Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 25 maart 2016 om 07:13
quote:Solomio schreef op 25 maart 2016 @ 06:57:
[...]
Nope.
Volgende week wel een gesprek over optie B, die eigenlijk optie Z is, zoveel slechter is ie dan optie A, die briljant was. Gemeente is bereid te betalen voor optie A, maar instelling wil het geld (en dat is veel) niet hebben denk ik, want ze zijn niet bereid (of in staat?) de zorg te bieden.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.
Toch fijn dat je het even vertelt want ik had het gemist.
Is het óók fijn, dat ze weer thuiskomen?
[...]
Nope.
Volgende week wel een gesprek over optie B, die eigenlijk optie Z is, zoveel slechter is ie dan optie A, die briljant was. Gemeente is bereid te betalen voor optie A, maar instelling wil het geld (en dat is veel) niet hebben denk ik, want ze zijn niet bereid (of in staat?) de zorg te bieden.
Maar dit had ik geloof ik al gemeld? Dan is er dus verder geen verandering.
Toch fijn dat je het even vertelt want ik had het gemist.
Is het óók fijn, dat ze weer thuiskomen?
vrijdag 25 maart 2016 om 07:54
vrijdag 25 maart 2016 om 08:00
quote:Oudblond schreef op 25 maart 2016 @ 07:54:
Goedemorgen Stammers! Ik ga naar mijn moeder en vanmiddag gaan we 2 verzorgingstehuizen bezoeken. Nou ja, dat is het plan. Ze heeft toegestemd om te gaan kijken. Maar ik durf het nog niet geloven.
Mogge Blondje, succes met je moeder.
Ze gaat voor de vorm mee? Ik zie haar zo voor me, eigenwijze dame
Goedemorgen Stammers! Ik ga naar mijn moeder en vanmiddag gaan we 2 verzorgingstehuizen bezoeken. Nou ja, dat is het plan. Ze heeft toegestemd om te gaan kijken. Maar ik durf het nog niet geloven.
Mogge Blondje, succes met je moeder.
Ze gaat voor de vorm mee? Ik zie haar zo voor me, eigenwijze dame
vrijdag 25 maart 2016 om 08:02
quote:Oudblond schreef op 25 maart 2016 @ 07:54:
Goedemorgen Stammers! Ik ga naar mijn moeder en vanmiddag gaan we 2 verzorgingstehuizen bezoeken. Nou ja, dat is het plan. Ze heeft toegestemd om te gaan kijken. Maar ik durf het nog niet geloven.Het is natuurlijk ook een enorme stap, je zelfstandigheid opgeven. Kijken is alvast een stapje in die richting, maar hoeft voor je moeder niet te voelen als de goede richting. Fijn weekend in ieder geval!
Goedemorgen Stammers! Ik ga naar mijn moeder en vanmiddag gaan we 2 verzorgingstehuizen bezoeken. Nou ja, dat is het plan. Ze heeft toegestemd om te gaan kijken. Maar ik durf het nog niet geloven.Het is natuurlijk ook een enorme stap, je zelfstandigheid opgeven. Kijken is alvast een stapje in die richting, maar hoeft voor je moeder niet te voelen als de goede richting. Fijn weekend in ieder geval!
vrijdag 25 maart 2016 om 08:11
vrijdag 25 maart 2016 om 08:12
Ze staat op die twee locaties ingeschreven op de 'passieve wachtlijst'. En nee, ze wil echt niet. Ik heb haar gezegd dat ik zelf wil zien hoe het daar is en dat ik graag wil dat ze meegaat. Daar stemde mee in. Vooral omdat man ook meegaat en ze dat heel erg gezellig vindt. Man is haar 'humor-sparringspartner', vandaar. Ik hoop gewoon dat ik wat 'argumentatie munitie' vindt vanmiddag. Ik zie gewoon van week tot week hoe ze fysiek slechter gaat. En dan is ze nog heel slim in dat proberen te verbergen als ik er ben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 25 maart 2016 om 08:19
Oudblond, probeer te achterhalen waaróm ze echt niet wil. Toen mijn moeder jaren geleden van haar vrijstaande huis naar een serviceflat moest verhuizen sputterde ze ook erg tegen. Toen bleek dat ze vooral op zag tegen (het regelen van) de verhuizing. Dat kon ik haar uit handen nemen. De flat zelf vond ze prima, bleek later.
Dus, misschien is t iets wat op te lossen is. En misschien ook niet. Maar zie haar aan t praten te krijgen. Lukt man dat?
Hoe dan ook: fijne dag!
Dus, misschien is t iets wat op te lossen is. En misschien ook niet. Maar zie haar aan t praten te krijgen. Lukt man dat?
Hoe dan ook: fijne dag!
The owls are not what they seem