Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:AllyMcBeal schreef op 24 maart 2016 @ 19:36:

[...]

Soms hebben ze ook van die luierbroekjes aan en soms een onderbroek daar overheen, dat kan ook de reden zijn Dat klopt, die luierbroekjes komen we dan ook tegen bij het uitzoeken. Maar dat vinden we juist wel leuk, want ze tellen wel mee voor de vuile kilo's . Maar dan nog, iemand een week in dezelfde onderbroek laten liggen vind ik echt heel zielig, want schoner wordt het er niet op al gebruik je honderd tena's.
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:55:

[...]

groundhog day! Yeah
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 19:31:

[...]

Ik wat 19 toen ik dat werk mocht doen via een uitzendbureau. Ik moest in een bedompte , muffe kelder(! ?) de smerigste wat uitzoeken. Hoe goorder , hoe beter. Ze testen er nl wasmiddel mee.

De stank wat vreselijk. .en ik stond alleen. Vandaar dat ik gestopt ben.

Jouw werk klinkt zoveel leuker !Oh bah en vooral ook nog in je eentje, samen kan je er misschien nog wat van maken. Maar zo alleen vergaat de lol je snel.
I like being a mess. It's who I am.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 19:36:

[...]

Ja...dat is wel heel triest..

Als je dat in je achterhoofd houdt, doe je je werk ook met meer plezier. (Dus dat je iets kunt betekenen voor die mensen) of niet?Het scheelt wel ja. Van sommigen van die mensen krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik ze ken, omdat ze altijd keurig netjes zeven verschoninkies per week inleveren of omdat ze hun was altijd voorsorteren in aparte zakjes met zelf geschreven wasvoorschriften erbij (in zo'n mooi ouderwetsch bibberig handschrift ook nog), of omdat ze altijd wollen ondergoed dragen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Dat klopt, die luierbroekjes komen we dan ook tegen bij het uitzoeken. Maar dat vinden we juist wel leuk, want ze tellen wel mee voor de vuile kilo's . Maar dan nog, iemand een week in dezelfde onderbroek laten liggen vind ik echt heel zielig, want schoner wordt het er niet op al gebruik je honderd tena's.Ik werkte bij dementerenden en de onderbroeken kwam je overal tegen hoor, in de toiletpot in de vuilnisbak dus soms laat je ze expres maar uit en dan alleen een luierbroekje. Die werden dan door de bewoners ook wel uitgetrokken en verstopt of in waszakken gestopt, waar jij ze dan weer tegen komt. Maar ook brillen en kunstgebitten verdwenen op die manier
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2016 @ 19:25:

Iedereen vrij morgen? Jaaaaaa
quote:AllyMcBeal schreef op 24 maart 2016 @ 19:41:

[...]

Oh bah en vooral ook nog in je eentje, samen kan je er misschien nog wat van maken. Maar zo alleen vergaat de lol je snel.Precies! Ik voelde mij echt niet te goed voor het werk, maar in mijn eentje vond ik het echt vreselijk. ..
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 19:43:

[...]

Het scheelt wel ja. Van sommigen van die mensen krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik ze ken, omdat ze altijd keurig netjes zeven verschoninkies per week inleveren of omdat ze hun was altijd voorsorteren in aparte zakjes met zelf geschreven wasvoorschriften erbij (in zo'n mooi ouderwetsch bibberig handschrift ook nog), of omdat ze altijd wollen ondergoed dragen.Ach dat klinkt ook wel aandoenlijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 19:43:

[...]

Het scheelt wel ja. Van sommigen van die mensen krijg ik ook een beetje het gevoel dat ik ze ken, omdat ze altijd keurig netjes zeven verschoninkies per week inleveren of omdat ze hun was altijd voorsorteren in aparte zakjes met zelf geschreven wasvoorschriften erbij (in zo'n mooi ouderwetsch bibberig handschrift ook nog), of omdat ze altijd wollen ondergoed dragen.Ja, dat zou dan weer voor mij het werk iets extra's geven.
Ontzettend blij met mijn werk als ik dit zo lees.
quote:Het-groepje schreef op 24 maart 2016 @ 19:46:

[...]

Ach dat klinkt ook wel aandoenlijk.

Is het ook. Sommigen zijn al over de honderd, maar wel elke week weer heel gewetensvol al hun sokken natellen he. En ze bellen hoor, als ze er eentje missen

*poef*
Ik heb een vest van mijn oma met de wassticker er nog in. Die laat ik zitten. Helemaal nu ik dit lees lv.
Ik zal je niet quoten LV , maar wat een briljante actie!
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 19:54:

Ik zal je niet quoten LV , maar wat een briljante actie! Dit, echt geweldig
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 19:54:

Ik zal je niet quoten LV , maar wat een briljante actie! Ja
quote:AllyMcBeal schreef op 24 maart 2016 @ 19:45:

[...]

Ik werkte bij dementerenden en de onderbroeken kwam je overal tegen hoor, in de toiletpot in de vuilnisbak dus soms laat je ze expres maar uit en dan alleen een luierbroekje. Die werden dan door de bewoners ook wel uitgetrokken en verstopt of in waszakken gestopt, waar jij ze dan weer tegen komt. Maar ook brillen en kunstgebitten verdwenen op die manier

Ja, en portemonnees vol met geld en hoorapparaten en kammen en pakjes shag en piepers en knuffelberen en sleutelbossen

Dat vind ik één van de leukste dingen van mijn werk, om te zorgen dat dat soort dingen dan ook weer terug komt bij de rechtmatige eigenaar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 20:04:

[...]

Ja, en portemonnees vol met geld en hoorapparaten en kammen en pakjes shag en piepers en knuffelberen en sleutelbossen

Dat vind ik één van de leukste dingen van mijn werk, om te zorgen dat dat soort dingen dan ook weer terug komt bij de rechtmatige eigenaar.Vooral bij kunstgebitten is dat erg fijn
Oh..briljante actie gemist..

Ik kan ook geen 2 dingen tegelijk doen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 20:04:

[...]

Dat vind ik één van de leukste dingen van mijn werk, om te zorgen dat dat soort dingen dan ook weer terug komt bij de rechtmatige eigenaar.

Dan ben je vast hun held van de dag op zo een moment!

Of reageren ze soms ook lauw?
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 20:07:

[...]

Dan ben je vast hun held van de dag op zo een moment!

Of reageren ze soms ook lauw?Meestal stoppen we het in een envelop en geven het mee met de schone was, dus geen idee hoe ze dan reageren. Maar ik heb ook wel eens iemand aan de telefoon gehad over een zoekgeraakte mobiel en het ding teruggevonden voor ie met broek en al de machine in ging. Die meneer was wel heel erg blij ja
Ana heb je Co al gezien? Of is het kitten al verzegd?
Het? De? Eh..
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 maart 2016 @ 20:10:

Het? De? Eh..Het poesje, klaar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 maart 2016 @ 20:09:

[...]

Meestal stoppen we het in een envelop en geven het mee met de schone was, dus geen idee hoe ze dan reageren. Maar ik heb ook wel eens iemand aan de telefoon gehad over een zoekgeraakte mobiel en het ding teruggevonden voor ie met broek en al de machine in ging. Die meneer was wel heel erg blij ja

Dat is dan wel weer lief van zo een man.

Jammer dat je niet de reacties van mensen kunt zien op zo een moment, maargoed spullen retourneren lijkt mij een dagtaak in jouw werk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 maart 2016 @ 20:09:

Ana heb je Co al gezien? Of is het kitten al verzegd?Nee, nog niks ontvangen en Co nog niet gezien. Maar de kitten mag inderdaad naar dat gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven