Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Bloes schreef op 13 april 2016 @ 21:32:

Zo, daar ben ik weer. Dat was wel heel veel pijn. Gelukkig is zoon nu weer high van de morfine en ligt hij pijnvrij te slapen. Hij is bijna 9 maanden overigens. Ze gaan 'm nog twee keer wakker maken vannacht voor extra pijnstilling naast infuus. Hopelijk slaapt 'ie door (want ik kan ook wel wat slaap gebruiken).

Ah gossie, zo klein nog maar.

Ik wens jullie een goede nacht samen.
Alle reacties Link kopieren
Hamburger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 21:05:

Joehoe!

Maandag aanstaande ga ik beginnen bij het AZC bij mij in de buurt voor een vluchtelingenorganisatie!

Twee dagen per week om te beginnen.

Hoera!Ah, fijn. Gefeliciteerd.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 13 april 2016 @ 21:42:

Hamburger.Berlijner.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 21:42:

[...]

Eerst vrijwillig want je moet zo'n beetje jurist zijn om er te werken.

Ik ga cursussen krijgen, opgeleid worden binnen die organisatie en ja, daarna, wie weet.

Eerst maar eens twee maanden kijken hoe het gaat.

Goeie klussen qua inspreken en acteren ga ik gewoon blijven doen.

Kan gewoon naast elkaar lijkt me.Oh fijn zeg ook cursussen, dan gaan ze in je investeren dus. Klinkt echt goed.
I like being a mess. It's who I am.
Gefeliciteerd Leo

[...]

Ik ga cursussen krijgen, opgeleid worden binnen die organisatie en ja, daarna, wie weet.

Kan gewoon naast elkaar lijkt me.

Leuk hoor.

Een collega van mij werkt naast school ook in een AZC. Erg heftig soms.
Ik trakteer voor iedereen een cocktail
quote:feow schreef op 13 april 2016 @ 21:37:

ik voorzie een meet, in Japan. Mijn middelste gaat daar ook wonen. ( en ik vind Enschede al zo ver)

Hier is het trouwens champagne en slingers en ook tranen van opluchting. Nadat elk mogelijke deskundige tot dezelfde conclusie is gekomen (kind is sociaal-emotioneel niet toe aan VO) werkt de school mee aan doubleure in groep 8.

Ik vind het schokkend en idioot dat ik als ouder daarvoor 500 euro moest neerleggen voor een WISC (iq-meting) en een leger kinderpsychologen moest laten inrukken terwijl het gewoon zonneklaar was dat deze vroege leerling ten onder zou gaan aan de huphupopschietenpolitiek. Twee maanden stress voor een kind wat toch al slecht in z'n vel zit omdat hij jonger is dan zijn jaargenoten.

(Ik vrees dat het nog even gaat duren voor ik echt opgelucht kan zijn en uit de vechtstand kom )

Wat hebben die gastjes toch met Japan?

Ik zie die van mij nog wel vertrekken.

Maar wat een gedoe met die testen fijn dat de uitkomst doorslaggevend is.

[...]

Kan gewoon naast elkaar lijkt me.Tof joh!
quote:SaveTheDay schreef op 13 april 2016 @ 21:47:

[...]

Wat hebben die gastjes toch met Japan?

Ik zie die van mij nog wel vertrekken.

Maar wat een gedoe met die testen fijn dat de uitkomst doorslaggevend is.Mijn jongste gaat ook in Japan wonen.
Bloes: veel sterkte!

Feow: fijn dat de goede beslissing nu genomen is, jammer dat het zo heeft moeten gaan

Ik heb een zak Hamka's (van de Lidl). En een fles colalight. Het goede leven.
quote:Solomio schreef op 13 april 2016 @ 21:40:

[...]

Hier is de verwarming al niet meer aan. In mijn goed geïsoleerde en volop zon-vangende huis komt de temperatuur nu al niet meer onder de 20 graden.Hier ook! En niet eens super geïsoleerd.
quote:Solomio schreef op 13 april 2016 @ 21:48:

[...]

Mijn jongste gaat ook in Japan wonen. Nah! toevallig!
quote:fietsie schreef op 13 april 2016 @ 21:52:

[...]

Hier ook! En niet eens super geïsoleerd.Als je die kleren nog droog wilt krijgen moet je de verwarming ook gewoon even aanzetten .
quote:Solomio schreef op 13 april 2016 @ 21:48:

[...]

Mijn jongste gaat ook in Japan wonen. Mijn oudste niet hoor, die leert gewoon Japans voor de leuk maar voor de rest blijft het een Achterhoekertje. En volgend jaar heeft ze waarschijnlijk weer een nieuwe fiep .
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 april 2016 @ 21:55:

[...]

Mijn oudste niet hoor, die leert gewoon Japans voor de leuk maar voor de rest blijft het een Achterhoekertje. En volgend jaar heeft ze waarschijnlijk weer een nieuwe fiep .Jaja zo begint het
lekker Tass en jij ook gefeliciteerd met je nieuwe baan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:feow schreef op 13 april 2016 @ 21:37:

ik voorzie een meet, in Japan. Mijn middelste gaat daar ook wonen. ( en ik vind Enschede al zo ver)

Hier is het trouwens champagne en slingers en ook tranen van opluchting. Nadat elk mogelijke deskundige tot dezelfde conclusie is gekomen (kind is sociaal-emotioneel niet toe aan VO) werkt de school mee aan doubleure in groep 8.

Ik vind het schokkend en idioot dat ik als ouder daarvoor 500 euro moest neerleggen voor een WISC (iq-meting) en een leger kinderpsychologen moest laten inrukken terwijl het gewoon zonneklaar was dat deze vroege leerling ten onder zou gaan aan de huphupopschietenpolitiek. Twee maanden stress voor een kind wat toch al slecht in z'n vel zit omdat hij jonger is dan zijn jaargenoten.

(Ik vrees dat het nog even gaat duren voor ik echt opgelucht kan zijn en uit de vechtstand kom )Fijn en kut dat t zo moest lopen
Is er nog absint? Ik heb een enorme borrel nodig.
Lé, wat fijn!

Gefeliciteerd.

Ik doe met je mee Nicotientje!
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 18:13:

Dag heur!

Sid in een nieuw jasje hier
quote:Nicotientje schreef op 13 april 2016 @ 22:15:

Is er nog absint? Ik heb een enorme borrel nodig.Watskebeurt?
quote:Rocinante schreef op 13 april 2016 @ 22:29:

[...]

Getver. Ik dacht dat we dat platonisch hielden en dat jij niet van fysiek contact hield
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 22:31:

[...]

Getver. Ik dacht dat we dat platonisch hielden en dat jij niet van fysiek contact hield Het is een plaatje. Hoe platonisch wil je het hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven