Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Selamat makan
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Kittens schreef op 19 mei 2016 @ 18:26:

[afbeelding]

Doe deze test Dolfje en je weet ook meteen van wie!
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2016 @ 19:04:

Hier viel niet tegenop te dubbel-oppen ;) Maar leuk is anders.

Enniewee, als n malle naar de Hema en Zara.Oké, dat is wel heel vervelend. Wel leuk geslaagd of was het echt een noodoplossing?
Ja. Veel voor weinig ook nog lol. Bij de Hema mn favo hipsters in de aanbieding (man lag helemaal dubbel, die zag al zo'n grachtengordelhipster met baard en knot voor zich lol) en bij Zara een flared jeans, hemdje, twee truitjes voor €55.
Nou de asperges vielen in de smaak hoor.

Ik blijf het spannend vinden, want de eerste keer dat ik ze klaarmaakte had ik ze maar zo lala geschild en toen bleven toenmalige vriend en ik zitten met gebroken kiezen en bloedend tandvlees . Maar dit keer waren ze om te zuigen . Enige nadeel was dat ik te weinig had, volgens zoon.
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2016 @ 19:19:

Ja. Veel voor weinig ook nog lol. Bij de Hema mn favo hipsters in de aanbieding (man lag helemaal dubbel, die zag al zo'n grachtengordelhipster met baard en knot voor zich lol) en bij Zara een flared jeans, hemdje, twee truitjes voor €55.Nou dan heb je wel je best gedaan zeg, dat je zelfs schone truitjes nodig had
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Nou dan heb je wel je best gedaan zeg, dat je zelfs schone truitjes nodig had Ik had n jurkje aan
Nou ja het kan altijd nog erger. Ik heb op mijn werk een keer een complete verschoning uit de afdeling 'geen idee van wie dit afkomstig zou kunnen zijn' moeten rukken. Stond ik daar te vouwen, gehuld in een witte oma-onderbroek en dito bruine pantalon
Haha ik n keer een dubbeldik ziekenhuismaandverband, ziekenhuis-onderbroek (zo'n gaas ding) en n broek die de verpleegkundige ergens vandaan toverde
Ik moet ook altijd uiterst voorzichtig zijn die dagen
When they go low, we go high. (M.Obama)
Snachts al eens wakker geworden in een bed vol bloed. Man dacht dat ik doodging
Oja dat zijn ook van die ellendige dingen.
Nou daar heb ik dan weer geen last van maar ik begin volgende week met een nieuwe pil dus wie weet..

Als ik tenminste niet zwanger blijk
Ik heb nog niet zo lang een staafje in mijn arm. En ik denk dat ik er heel blij mee ben!
Wat een horrorverhalen...

Die van mij heb ik uit mijn geheugen gewist.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 mei 2016 @ 19:29:

Nou ja het kan altijd nog erger. Ik heb op mijn werk een keer een complete verschoning uit de afdeling 'geen idee van wie dit afkomstig zou kunnen zijn' moeten rukken. Stond ik daar te vouwen, gehuld in een witte oma-onderbroek en dito bruine pantalon sorry
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 19:47:

Nou daar heb ik dan weer geen last van maar ik begin volgende week met een nieuwe pil dus wie weet..

Als ik tenminste niet zwanger blijk Kan nog best hoor op je bijna 42ste. Janet is ook zwanger.
Ik heb al lang een Mirena, gelukkig nooit meer last van bloed. Nou ja, behalve als ik iets te enthousiast in de weer ga met mijn net geslepen messen in de keuken

We zijn alweer bijna toe aan een nieuw onderkomen, ben benieuwd waar we heen gaan. Mij trekt Nieuw Zeeland ook wel............
2969
quote:SaveAngie schreef op 19 mei 2016 @ 19:56:

[...]

Kan nog best hoor op je bijna 42ste. Janet is ook zwanger.Kan best maar willen is een ander verhaal.
Oh gezellig! Nieuw Zeeland, lekker naast de deur ook. Kom ik nooit meer terug!
Mirena was drama bij mij,
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 mei 2016 @ 19:56:

We zijn alweer bijna toe aan een nieuw onderkomen, ben benieuwd waar we heen gaan. Mij trekt Nieuw Zeeland ook wel............Ja met die leuke hobbit huisjes!
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 19:59:

[...]

Kan best maar willen is een ander verhaal.Absoluut
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2016 @ 20:00:

Mirena was drama bij mij,Bij mij ook. Heb nu een koperspiraal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven