Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 09:44:

Dat je 6 (miljoen ) keer tegen je kind zegt dat zijn OV-chipkaart samen met zijn portemonnee in het voorvakje van zijn tas zit.

En dat hij dan een buskaartje koopt van 4 euro omdat hij zijn OV-chipkaart niet bij zich heeft. En die 4 euro betaalt hij met geld uit zijn portemonnee. Die hij uit zijn voorvakje haalt. Zouden we de ov chip niet ín hun onderarm kunnen laten implanteren? Naast de chip met hun id en hun pinpas? Of zou alles op één chip passen?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 09:46:

Hai Ally. Hoe is het?

Lieve Poes het gaat wel goed hoor wel een beetje

maar het is goed zo.

Hij is gisteravond overleden en zou zo vol zijn van het feit dat hij op dezelfde dag ging als Johan Cruiff

Wij gaan dus vandaag de uitvaart regelen

En wachten op het kleinkind natuurlijk
I like being a mess. It's who I am.
Ik ga morgen met een groep rare vrouwen uit eten.

Tweede paasdag naar schoonouders.
quote:hatsetats schreef op 25 maart 2016 @ 09:38:

[...]

Te laat (file, verkeerd gereden, geen parkeerplek geregeld door hun) en het gesprek ging gewoon niet. Ik ratelde, was niet concreet.

Ach gatver, dat is rot....

Het is te hopen dat ze er doorheen kijken meid.

Pfffff even duimen maar nog.
quote:AllyMcBeal schreef op 25 maart 2016 @ 09:51:

[...]

maar het is goed zo.

Hij is gisteravond overleden en zou zo vol zijn van het feit dat hij op dezelfde dag ging als Johan Cruiff

En wachten op het kleinkind natuurlijk Jeetje, gecondoleerd met je schoonvader toch? Kleinkind wordt echt deze dagen verwacht? Nou sterkte met alles.

[...]

maar het is goed zo.

Schatje.....

Gecondoleerd.

quote:Amaqanda schreef op 25 maart 2016 @ 09:52:

Tweede paasdag naar schoonouders.Goh ik heb dat nog ergens gelezen in het topic wat doe je met de paasdagen
I like being a mess. It's who I am.
Gecondoleerd Ally

[...]

maar het is goed zo.

Gecondoleerd Ally! Veel sterkte, ook met regelen.

The owls are not what they seem
quote:AllyMcBeal schreef op 25 maart 2016 @ 09:57:

[...]

Goh ik heb dat nog ergens gelezen in het topic wat doe je met de paasdagen Ik heb dat topic niet eens gelezen, we zijn verbonden
quote:Amaqanda schreef op 25 maart 2016 @ 09:52:

Tweede paasdag naar schoonouders.Gelukkig pas je daar goed bij, raar-gewijs.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 10:03:

[...]

Gelukkig pas je daar goed bij, raar-gewijs. ik zou niet anders willen.
quote:fietsie schreef op 25 maart 2016 @ 09:51:

[...]

Zouden we de ov chip niet ín hun onderarm kunnen laten implanteren? Naast de chip met hun id en hun pinpas? Of zou alles op één chip passen? Is bij mijn andere kind niet nodig hoor, die kan dat allemaal prima.
Gecondoleerd Ally
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben wakker geworden met een blauw oog. Dacht eerst dat het uitgevlekte vergeten mascara van gisteren was. Maar nu toch even schoongemaakt en het zit er nog. Met de lenzen in is het duidelijk een blouwe plek. Maar ik kan me niet herinneren wat zo'n plek veroorzaakt kan hebben. Erg raar, want een klap op je oog zou toch indruk gemaakt moeten hebben. Een stukje van 0.5 bij 1 cm is echt bijna paars/zwart en daaromheen is het grijsblauw.

Raar verhaal.
Gecondoleerd Ally.
quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 10:07:

[...]

Is bij mijn andere kind niet nodig hoor, die kan dat allemaal prima.Hier kunnen ze het over het algemeen ook prima. Maar juist op cruciale momenten vergeten ze de juiste pas mee te nemen.

[...]

maar het is goed zo.

En wachten op het kleinkind natuurlijk Gecondoleerd AllyMcBeal
Jeej! Ik ga vandaag mijn autootje ophalen! Zou eigenlijk dinsdag worden. Mijn vader wil er nog een stukje in rijden om zeker te zijn dat hij goed werkt (is in een ver verleden automonteur geweest, dus vertrouw ik blind).
quote:fietsie schreef op 25 maart 2016 @ 10:14:

[...]

Hier kunnen ze het over het algemeen ook prima. Maar juist op cruciale momenten vergeten ze de juiste pas mee te nemen.

Mijn oudste kan het niet. Nooit. Zelfs dus niet als ik die pas in zijn tas stop, het hem laat zien.

Over het bij zich hebben van een ID zullen we het maar helemaal niet hebben.
quote:fietsie schreef op 25 maart 2016 @ 10:11:

Ik ben wakker geworden met een blauw oog. Dacht eerst dat het uitgevlekte vergeten mascara van gisteren was. Maar nu toch even schoongemaakt en het zit er nog. Met de lenzen in is het duidelijk een blouwe plek. Maar ik kan me niet herinneren wat zo'n plek veroorzaakt kan hebben. Erg raar, want een klap op je oog zou toch indruk gemaakt moeten hebben. Een stukje van 0.5 bij 1 cm is echt bijna paars/zwart en daaromheen is het grijsblauw.

Raar verhaal.Heel raar
quote:Amaqanda schreef op 25 maart 2016 @ 10:16:

Jeej! Ik ga vandaag mijn autootje ophalen! Zou eigenlijk dinsdag worden. Mijn vader wil er nog een stukje in rijden om zeker te zijn dat hij goed werkt (is in een ver verleden automonteur geweest, dus vertrouw ik blind).Leuk.
quote:fietsie schreef op 25 maart 2016 @ 10:11:

Raar verhaal.Je man?
quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 10:17:

[...]

Leuk.Vooral de kleur.
quote:Amaqanda schreef op 25 maart 2016 @ 10:16:

Jeej! Ik ga vandaag mijn autootje ophalen! Zou eigenlijk dinsdag worden. Mijn vader wil er nog een stukje in rijden om zeker te zijn dat hij goed werkt (is in een ver verleden automonteur geweest, dus vertrouw ik blind).Leuk zeg veel plezier met je nieuwe auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven