Het Stamcafé VII
woensdag 16 maart 2016 om 09:12
quote:-KING- schreef op 15 maart 2016 @ 22:45:
yep zo zie ik er uit!
ik mis alleen nog een gouden schakelketting en een blik bier op die foto.
King, ik heb steeds het gevoel dat ik je ken.
Gek he?
En met je reactie op dat plaatje wordt dat alleen maar sterker.
Zóu het kunnen dat we samen eens geacteerd hebben in een serie?
Ik zal een plaatje plakken om je geheugen op te frissen.
Je speelde mijn echtgenoot.
We klikten toen meteen, weet je nog?
yep zo zie ik er uit!
ik mis alleen nog een gouden schakelketting en een blik bier op die foto.
King, ik heb steeds het gevoel dat ik je ken.
Gek he?
En met je reactie op dat plaatje wordt dat alleen maar sterker.
Zóu het kunnen dat we samen eens geacteerd hebben in een serie?
Ik zal een plaatje plakken om je geheugen op te frissen.
Je speelde mijn echtgenoot.
We klikten toen meteen, weet je nog?
woensdag 16 maart 2016 om 11:00
Hee Stammers
Ik ben sinds maandag ziek thuis. Dacht in eerste instantie zondag dat mijn kater nogal extreem was, na mijn vriendinnennachtje weg, wat op zich vreemd was, want ik ben best wel gewend aan alcohol, zeg maar Maar bleek dus echt ziek te zijn. Maar goed, sinds vandaag gaat het eigenlijk alweer stukken beter en ik kan weer eten, dus komt wel goed. Morgen hebben we sowieso een dag vrij hier (St Patrick's Day) dus werk dan alleen vrijdag een dagje, da's wel te doen. Kinderen hebben een hale dag school vandaag en dan hebben ze ook vakantie, tot 4 april (!).
Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen??
Ik ben sinds maandag ziek thuis. Dacht in eerste instantie zondag dat mijn kater nogal extreem was, na mijn vriendinnennachtje weg, wat op zich vreemd was, want ik ben best wel gewend aan alcohol, zeg maar Maar bleek dus echt ziek te zijn. Maar goed, sinds vandaag gaat het eigenlijk alweer stukken beter en ik kan weer eten, dus komt wel goed. Morgen hebben we sowieso een dag vrij hier (St Patrick's Day) dus werk dan alleen vrijdag een dagje, da's wel te doen. Kinderen hebben een hale dag school vandaag en dan hebben ze ook vakantie, tot 4 april (!).
Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen??
woensdag 16 maart 2016 om 11:26
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 07:58:
[...]
Herman doet me zó verschrikkelijk zeer, niet normaal. Ik ben wel wat gewend qua pijn aan benen maar mijn hemel zeg. Ik kan als ik Herman belast heb (gisteren waren er weer eens wat konijnen ontsnapt) niet eens meer normaal zitten. Hij doet zo zeer dat ik mijn been niet stil kan houden.
Herman is hard, stijf en heet en niet op een leuke manier.
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt. Koffie uit mijn neus nu.
[...]
Herman doet me zó verschrikkelijk zeer, niet normaal. Ik ben wel wat gewend qua pijn aan benen maar mijn hemel zeg. Ik kan als ik Herman belast heb (gisteren waren er weer eens wat konijnen ontsnapt) niet eens meer normaal zitten. Hij doet zo zeer dat ik mijn been niet stil kan houden.
Herman is hard, stijf en heet en niet op een leuke manier.
Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt. Koffie uit mijn neus nu.
woensdag 16 maart 2016 om 11:29
quote:ainne schreef op 16 maart 2016 @ 11:00:
Hee Stammers
Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen?? Vanmiddag eens kijken of ik een green velvet cake gebakken krijg.
Hee Stammers
Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen?? Vanmiddag eens kijken of ik een green velvet cake gebakken krijg.
woensdag 16 maart 2016 om 11:44
woensdag 16 maart 2016 om 12:47
Ik ben zo'n dom paard als het op autorijden aankomt....... Geen tomtom, daar kan ik niet mee overweg. Dus ouderwets uitgeprint. Heenweg ging prima, terugweg minder. Terugweg naar mijn hometown is redelijk makkelijk. Gewoon Schiphol aanhouden. Maar dan moet je dat wel doen............. Ik heb Vinkeveen gezien en Breukelen en Maarssen en Amstelveen drie keer.
Godverdikkie drieënhalf uur onderweg voor een gesprek van een klein half uurtje, had gemakkelijk in de helft van de tijd gekund
Nouja, wordt in elk geval voorgesteld
Godverdikkie drieënhalf uur onderweg voor een gesprek van een klein half uurtje, had gemakkelijk in de helft van de tijd gekund
Nouja, wordt in elk geval voorgesteld
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 maart 2016 om 13:00
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 12:52:
O dan heb je wel de toeristische route genomen ja
Baan in de buurt?
Yep, ontdek je plekje was er niks bij
Baan is ongeveer een uurtje rijden maar verhuist einde dit jaar naar dichterbij. Dus dat komt mooi uit. Goed salaris voor 36 uur, ook fijn.
O dan heb je wel de toeristische route genomen ja
Baan in de buurt?
Yep, ontdek je plekje was er niks bij
Baan is ongeveer een uurtje rijden maar verhuist einde dit jaar naar dichterbij. Dus dat komt mooi uit. Goed salaris voor 36 uur, ook fijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 maart 2016 om 13:00