Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Vind het wel leuk dat ik je pup heb gezien Leo. Ik hou niet zo van kleine hondjes, vooral maltezers en poedels trek ik slecht. Maar heel stiekem vind ik een chihuahua heel leuk. (Niet verder vertellen hoor)
quote:Peacy schreef op 02 mei 2016 @ 17:40:

[...]

Weet je nog wie ik ben?Zeker!
Weer wat opgeknapt Leo?
Ik ben uitgekotst.

Dat scheelt al zeg, pffff....
Nu zo'n naar hol gevoel zeker?
Alle reacties Link kopieren
Wat Facebook gespeculeer betreft, vind ik het vooral interessant om te weten of mijn facebookvrienden wellicht op het forum komen en hoe ze hier dan heten
quote:Solomio schreef op 02 mei 2016 @ 07:42:

[...]

Och, ik vind het ook wel passend dat jij en ik een poosje dezelfde ava hebben. Tenslotte hebben we ook dezelfde stokpaardjes. Daar heb je een punt . Weet je, ik laat het gewoon zo.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:33:

[...]

De geroosterde kip van Heston moet in de oven garen, op iets van 55 of 60 graden ofzo. Ik las op internet iemand die schreef dat het uiteindelijk een hartstikke lekker ontbijt was geworden.......
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 16:57:

[...]

Hoe weet je dan wie wie is????Mailen Yas, mailen!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 17:54:

Wat Facebook gespeculeer betreft, vind ik het vooral interessant om te weten of mijn facebookvrienden wellicht op het forum komen en hoe ze hier dan heten Ik ben jou tegengekomen op FB, maar ik durf niet zo maar een verzoek te sturen
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 15:56:

Ik wil altijd overal heen.

Als er iets op tv is, ik wil erheen.

Zo wil ik naar alles waar Wie is de mol ooit geweest is.
Wie was er ook al weer naar het spoorwegmuseum geweest?
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 mei 2016 @ 17:57:

[...]

Ik ben jou tegengekomen op FB, maar ik durf niet zo maar een verzoek te sturen Probeer het eens, zó eng zie ik er toch niet uit?
Haha, ik herken ook heel veel mensen van hier niet hoor. Enniewee, ik ga lekker een maaltje maken.

Toch maar geen vis, een flespompoen recept van Ottolenghi.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 18:02:

Haha, ik herken ook heel veel mensen van hier niet hoor. Enniewee, ik ga lekker een maaltje maken.

Toch maar geen vis, een flespompoen recept van Ottolenghi.Ottolenghi rules!
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 18:00:

[...]

Probeer het eens, zó eng zie ik er toch niet uit?Dat hangt maar net van mijn gezichtspunt af, avagewijs
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 mei 2016 @ 17:57:

[...]

Ik ben jou tegengekomen op FB, maar ik durf niet zo maar een verzoek te sturen Dit vind ik dan weer zo on-LV
Ik vind het ook grappig. Ik zie nu ik een aantal stammers op fb heb ook suggesties vanwege de gezamelijke vrienden. Soms denk ik dan gelijk een stammer te herkennen, soms weet ik vrij zeker dat het een forummer moet zijn maar heb ik geen idee wie.

En ik ga ook niet lukraak mensen uitnodigen. Wil eerst wel weten of de ander dat ook goed vindt..
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 18:06:

[...]

Dit vind ik dan weer zo on-LV Ja grappig dat was ook mijn eerste gedachte. LV is een stoer wijf, die durft alles
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 02 mei 2016 @ 18:08:

[...]

Ja grappig dat was ook mijn eerste gedachte. LV is een stoer wijf, die durft alles In hoeverre is het dan stoer om allerlei min of meer onbekenden te bestoken met vriendschapsverzoeken waar ze wellicht helemaal niet op zitten te wachten?
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 mei 2016 @ 18:14:

[...]

In hoeverre is het dan stoer om allerlei min of meer onbekenden te bestoken met vriendschapsverzoeken waar ze wellicht helemaal niet op zitten te wachten?Nou je hoeft ze niet te bestoken hoor één berichtje is wel genoeg, ze kunnen het altijd afwijzen als ze niet willen.
En hoppa, weer een vriendje erbij . Twee zelfs, maar van die ene heb ik geen idee wie het is. Ik heb haar geaccepteerd op basis van de gemeenschappelijke vrienden .

[...]

In hoeverre is het dan stoer om allerlei min of meer onbekenden te bestoken met vriendschapsverzoeken waar ze wellicht helemaal niet op zitten te wachten?

O nee dat snap ik ook helemaal hoor, maar het ging om je opmerking met je erachter.

Die vond ik gewoon zo schattig

[...]

In hoeverre is het dan stoer om allerlei min of meer onbekenden te bestoken met vriendschapsverzoeken waar ze wellicht helemaal niet op zitten te wachten?Dat heb ik ook hoor. Maar aan de andere kant kunnen ze je verzoek ook vrij makkelijk negeren, toch?
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 18:17:

[...]

O nee dat snap ik ook helemaal hoor, maar het ging om je opmerking met je erachter.

Die vond ik gewoon zo schattig Dat ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven