Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:49:

[...]

Dan kan je The Deerhunter ook wel aan hoor Denk t niet. Ik word nu al naar van criminal minds. Sinds mn eerste zwangerschap is er iets verandert. Ik kan het niet meer hebben. Geen flauw idee hoe dat komt.
quote:dolfje schreef op 15 april 2016 @ 23:49:

[...]

The ring is mijn ultieme nachtmerrie film. Sindsdien durf ik geen horror meer te kijken.Ik kon er destijds nog een mooi verhaal in zien ook
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:50:

[...]

Denk t niet. Ik word nu al naar van criminal minds. Sinds mn eerste zwangerschap is er iets verandert. Ik kan het niet meer hebben. Geen flauw idee hoe dat komt.Idem. Komt volgens mij best vaak voor.
Alle reacties Link kopieren
heb the Deerhunter nog nooit helemaal gezien, alleen stukjes, maar wat een prachtige themesong

luister maar

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:51:

[...]

Idem. Komt volgens mij best vaak voor.Echt waar? Vond t altijd zo raar van mezelf
The deerhunter staat in mijn top 3 qua beste films ever. Zo mooi.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:53:

[...]

Echt waar? Vond t altijd zo raar van mezelfIk heb het vaker gehoord iig.
Het is geen enge film, totaal niet. Heftig qua emoties, dat wel. Ik vind echt Moiren dat je ongelijk hebt hier. Die film is geweldig.
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:54:

[...]

Ik heb het vaker gehoord iig. ik ook van vriendinnen
Met afraden om te kijken doe je de film teniet. Vind ik.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:55:

Het is geen enge film, totaal niet. Heftig qua emoties, dat wel. Ik vind echt Moiren dat je ongelijk hebt hier. Die film is geweldig.

Okay, zeg ik het voor een derde keer.

De film is steengoed, maar heftig. Brie wil heen heftige films zien, dus dan moet ze hem niet kijken.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Nou moi zegt dat alleen omdat ik aangeef het niet te trekken.
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:57:

[...]

Okay, zeg ik het voor een derde keer.

De film is steengoed, maar heftig. Brie wil heen heftige films zien, dus dan moet ze hem niet kijken.

Zo moeilijk is dat toch niet?Whatever.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:58:

Nou moi zegt dat alleen omdat ik aangeef het niet te trekken.

Whatever

Je zet je er maar overheen en gaat hem maar kijken.Morgenavond een recensie graag,
had jij het vorige week niet over zuigen Tattou? Zou je daar mee willen ophouden? En zo niet, de stofzuiger staat in de hoek naast de bar
Ik ben diep onder de indruk van Legends of the Fall. Hij is nu afgelopen.

Ik vind het een steengoede film. Maar ik word er wel verdrietig van...
quote:Moiren_ schreef op 16 april 2016 @ 00:00:

[...]

Whatever

Je zet je er maar overheen en gaat hem maar kijken.Morgenavond een recensie graag,Maar morgen is het opblijfavond voor de kinderen
ik heb hem nog nooit gezien, ik heb namelijk helemaal niks met Brad Pitt. Ik weet dat hele volksstammen volledig in katzwijm gaan voor die man, maar ik word er niet warm of koud van. Vind Angelina een stuk interessanter
quote:rosanna08 schreef op 16 april 2016 @ 00:05:

ik heb hem nog nooit gezien, ik heb namelijk helemaal niks met Brad Pitt. Ik weet dat hele volksstammen volledig in katzwijm gaan voor die man, maar ik word er niet warm of koud van. Vind Angelina een stuk interessanter Ik heb dat in katzwijm gaan sowieso nooit gehad. Ik keek een film omdat hij me goed leek, een vriendinnetje geilde er wat op los zeg op de hele LOTR cast en miste zo het verhaal...
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 00:04:

[...]

Maar morgen is het opblijfavond voor de kinderen Die kunnen best wel meekijken hoor. Niets heftigs, alleen wat martelingen en russische roulettes enzo.
Vind Brad Pitt ook helemaal niet interessant en Tom Cruise, brrr.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Moiren_ schreef op 16 april 2016 @ 00:08:

[...]

Die kunnen best wel meekijken hoor. Niets heftigs, alleen wat martelingen en russische roulettes enzo.

Dan is t goed, gewoon wat popcorn erbij?

En als ze gaan huilen in een nat zwempak naar zwemles?
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 00:09:

[...]

Dan is t goed, gewoon wat popcorn erbij?

En als ze gaan huilen in een nat zwempak naar zwemles?Voor straf alle Saws achter elkaar kijken.
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 00:09:

Vind Brad Pitt ook helemaal niet interessant en Tom Cruise, brrr.Cruise vind ik echt een griezel. En in Magnolia speelt hij een griezel en vind ik hem zo fantastisch
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 00:08:

[...]

Ik heb dat in katzwijm gaan sowieso nooit gehad. Ik keek een film omdat hij me goed leek, een vriendinnetje geilde er wat op los zeg op de hele LOTR cast en miste zo het verhaal... nou, Aragorn en Faramir zou ik mijn bed niet uit schoppen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven