Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 21:20:

[...]

OMG. Ik denk in plaatjes.

En dan heb ik ook nog een beeld van mijn buurmannen.

Die wil je niet naakt zien, laat staan pissend en met hun blote billen op de leuning.vreemd tafereeltje.
very metal
die bank kun je wegflikkeren. of je moet got in de zompige zeik willen kijken.
very metal
quote:SaveAngie schreef op 18 mei 2016 @ 21:19:

[...]

En tegelijk de kat aait

Wie kan daar een passend plaatje bij vinden?

Je moet een beetje met me meedenken. Als vrouwen een poes hebben (*rrrilll*), dan hebben mannen een kater. Maar dat klinkt zo alcoholisch, dus hakken we er een stukje vanaf en houden mannen een kat over.

Tja, en dan zit je op de bank en moet je pissen.

(Dit allemaal om moi van d'r blotebuurmanbillenbeeld af te helpen )

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb heel normale buren. Maar ik heb geen idee wat zij zeggen. Ik vergeet nog wel eens dat ik buren heb en zing bij voorkeur heel vals liedjes als ik de was ophang. Op dit moment zing ik het liedje van Kenny B en Doe Maar of Alleen naar de Kermis (ik luister alleen radio2). Geen idee of de buren daar op zitten te wachten.
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 21:15:

Zucht. Naar bed gaan schijnt zo moeilijk te zijn. Nu hangt hij weer over de bank om de kat te knuffelen.Herkenbaar. Die ene die er hier om 9.00 in moet, komt als hij dan om 9.20 eindelijk boven is, ook nog eens tig keer de trap af voor een praatje. Ik heb hem vanavond verteld dat hij vandaag eens niet naar beneden hoeft te komen om te klagen dat het buiten nog licht is. Dat weet ik nu wel. Dus kwam hij vertellen dat de kat zo leuk op zijn nerf-doos zit.
quote:feow schreef op 18 mei 2016 @ 21:29:

[...]

Je moet een beetje met me meedenken. Als vrouwen een poes hebben (*rrrilll*), dan hebben mannen een kater. Maar dat klinkt zo alcoholisch, dus hakken we er een stukje vanaf en houden mannen een kat over.

Tja, en dan zit je op de bank en moet je pissen.

(Dit allemaal om moi van d'r blotebuurmanbillenbeeld af te helpen )

[afbeelding] Jaja heel logisch
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 18 mei 2016 @ 21:17:

[...]

Jeutje ..Yep. Stel oude mensen die in hun leven niets belangwekkends hebben gepresteerd of meegemaakt, en nu van alles wat tegenzit asielzoekers de schuld geven. Luid en duidelijk. Onder flink gevloek. In de tuin, bij voorkeur. Ik heb van de week gevraagd of ze dat in hemelsnaam binnen konden doen als het dan zo nodig was, nou, dàt was toch een raar verzoek!
Kijk ik een keer tv, blijf ik (toch) hangen bij een programma met ervaringsverhalen over een thema dat mij zelf te nauw aangaat. Wegzappen voelde als vluchten, kijken als azijn in de wonde. Dit is echt niet mijn dag of zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:LittleRedRidingHood schreef op 18 mei 2016 @ 21:38:

[...]

Yep. Stel oude mensen die in hun leven niets belangwekkends hebben gepresteerd of meegemaakt, en nu van alles wat tegenzit asielzoekers de schuld geven. Luid en duidelijk. Onder flink gevloek. In de tuin, bij voorkeur. Ik heb van de week gevraagd of ze dat in hemelsnaam binnen konden doen als het dan zo nodig was, nou, dàt was toch een raar verzoek!Brrr niet leuk
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 21:33:

Ik heb heel normale buren. Maar ik heb geen idee wat zij zeggen. Ik vergeet nog wel eens dat ik buren heb en zing bij voorkeur heel vals liedjes als ik de was ophang. Op dit moment zing ik het liedje van Kenny B en Doe Maar of Alleen naar de Kermis (ik luister alleen radio2). Geen idee of de buren daar op zitten te wachten.alleen naar de kermis is een geinig nr!
very metal
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 21:39:

Kijk ik een keer tv, blijf ik (toch) hangen bij een programma met ervaringsverhalen over een thema dat mij zelf te nauw aangaat. Wegzappen voelde als vluchten, kijken als azijn in de wonde. Dit is echt niet mijn dag of zo. Hè gatver moet je toch niet doen
Ah, Blondje
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 21:37:

[...]

Herkenbaar. Die ene die er hier om 9.00 in moet, komt als hij dan om 9.20 eindelijk boven is, ook nog eens tig keer de trap af voor een praatje. Ik heb hem vanavond verteld dat hij vandaag eens niet naar beneden hoeft te komen om te klagen dat het buiten nog licht is. Dat weet ik nu wel. Dus kwam hij vertellen dat de kat zo leuk op zijn nerf-doos zit.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 18 mei 2016 @ 21:38:

[...]

Yep. Stel oude mensen die in hun leven niets belangwekkends hebben gepresteerd of meegemaakt, en nu van alles wat tegenzit asielzoekers de schuld geven. Luid en duidelijk. Onder flink gevloek. In de tuin, bij voorkeur. Ik heb van de week gevraagd of ze dat in hemelsnaam binnen konden doen als het dan zo nodig was, nou, dàt was toch een raar verzoek!

Lekker wat Arabische muziek goed hard aanzetten.

Ik zet nog wel eens Opera aan als ik de Hollandse Hits van 3 kanten zat ben.
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 21:39:

Kijk ik een keer tv, blijf ik (toch) hangen bij een programma met ervaringsverhalen over een thema dat mij zelf te nauw aangaat. Wegzappen voelde als vluchten, kijken als azijn in de wonde. Dit is echt niet mijn dag of zo.
very metal
quote:rosanna08 schreef op 18 mei 2016 @ 21:26:

[...]

is dit wraak voor vorige week?

foei Nousch, das nie lief nie Had ik altijd leuk gevonden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SaveAngie schreef op 18 mei 2016 @ 21:40:

[...]

Hè gatver moet je toch niet doen Ik heb het afgezet. Maar schrik van mezelf. Het feit dat het (al lang geleden gebeurde) me nu bij de keel grijpt, zegt me dat ik momenteel nog steeds teveel op mijn bordje heb. Ik ga maar even in mijn bad liggen en hopen dat man een beetje 'vroeg' thuis is en bij me in bed schuift zodat ik even tegen zijn warmte weg kan kruipen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 21:37:

[...]

Herkenbaar. Die ene die er hier om 9.00 in moet, komt als hij dan om 9.20 eindelijk boven is, ook nog eens tig keer de trap af voor een praatje. Ik heb hem vanavond verteld dat hij vandaag eens niet naar beneden hoeft te komen om te klagen dat het buiten nog licht is. Dat weet ik nu wel. Dus kwam hij vertellen dat de kat zo leuk op zijn nerf-doos zit.

Het exemplaar dat hier om negen uur ongeveer moet liggen, haalt dat meestal wel. De zestienjarige heeft ook nog een ongeveer tijd. Die gaat om 21.00 uur naar boven, douchen en en en en en en en. Geen idee wat 'en' inhoud, maar naast tandenpoetsen is het kennelijk heel veel als je er drie kwartier voor nodig hebt.

Terwijl ik dit typ komt hij de schone was halen. Gehuld in een handdoek. Hoewel ik het gezegd had, was hij de was vergeten.
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 21:33:

Ik heb heel normale buren. Maar ik heb geen idee wat zij zeggen. Ik vergeet nog wel eens dat ik buren heb en zing bij voorkeur heel vals liedjes als ik de was ophang. Op dit moment zing ik het liedje van Kenny B en Doe Maar of Alleen naar de Kermis (ik luister alleen radio2). Geen idee of de buren daar op zitten te wachten.Je mag wel naast mij komen wonen hoor. Kunnen we samen zingen
quote:-KING- schreef op 18 mei 2016 @ 21:40:

[...]

alleen naar de kermis is een geinig nr!Vind ik ook. Ik vind die jongeman veelbelovend.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 21:54:

[...]

Je mag wel naast mij komen wonen hoor. Kunnen we samen zingen Dat is lief. En het is een liedje van Doe Maar, dus dat komt goed uit. Al hoor je vooral Kenny B, maar dat is een beste vent.
Goed: ik zwem elke week zo 4-6 keer

niet zo goed: ik krijg er zo'n trek van en vreet zo een zak chips leeg
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 21:43:

[...]

Lekker wat Arabische muziek goed hard aanzetten.

Ik zet nog wel eens Opera aan als ik de Hollandse Hits van 3 kanten zat ben.Ik nodig mijn volop getatoeëerde vriend uit en we zetten lekker De Staat snoeihard.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 19:10:

[...]

O en Moi, ik wil even zeggen dat ik veel van je ben gaan houden in de afgelopen maanden.

Omdat ik het gevoel heb dat je me vaak zo goed begrijpt.

En dat voor vrouwen zonder gevoel.

Het eerste huis waar man en ik samen huisden, lag midden in fullblown tokkietown. Bekend terrein voor mij, minder voor man. En toen zat ik de eerste warme dag lekker in mijn achtertuin en toen bleek de achterbuurman fan van OMD. Dat viel me alleszins mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven