Het Stamcafé VII
woensdag 16 maart 2016 om 07:42
woensdag 16 maart 2016 om 07:57
quote:Nicotientje schreef op 16 maart 2016 @ 07:52:
Dankje Peacy ( ooit in een ver verleden zei ik pleasy tegen je!)
Maar man man wat is t soms lastig zeg! Vandaag is zo'n dag!
Haha, ik ben ook echt wel een pleaser . Ver verleden?
Ik ken het! Ik zit nu in de bus, maar die wekker, mensen, wat haatte ik dat ding!
Dankje Peacy ( ooit in een ver verleden zei ik pleasy tegen je!)
Maar man man wat is t soms lastig zeg! Vandaag is zo'n dag!
Haha, ik ben ook echt wel een pleaser . Ver verleden?
Ik ken het! Ik zit nu in de bus, maar die wekker, mensen, wat haatte ik dat ding!
woensdag 16 maart 2016 om 07:58
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 07:40:
O Herman nog steeds een lastpak dus?
Herman doet me zó verschrikkelijk zeer, niet normaal. Ik ben wel wat gewend qua pijn aan benen maar mijn hemel zeg. Ik kan als ik Herman belast heb (gisteren waren er weer eens wat konijnen ontsnapt) niet eens meer normaal zitten. Hij doet zo zeer dat ik mijn been niet stil kan houden.
Herman is hard, stijf en heet en niet op een leuke manier.
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt.
O Herman nog steeds een lastpak dus?
Herman doet me zó verschrikkelijk zeer, niet normaal. Ik ben wel wat gewend qua pijn aan benen maar mijn hemel zeg. Ik kan als ik Herman belast heb (gisteren waren er weer eens wat konijnen ontsnapt) niet eens meer normaal zitten. Hij doet zo zeer dat ik mijn been niet stil kan houden.
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt.
woensdag 16 maart 2016 om 08:01
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 07:58:
[...]
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt.Ben je een beetje lenig?
[...]
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt.Ben je een beetje lenig?
woensdag 16 maart 2016 om 08:14
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 08:11:
[...]
Bijna goed
De andere optie is echt niet mogelijk.
Alleen als ik bovenop Herman ga zitten maar dan moet ik mijn enkel breken om Herman om de hoek te krijgen.
En dat gaat me echt te ver.
Heel gek misschien.
Bovendien vind ik het te veel op vreemdgaan gaan lijken.
Ben ik een hele rare in.
[...]
Bijna goed
De andere optie is echt niet mogelijk.
Alleen als ik bovenop Herman ga zitten maar dan moet ik mijn enkel breken om Herman om de hoek te krijgen.
En dat gaat me echt te ver.
Heel gek misschien.
Bovendien vind ik het te veel op vreemdgaan gaan lijken.
Ben ik een hele rare in.
woensdag 16 maart 2016 om 08:30