Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:SaveTheDay schreef op 01 mei 2016 @ 13:21:

[...]

Hoe herken ik je dan? Heb je een roos in je haar?

Haha!

Ik heb blond lang haar enzo
Ahhhw leuk babyhondjes!

Zo ik ben terug, lekker hoor dat zwemmen maar ben na in de megadrukte baantjes trekken en kou lijden bij pierenbadje altijd weer even klaar ermee.

Misschien weer eens in de ochtend zonder jongste proberen, psz is natuurlijk niet voor niets zo fijn.
quote:SaveTheDay schreef op 01 mei 2016 @ 13:17:

Ik heb vrienden! Hahaha. *aflevering over fb van Southpark in m'n hoofd*
Ik heb eindelijk méér facebookvrienden dan mijn moeder. En dat terwijl ik zelf niemand durf toe te voegen, want ik ben nogal bang voor afwij-hij-zing.
Oh gezellie, is het weer Nationale Voeg Me Toe dag?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 13:14:

[...]

Nee je verwart me niet (denk ik) Ik heb een half jaar terug grote opruim gehad en iedereen verwijderd die ik niet IRL zie. Maar inmiddels al weer op teruggekomen en ik wil weer graag vriendjes worden.

Ik herkende je naam al.

Welkom terug!

quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 13:26:

Oh gezellie, is het weer Nationale Voeg Me Toe dag?Ssttt. Ik deed het heel subtiel.
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:24:

Ik heb eindelijk méér facebookvrienden dan mijn moeder. En dat terwijl ik zelf niemand durf toe te voegen, want ik ben nogal bang voor afwij-hij-zing.

Ik zou je nooit afwijzen.

Nooit.

Ik heb eindelijk méér facebookvrienden dan mijn moeder. En dat terwijl ik zelf niemand durf toe te voegen, want ik ben nogal bang voor afwij-hij-zing. neem het risico, leef life to the klif
quote:Goede-Fee schreef op 01 mei 2016 @ 13:22:

Ahhhw leuk babyhondjes!

Zo ik ben terug, lekker hoor dat zwemmen maar ben na in de megadrukte baantjes trekken en kou lijden bij pierenbadje altijd weer even klaar ermee.

Misschien weer eens in de ochtend zonder jongste proberen, psz is natuurlijk niet voor niets zo fijn.

Goed bezig!

Misschien moet ik het logge lijf ook eens naar het zwembad slepen. Dat excuus van koud bij pierenbad en kinderen enzo heb ik niet. Zou wel goed zijn.
Mijn PB staat ook open voor verzoekjes
Dat is lief, Leo.

Mijn kinderen willen zwemmen. In het openluchtzwembad, want dat is open. Mijn man vindt dat een leuke gezinsactiviteit. Dus ik ga over een kwartier het water in, voor een verkoelende duik. Joechei!
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 13:22:

[...]

Haha!

Ik heb blond lang haar enzo Voeg mij anders toe, ik zie jou niet
quote:SaveTheDay schreef op 01 mei 2016 @ 13:17:

Ik heb vrienden! Ik weet meteen wie je bent nu op de FB van Lee
Ik heb net een verzoek gekregen van iemand en geaccepteerd omdat ik de naam herken wegens gemeenschappelijke vrienden.

Maar wie is het?
quote:SaveTheDay schreef op 01 mei 2016 @ 13:29:

[...]

Voeg mij anders toe, ik zie jou niet Ik jou ook niet, hoor!
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:29:

Dat is lief, Leo.

Mijn kinderen willen zwemmen. In het openluchtzwembad, want dat is open. Mijn man vindt dat een leuke gezinsactiviteit. Dus ik ga over een kwartier het water in, voor een verkoelende duik. Joechei!Brrr
quote:Star schreef op 01 mei 2016 @ 13:30:

[...]

Ik weet meteen wie je bent nu op de FB van Lee Ik zie het niet?
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 13:22:

[...]

Haha!

Ik heb blond lang haar enzo Ik ook, om het nog duidelijker te maken
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:29:

Dat is lief, Leo.

Mijn kinderen willen zwemmen. In het openluchtzwembad, want dat is open. Mijn man vindt dat een leuke gezinsactiviteit. Dus ik ga over een kwartier het water in, voor een verkoelende duik. Joechei!Dapper!

[...]

Ik weet meteen wie je bent nu op de FB van Lee
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 13:31:

[...]

Ik zie het niet?Makkie!
quote:Star schreef op 01 mei 2016 @ 13:31:

[...]

Ik ook, om het nog duidelijker te maken Oh ja. Dat helpt

[...]

Ik weet meteen wie je bent nu op de FB van Lee Daar gaat onze privessie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven