Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 00:19:

[...]

Filter? Mijn kind lust nog geen koffie.Mijne wel. Allebei. Zo lullig, heb ik net koffie gezet voor Veilig Thuis, hebben die rotkinderen het alweer opgezopen.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:20:

[...]

Hoezo?Omdat dat de vraag was in het topic wat jij zojuist aanhaalde?
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:23:

[...]

Omdat dat de vraag was in het topic wat jij zojuist aanhaalde?Ik heb geen zin om dat topic in mijn lijst te hebben, dus post daar niet
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:20:

Hallo, ik heb net serieus geantwoord hoor, op je toppik!Ik had het toch ook tegen Moi en niet tegen jou? Al gaf je geen serieus antwoord.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:22:

[...]

Mijne wel. Allebei. Zo lullig, heb ik net koffie gezet voor Veilig Thuis, hebben die rotkinderen het alweer opgezopen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:22:

[...]

Mijne wel. Allebei. Zo lullig, heb ik net koffie gezet voor Veilig Thuis, hebben die rotkinderen het alweer opgezopen.

Dat is kut ja. En dan kan je ze voor het fatsoen ook geen hoek verkopen. Erg uitgekookt van ze.

Ik heb gisteren voor het eerst zwarte koffie op.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:23:

[...]

Ik heb geen zin om dat topic in mijn lijst te hebben, dus post daar niet Meld het hier dan ook niet, daar is de napraat toch voor volgens jullie ^^
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:21:

[...]

Klopt, dat staat in de OP toch. Werkt alleen niet. Ik kan dat ook in al mijn topics als disclaimer aanvoeren.Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:21:

[...]

Klopt, dat staat in de OP toch. Werkt alleen niet. Ik kan dat ook in al mijn topics als disclaimer aanvoeren.Tot nu werkte het anders prima hoor.
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:24:

[...]

Meld het hier dan ook niet, daar is de napraat toch voor volgens jullie ^^

Jij bepaalt wat ik waar schrijf?

Ik heb hier van alles geschreven vandaag. En ook dat ik om dat topic moest lachen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:24:

[...]

Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.Je hormonen weer?
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:26:

[...]

Je hormonen weer?Het is weer beestachtig. Ik heb zelfs gedanst, met oortjes. Dat doe ik anders nooit.
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 00:25:

[...]

Tot nu werkte het anders prima hoor.Nee hoor, want een aantal posters hier komen maar wat graag terug in de napraat als er iets te zeiken valt.
Nu krijg ik echt zin om Nederwiet te roken. En raai es wat, geen kruimel in huis. Het is om te janken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:28:

[...]

Het is weer beestachtig. Ik heb zelfs gedanst, met oortjes. Dat doe ik anders nooit.Dat klinkt best eng. Ik begrijp waarom die kat zich een weg de stoel in geknaagd heeft.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:30:

Nu krijg ik echt zin om Nederwiet te roken. En raai es wat, geen kruimel in huis. Het is om te janken.Ik heb een coffeeshop om de hoek, maar daar heb jij niets aan.
Lieve tattoo:

Jij leest anders dan ik, laten we het daar op houden. En nu ga ik je topic bekijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:25:

[...]

Jij bepaalt wat ik waar schrijf?

Ik heb hier van alles geschreven vandaag. En ook dat ik om dat topic moest lachen.Maar Moi vertel eens wat er zo vreemd is aan de vraag die ik stel in mijn topic? Vertel gewoon eens.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:30:

[...]

Dat klinkt best eng. Ik begrijp waarom die kat zich een weg de stoel in geknaagd heeft.De buren waren er ook niet blij mee. Met oortjes in hoor je je eigen gestamp niet he. Maar gelukkig zong ik niet mee. Niet zo erg hard tenminste.
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:31:

[...]

Maar Moi vertel eens wat er zo vreemd is aan de vraag die ik stel in mijn topic? Vertel gewoon eens.Ik vind je vraag helemaal niet vreemd. Ik vind het verloop van de discussie grappig.
quote:feow schreef op 30 april 2016 @ 00:31:

Lieve tattoo:

Jij leest anders dan ik, laten we het daar op houden. En nu ga ik je topic bekijken.Klopt, ik lees niet in groepjes, ik lees iedereen apart
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:32:

[...]

Ik vind je vraag helemaal niet vreemd. Ik vind het verloop van de discussie grappig.Want? Leg eens uit
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:28:

[...]

Nee hoor, want een aantal posters hier komen maar wat graag terug in de napraat als er iets te zeiken valt.Ja, das toch niet hier?
Ik zit nu trouwens aan de 400. Die Ernst was toen best wel stoned zeg, hij ging zelfs onsamenhangend joelen
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:32:

[...]

De buren waren er ook niet blij mee. Met oortjes in hoor je je eigen gestamp niet he. Maar gelukkig zong ik niet mee. Niet zo erg hard tenminste.

Oww, die oortjes. Ik dacht een extra set oortjes. Konijnenoortjes ofzo.

Dan klinkt het wel okay, op dat gestamp na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven