Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 27 april 2016 om 22:49
woensdag 27 april 2016 om 22:52
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 22:42:
Zit de rest van de stamgasten ook in een andere kroeg of zo?
En sowieso, waar is het halve forum?
Nog aan het feesten?
Wat een rust.mensen liggen nog uit te hijgen van al die oranjemeuk die ze naar binnen hebben gewerkt. donuts, tompoucen, moorkoppen, oranjebitter..
Zit de rest van de stamgasten ook in een andere kroeg of zo?
En sowieso, waar is het halve forum?
Nog aan het feesten?
Wat een rust.mensen liggen nog uit te hijgen van al die oranjemeuk die ze naar binnen hebben gewerkt. donuts, tompoucen, moorkoppen, oranjebitter..
very metal
woensdag 27 april 2016 om 23:18
quote:-KING- schreef op 27 april 2016 @ 22:52:
[...]
mensen liggen nog uit te hijgen van al die oranjemeuk die ze naar binnen hebben gewerkt. donuts, tompoucen, moorkoppen, oranjebitter..
Ik heb, behalve het gezamenlijk kijken naar de koninklijke strapatsen, niks aan Koningsdag gedaan.
Ook culinair niet.
O wacht, ik heb een glas versgeperst sinaasappelsap gedronken. Dat is oranje.
Dat was het.
Maar ik moet morgen werken, dus ik ga nu een stukje proberen te slapen.
[...]
mensen liggen nog uit te hijgen van al die oranjemeuk die ze naar binnen hebben gewerkt. donuts, tompoucen, moorkoppen, oranjebitter..
Ik heb, behalve het gezamenlijk kijken naar de koninklijke strapatsen, niks aan Koningsdag gedaan.
Ook culinair niet.
O wacht, ik heb een glas versgeperst sinaasappelsap gedronken. Dat is oranje.
Dat was het.
Maar ik moet morgen werken, dus ik ga nu een stukje proberen te slapen.
woensdag 27 april 2016 om 23:37