn arts-zus vermoedt dat we een paar weken op deze manier verder gaan en dat er dan weer een inzinking komt. De zussen zijn voorbereid. Ik merk dat ik van de ene kant moe ben en soms denk dat het beter nu meteen over zou zijn en dat ik op het andere been mijn mama echt alles wil laten beleven zoals zij dat wil. Ik vind het moeilijk en de zussen ook.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Save heeft ook zo'n rare afkorting maar we hebben samen besloten dat we er fier aan vast blijven houden

Lief dat je er naar vraagt. Ze is thuis met heel veel hulp en voelt zich de Koningin en vindt het allemaal prima en wil niet naar een verzorgingstehuis. Ik begrijp haar en vond het net heel fijn om haar aan de tel te horen al weet ik dat ze 'goed weer' speelt. Mijn arts-zus vermoedt dat we een paar weken op deze manier verder gaan en dat er dan weer een inzinking komt. De zussen zijn voorbereid. Ik merk dat ik van de ene kant moe ben en soms denk dat het beter nu meteen over zou zijn en dat ik op het andere been mijn mama echt alles wil laten beleven zoals zij dat wil. Ik vind het moeilijk en de zussen ook.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Lief dat je er naar vraagt. Ze is thuis met heel veel hulp en voelt zich de Koningin en vindt het allemaal prima en wil niet naar een verzorgingstehuis. Ik begrijp haar en vond het net heel fijn om haar aan de tel te horen al weet ik dat ze 'goed weer' speelt. Mijn arts-zus vermoedt dat we een paar weken op deze manier verder gaan en dat er dan weer een inzinking komt. De zussen zijn voorbereid. Ik merk dat ik van de ene kant moe ben en soms denk dat het beter nu meteen over zou zijn en dat ik op het andere been mijn mama echt alles wil laten beleven zoals zij dat wil. Ik vind het moeilijk en de zussen ook.Poeh nou dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is. Kan het niet zo zijn dat ze zich echt wel ok voelt voor het moment?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven