Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Wachten duurt lang!
quote:-KING- schreef op 15 maart 2016 @ 22:45:

yep zo zie ik er uit!

ik mis alleen nog een gouden schakelketting en een blik bier op die foto.

King, ik heb steeds het gevoel dat ik je ken.

Gek he?

En met je reactie op dat plaatje wordt dat alleen maar sterker.

Zóu het kunnen dat we samen eens geacteerd hebben in een serie?

Ik zal een plaatje plakken om je geheugen op te frissen.

Je speelde mijn echtgenoot.

We klikten toen meteen, weet je nog?
Hats succes
Leo echt even naar de dokter. Klinkt niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Hee Stammers

Ik ben sinds maandag ziek thuis. Dacht in eerste instantie zondag dat mijn kater nogal extreem was, na mijn vriendinnennachtje weg, wat op zich vreemd was, want ik ben best wel gewend aan alcohol, zeg maar Maar bleek dus echt ziek te zijn. Maar goed, sinds vandaag gaat het eigenlijk alweer stukken beter en ik kan weer eten, dus komt wel goed. Morgen hebben we sowieso een dag vrij hier (St Patrick's Day) dus werk dan alleen vrijdag een dagje, da's wel te doen. Kinderen hebben een hale dag school vandaag en dan hebben ze ook vakantie, tot 4 april (!).

Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen??
Beterschap Annie!

Ja, morgen ga ik met Herman naar de dokter. Om tien over half negen of tien voor negen.

Ik heb niet zo goed geluisterd eerlijk gezegd.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 07:58:

[...]

Herman doet me zó verschrikkelijk zeer, niet normaal. Ik ben wel wat gewend qua pijn aan benen maar mijn hemel zeg. Ik kan als ik Herman belast heb (gisteren waren er weer eens wat konijnen ontsnapt) niet eens meer normaal zitten. Hij doet zo zeer dat ik mijn been niet stil kan houden.

Herman is hard, stijf en heet en niet op een leuke manier.

Herman is zeg maar een lul en dan een zonder dat je er plezier van hebt. Koffie uit mijn neus nu.
quote:hatsetats schreef op 16 maart 2016 @ 08:22:

Gaan jullie duimen? Straks gesprek bij een uitzendbureau voor een leuke functie!Zet 'm op!
quote:ainne schreef op 16 maart 2016 @ 11:00:

Hee Stammers

Ik ben sinds maandag ziek thuis. Dacht in eerste instantie zondag dat mijn kater nogal extreem was, na mijn vriendinnennachtje weg, wat op zich vreemd was, want ik ben best wel gewend aan alcohol, zeg maar Maar bleek dus echt ziek te zijn. Maar goed, sinds vandaag gaat het eigenlijk alweer stukken beter en ik kan weer eten, dus komt wel goed. Morgen hebben we sowieso een dag vrij hier (St Patrick's Day) dus werk dan alleen vrijdag een dagje, da's wel te doen. Kinderen hebben een hale dag school vandaag en dan hebben ze ook vakantie, tot 4 april (!).

Leo nog steeds aan het kwakkelen met de wijs-teen?? Vanmiddag eens kijken of ik een green velvet cake gebakken krijg.
succes Hats

en stomme Herman
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Herman is toch een transgene stier? Klik maar.

(Ik heb een stukje gelezen, maar ik wist niet dat er zo ontzettend veel ophef over was geweest. Er is zelfs een link naar Parlemntaire stukken.)

Leuk, spullen voor in de tuin kopen. Ik heb al genoeg.

Have fun. Koffie is op.
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 11:29:

[...]

Vanmiddag eens kijken of ik een green velvet cake gebakken krijg.Hoe doe je dat?
quote:Peacy schreef op 16 maart 2016 @ 11:48:

[...]

Hoe doe je dat?Kleurstof in het beslag kieperen
Sterkte met Herman, Leo.
Life is short. Eat dessert first.
Ainne, verdere beterschap.
Morgen op St Paddy's je door de ziekte heen drinken
Ik ben zo'n dom paard als het op autorijden aankomt....... Geen tomtom, daar kan ik niet mee overweg. Dus ouderwets uitgeprint. Heenweg ging prima, terugweg minder. Terugweg naar mijn hometown is redelijk makkelijk. Gewoon Schiphol aanhouden. Maar dan moet je dat wel doen............. Ik heb Vinkeveen gezien en Breukelen en Maarssen en Amstelveen drie keer.

Godverdikkie drieënhalf uur onderweg voor een gesprek van een klein half uurtje, had gemakkelijk in de helft van de tijd gekund

Nouja, wordt in elk geval voorgesteld
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O dan heb je wel de toeristische route genomen ja

Baan in de buurt?
Feli met het voorstellen!
Zet 'waze' op je foon Hats. Adres intypen en je wordt voor de deur afgeleverd.

Kind kan de was doen en bij omleidingen en file geeft 'ie alternatieve routes.
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 12:52:

O dan heb je wel de toeristische route genomen ja

Baan in de buurt?

Yep, ontdek je plekje was er niks bij

Baan is ongeveer een uurtje rijden maar verhuist einde dit jaar naar dichterbij. Dus dat komt mooi uit. Goed salaris voor 36 uur, ook fijn.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 maart 2016 @ 12:56:

Zet 'waze' op je foon Hats. Adres intypen en je wordt voor de deur afgeleverd.

Kind kan de was doen en bij omleidingen en file geeft 'ie alternatieve routes.Ja ik heb zoiets. Maar ik kan er slecht mee overweg.
beter terug dan heen Hats
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leo, je teen klinkt niet fijn. Al een afspraak bij de dokter?
quote:Star schreef op 16 maart 2016 @ 11:52:

[...]

Kleurstof in het beslag kieperen Ooooh! Hahaha, zal eens kijken of ik het in huis heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven