Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Yet
Nog even over wat je schreef Yette, dat je moet laten zien hoe erg je het overlijden van MV vindt door van ava te wisselen: dat hoeft natuurlijk absoluut niet.

Ík wilde dat.

En er waren er meer die dat wilden. Omdat zij die dat willen doen het een mooi gebaar vinden.

Meer niet.

Ik wijzig mijn profielfoto op Facebook ook regelmatig bij iets waar ik mijn steun aan wil betuigen. Tijdelijk.

Maar dat doe ik omdat ík dat mooi vind, niet omdat het moet of ik me gedwongen voel om mee te doen.

Geen oordeel over wie dat wel of niet doen, ook niet in dit geval.

Absoluut niet zelfs.
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 10:30:

[...]

Het is verschrikkelijk. Mijn dochter is aardig van slag. En ik daardoor ook. Ze was net over het ongeluk van haar beste vriendin heen (vorig jaar, haar vriendin heeft blijvend hersenletsel). Na een burn-out zou mijn dochter na deze vakantie eindelijk weer hele dagen naar school ...

maar goed, de psycholoog heeft ze dus al

En dit is even alles wat ik kwijt wil.

Arm kind.

Wat maakt ze veel mee, zo jong al.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:05:

[...]

Doe jij het toch niet?

Het hoeft niet.

Ik vind het mooi, tot aan de uitvaart.

Het is niet 'niks', het is een eerbetoon waar je aan mee kunt doen of niet. Waarom er onaardig over doen?

Snap ik echt niet.Ik vind deze reactie onaardiger dan die van mij. Het was een mening, meer niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yette, wat een hoop verdriet voor jouw dochter.
Yette, sterkte voor jullie
Sterkte Yette
Voor Yette en dochter.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat mooi, ik doe ook mee
Wat afschuwelijk Yette!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:33:

Nog even over wat je schreef Yette, dat je moet laten zien hoe erg je het overlijden van MV vindt door van ava te wisselen: dat hoeft natuurlijk absoluut niet.

Ík wilde dat.

En er waren er meer die dat wilden. Omdat zij die dat willen doen het een mooi gebaar vinden.

Meer niet.

Ik wijzig mijn profielfoto op Facebook ook regelmatig bij iets waar ik mijn steun aan wil betuigen. Tijdelijk.

Maar dat doe ik omdat ík dat mooi vind, niet omdat het moet of ik me gedwongen voel om mee te doen.

Geen oordeel over wie dat wel of niet doen, ook niet in dit geval.

Absoluut niet zelfs.

Dan zijn we het helemaal eens

Ik hoop dat je ook begrijpt wat ik probeerde uit te leggen over die druk die sommigen voelen, je wil niet dat anderen denken dat het jou niet raakt ...
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 10:36:

[...]

Ik vind deze reactie onaardiger dan die van mij. Het was een mening, meer niet.Ja.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:35:

[...]

Arm kind.

Wat maakt ze veel mee, zo jong al.Het is niet te bevatten. Ze kon niet slapen en ligt op de bank met haar vriendinnen te appen. Ik ga een doos chocolade voor haar halen.
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 10:42:

[...]

Dan zijn we het helemaal eens

Ik hoop dat je ook begrijpt wat ik probeerde uit te leggen over die druk die sommigen voelen, je wil niet dat anderen denken dat het jou niet raakt ...

Ik zal de laatste of in ieder geval in de verst achteraan lopende achterhoede zitten van zij die dat denken.

Ben je mal lieverd, iedereen doet wat 'ie wil, zo ook ik. Al was ik de enige geweest.

Zo'n topic is een leuk idee.

Misschien kan Roos er over meedenken als ze er aan toe is?

Of een van MV's andere vriendinnen?
Dat idee van dat receptentopic vind ik erg leuk. Mooi gebaar ook! Ik hoop dat iemand het wil doen.
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

[...]

Het is niet te bevatten. Ze kon niet slapen en ligt op de bank met haar vriendinnen te appen. Ik ga een doos chocolade voor haar halen.

Wat lief....

Jullie krijgen het op zo veel manieren voor de kiezen.

quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:50:

[...]

Wat lief....

Jullie krijgen het op zo veel manieren voor de kiezen.

Eens
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 09:39:

[...]

Ja en alsnog zo blond zijn dat ik het niet begreep
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 10:13:

ik heb redelijk geslapen, wel pas heel laat en was ook vroeg weer wakker, heb volgens mij 5 uurtjes geslapen of zo

Het is heel onwerkelijk allemaal

Kun je er met anderen over praten?
Wat mooi die avatars.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

[...]

Ja.En deze is gewoon stom natuurlijk.
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 11:04:

[...]

En deze is gewoon stom natuurlijk.

Ja, deze was onnodig.

Ik had je net ge-PB-t trouwens.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:59:

[...]

Kun je er met anderen over praten? ja gelukkig wel, heb heel veel lieve mensen om me heen, irl en online
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Laten we toch niet gaan kibbelen over het wel of niet veranderen van je ava's voor MV. Dat moet iedereen voor zich weten met zijn/haar eigen overwegingen, gevoelens en gedachten. Hierin is geen goed of fout. Omgaan met verdriet, verlies en rouw is persoonlijk. Iedereen kiest zijn/haar eigen steunbetuiging. Doe waar jij je goed bij voelt.
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 11:08:

[...]

ja gelukkig wel, heb heel veel lieve mensen om me heen, irl en online Dat is fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven