Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Irritant Puss!

Tijd om je moeder te vertellen hoe ze officieel heet
Ik gooi m'n opblaasboot in het zwembad en ga slapen.

Tot morgen!
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 23:28:

Irritant Puss!

Tijd om je moeder te vertellen hoe ze officieel heet Moeder, ga even zitten. Ik moet je iets belangrijks vertellen.....
Laatste keer dat ik ga vliegen met een bejaarde.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:31:

Laatste keer dat ik ga vliegen met een bejaarde.Volgende keer zon gezellige busreis of riviercruise
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:31:

Laatste keer dat ik ga vliegen met een bejaarde.

Wij zijn afgelopen jaar met schoonouders op vakantie geweest en ik begrijp je.. Ik was het ook niet meer van plan.

Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..
Ok de mug is stil. De andere is dood. Ik ga mezelf onder het laken verstoppen en een poging doen te slapen.

Sterkte morgen PIB met het omboeken :(
Ik voel met je mee Puss. Meneer L heeft de hele avond besteed aan de iphone van zijn moeder. Die is gelocked. Man heeft op afstand geprobeerd te assisteren met unlocken. Niet gelukt... Ze is zo digibeet als wat én ze raakt in paniek... Tja. Morgenavond een nieuwe poging. Zucht.

En ik heb haar ooit die iphone gegeven dus eigenlijk is het allemaal mijn schuld

Mooie nieuwe kroeg Leo!

En ik had nog even bijgelezen dus:

- hoera voor de zoon van LV

- duimduimduimvoor Kittens

- alvast gefeliciteerd voor Yasmijn

En welterusten voor iedereen
The owls are not what they seem
quote:linjmh schreef op 09 mei 2016 @ 23:35:

[...]

Volgende keer zon gezellige busreis of riviercruise

Doet ze maar mooi alleen.

De ellende is dat we heen en terug met 2 verschillende maatschappijen vliegen en dus 2x ticket moeten omboeken.
quote:dolfje schreef op 09 mei 2016 @ 23:36:

[...]

Wij zijn afgelopen jaar met schoonouders op vakantie geweest en ik begrijp je.. Ik was het ook niet meer van plan.

Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..Verzin een smoes!! Voor het geboekt is.
quote:linjmh schreef op 09 mei 2016 @ 23:37:

Ok de mug is stil. De andere is dood. Ik ga mezelf onder het laken verstoppen en een poging doen te slapen.

Sterkte morgen PIB met het omboeken :(

Gelukkig.

En dank. Ik ga even gillen en ook proberen te slapen.

Yasmijn!

Van e
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Gefeliciteerd liefste Yas!!

Is dit een besloten groep of zijn nieuwkomers ook welkom ?
Nee hoor, besloten groepen bestaan niet op dit forum dus je bent overal en ook hier welkom.
Leuk. Gezellig. Wijntje dan maar. Net voor het slapen gaan. Hebben jullie het over echte vakanties of droom-vakanties?
We hebben het nergens echt perse over hoor. We doen net of het café waar we zitten steeds in een ander land staat maar dat is meer een grapje.
En ik ben wakker omdat er vogels onder de dakpannen nestelen en ze zijn aan het verbouwen of zo.

Ik word gek van de herrie!
TVP
quote:Eleonora-1 schreef op 10 mei 2016 @ 02:34:

En ik ben wakker omdat er vogels onder de dakpannen nestelen en ze zijn aan het verbouwen of zo.

Ik word gek van de herrie!Toen was ik ook wakker, krolse kat, ook zo'n herrie. Ik ben stil blijven liggen tot het voorbij was.
Van x harte x gefeliciteerd x Yas!

Goedemorgen!

Mooie nieuwe kroeg Leo, ik hou ervan. Enne.....duiken met haaien? Ik doe mee, ik hou van haaien.
Yasmijn:

Goedemorgen.

Yas, gefeliciteerd.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Gefeliciteerd Yasmijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven