Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 18 mei 2016 om 18:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 18:23:
[...]
Stomme scholen ook. Die maken er veel meer van dan het is. Hij is toch al aangenomen op de school van zijn keuze? Nou dan.
(Laat deze maar even aan je zoon lezen )Ja. En hij scoort al 6 jaar niet onder de A. Hem ook allemaal al verteld, maar het landt niet echt
[...]
Stomme scholen ook. Die maken er veel meer van dan het is. Hij is toch al aangenomen op de school van zijn keuze? Nou dan.
(Laat deze maar even aan je zoon lezen )Ja. En hij scoort al 6 jaar niet onder de A. Hem ook allemaal al verteld, maar het landt niet echt
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 18 mei 2016 om 18:27
quote:Solomio schreef op 18 mei 2016 @ 17:55:
[...]
http://www.nu.nl/voetbal/ ... datie-jupiler-league.html
Ow, dat clubje.
Ik dacht even dat er iets ergs met een mens was.
[...]
http://www.nu.nl/voetbal/ ... datie-jupiler-league.html
Ow, dat clubje.
Ik dacht even dat er iets ergs met een mens was.
woensdag 18 mei 2016 om 18:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 18:35:
En nu ik toch bezig ben: ik kan intussen forummen op mijn foon, en facebooken, en whatsappen en candycrushen. Oh ja, en youtuben. Iemand nog andere leuke suggesties? Bellen is ook zo 1983.Ik doe forummen, whats app, fb, ov app, ns app en dat is het zo'n beetje.
En nu ik toch bezig ben: ik kan intussen forummen op mijn foon, en facebooken, en whatsappen en candycrushen. Oh ja, en youtuben. Iemand nog andere leuke suggesties? Bellen is ook zo 1983.Ik doe forummen, whats app, fb, ov app, ns app en dat is het zo'n beetje.
woensdag 18 mei 2016 om 18:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 18:35:
En nu ik toch bezig ben: ik kan intussen forummen op mijn foon, en facebooken, en whatsappen en candycrushen. Oh ja, en youtuben. Iemand nog andere leuke suggesties? Bellen is ook zo 1983.
Instagram en pinterest om mooie plaatjes te bekijken. En de TripAdvisor app en Google maps als voorbereiding van de vakantie.
Dat is wat ik meestal doe.
En nu ik toch bezig ben: ik kan intussen forummen op mijn foon, en facebooken, en whatsappen en candycrushen. Oh ja, en youtuben. Iemand nog andere leuke suggesties? Bellen is ook zo 1983.
Instagram en pinterest om mooie plaatjes te bekijken. En de TripAdvisor app en Google maps als voorbereiding van de vakantie.
Dat is wat ik meestal doe.
woensdag 18 mei 2016 om 19:01
woensdag 18 mei 2016 om 19:02
woensdag 18 mei 2016 om 19:03
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 19:01:
Kind van Leo: KANJER!!!
Yas Wat een ontzettend stomme beslissing!
Barb: Amerikaanse gasten bij man op werk zetten altijd grote ogen op als collega Dick met een huurbusje van Dicks aan komt rijden...Veel Amerikanen heten toch ook Dick?
Kind van Leo: KANJER!!!
Yas Wat een ontzettend stomme beslissing!
Barb: Amerikaanse gasten bij man op werk zetten altijd grote ogen op als collega Dick met een huurbusje van Dicks aan komt rijden...Veel Amerikanen heten toch ook Dick?
woensdag 18 mei 2016 om 19:07