Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 28 april 2016 om 08:43
quote:yette schreef op 28 april 2016 @ 08:37:
Dit was de eerste keer dat ze echt laat weg waren, maar ik ging er gewoon vanuit dat het goed zou gaan. Heb vanmorgen wel even de fietsen geteld, wat eigenlijk onzin is. Als er iets mis was gegaan, hadden ze vast gebeld.
Da's natuurlijk ook heel anders dan vroeger. Lang leve de mobieltjes!
En ik denk dan weer: 'Als het echt goed mis is, kunnen ze misschien wel helemaal niet meer bellen.'
Nou helpt wakker blijven daar natuurlijk niet aan, dat weet ik wel.
Dit was de eerste keer dat ze echt laat weg waren, maar ik ging er gewoon vanuit dat het goed zou gaan. Heb vanmorgen wel even de fietsen geteld, wat eigenlijk onzin is. Als er iets mis was gegaan, hadden ze vast gebeld.
Da's natuurlijk ook heel anders dan vroeger. Lang leve de mobieltjes!
En ik denk dan weer: 'Als het echt goed mis is, kunnen ze misschien wel helemaal niet meer bellen.'
Nou helpt wakker blijven daar natuurlijk niet aan, dat weet ik wel.
donderdag 28 april 2016 om 09:00
Goeiemorgen! Ik mag weer een dagje thuiswerken want op kantoor is bijna niemand en ook de kantine is dicht ensow. Dus blijf ik lekker aan m'n eigen keukentafel zitten. Maar nu heeft de laptop ineen besloten om een forse update te gaan installeren... "Your pc will restart several times"
Dus maar even koffie zetten en forummen dan, in de baas z'n tijd
Welkom thuis voor Kootje!
Dus maar even koffie zetten en forummen dan, in de baas z'n tijd
Welkom thuis voor Kootje!
The owls are not what they seem
donderdag 28 april 2016 om 09:33
donderdag 28 april 2016 om 09:34
quote:LadyL0101 schreef op 28 april 2016 @ 09:28:
De update staat na een half uur op 26%
En hier op t forum is ook al weinig te beleven... Is de tap al open? Koffie genoeg gehad, nu al...Oh Lady, ik heb die update een week of twee geleden gehad en ik was 3 uur verder voor alles het weer deed....
De update staat na een half uur op 26%
En hier op t forum is ook al weinig te beleven... Is de tap al open? Koffie genoeg gehad, nu al...Oh Lady, ik heb die update een week of twee geleden gehad en ik was 3 uur verder voor alles het weer deed....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 28 april 2016 om 10:19
quote:LadyL0101 schreef op 28 april 2016 @ 10:13:
Daar helpt een gebakken eitje met spek ook tegen, zegt men. Of een rauw ei, geklutst. Schijnt. Nooit geprobeerd zelf.
Gisteren eerst vette pantosties, ingesmeerd aan alle kanten met boter en dan de pan in, soep met sambal, 'savonds hamburgers met alles erop en eraan en patat gehaald.
Dinsdagavond was het echt bal.
Ik heb in 2 dagen meer kc gecomsumeerd dan anders in 2 weken, denk ik zo
Daar helpt een gebakken eitje met spek ook tegen, zegt men. Of een rauw ei, geklutst. Schijnt. Nooit geprobeerd zelf.
Gisteren eerst vette pantosties, ingesmeerd aan alle kanten met boter en dan de pan in, soep met sambal, 'savonds hamburgers met alles erop en eraan en patat gehaald.
Dinsdagavond was het echt bal.
Ik heb in 2 dagen meer kc gecomsumeerd dan anders in 2 weken, denk ik zo
donderdag 28 april 2016 om 11:05
quote:yasmijn schreef op 28 april 2016 @ 10:41:
Ik zit naar mijn telefoon te loeren, ik moet de kapper bellen. Grijs komt er weer door.
Het moet vandaag of morgen, als er nog plek is want morgenavond een feestje en dan wil ik geen grijze uitgroei.
Aan de andere kant wil ik de deur niet uit vandaag Vandaag nog een beanie bestellen, morgen in huis. Haske hip!
Ik zit naar mijn telefoon te loeren, ik moet de kapper bellen. Grijs komt er weer door.
Het moet vandaag of morgen, als er nog plek is want morgenavond een feestje en dan wil ik geen grijze uitgroei.
Aan de andere kant wil ik de deur niet uit vandaag Vandaag nog een beanie bestellen, morgen in huis. Haske hip!
donderdag 28 april 2016 om 11:51
donderdag 28 april 2016 om 12:02
quote:Moirai schreef op 28 april 2016 @ 11:51:
Vriend is heel netjes van hoe het hoort.
Dus blijf je ook netjes op je gereserveerde plek zitten. Hij was naar de wc en ik ben een rij verschoven. Toen hij zat was het paniek, alle spullen zijn weg!
Ik kon niet antwoorden O god dat lijkt mijn vriend wel Pure paniek
Vriend is heel netjes van hoe het hoort.
Dus blijf je ook netjes op je gereserveerde plek zitten. Hij was naar de wc en ik ben een rij verschoven. Toen hij zat was het paniek, alle spullen zijn weg!
Ik kon niet antwoorden O god dat lijkt mijn vriend wel Pure paniek