Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
vrijdag 3 juni 2016 om 11:55
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juni 2016 @ 08:45:
[...]
Ik sta nu voor de deur van de studio.
Crew call is om 08.45 uur, acteurs om 09.00 uur dus ik blijf nog even in de auto zitten.
Hoop niet dat het te lang gaat duren.
Ik voel me ziek.
Ik ben drie keer gestopt onderweg.
Misselijk, hoofdpijn, andere ellende.
Wat ik ga doen is superspannend en intensief. Ik ga docudrama draaien, dus geen vast script, alles improv en voor de NPO ook nog.
En net vandaag ben ik hondsberoerd.
Mocht iemand duimen over hebben, ik weet dat anderen meer TLC nodig hebben hier maar indien reserve, graag. Ik ben als de dood dat ik moet overgeven tijdens het filmen.
Oh, dat ken ik helaas: moeten presteren met misselijkheid, draaierigheid en hoofdpijn. Heel veel sterkte, Leo!
En natuurlijk ook heel veel sterkte voor Oudblond en haar moeder.
En iedereen die het nodig heeft, natuurlijk.
[...]
Ik sta nu voor de deur van de studio.
Crew call is om 08.45 uur, acteurs om 09.00 uur dus ik blijf nog even in de auto zitten.
Hoop niet dat het te lang gaat duren.
Ik voel me ziek.
Ik ben drie keer gestopt onderweg.
Misselijk, hoofdpijn, andere ellende.
Wat ik ga doen is superspannend en intensief. Ik ga docudrama draaien, dus geen vast script, alles improv en voor de NPO ook nog.
En net vandaag ben ik hondsberoerd.
Mocht iemand duimen over hebben, ik weet dat anderen meer TLC nodig hebben hier maar indien reserve, graag. Ik ben als de dood dat ik moet overgeven tijdens het filmen.
Oh, dat ken ik helaas: moeten presteren met misselijkheid, draaierigheid en hoofdpijn. Heel veel sterkte, Leo!
En natuurlijk ook heel veel sterkte voor Oudblond en haar moeder.
En iedereen die het nodig heeft, natuurlijk.
IMHO
vrijdag 3 juni 2016 om 16:52
Waarom is het toch zo moeilijk om je eigen grenzen goed te zien? En daar dan ook naar te handelen? Toen mij therapie begon was het zo heftig dat ik me op mijn werk ziek heb moeten melden. Al snel weer deels aan het werk gegaan, ingeschat wat ik zou kunnen doen, niet teveel hooi op mijn vork genomen, dacht ik.
Maar het wordt met nu alweer snel echt teveel. En dan voel ik me zo'n watje. Raak ook een beetje in paniek omdat ik niet goed weet wat ik eraan kan doen. Wil wel 1 taakje delegeren, maar ik weet niet of dat me genoeg ontlast. Ik ga vanavond maar proberen het helemaal los te laten en dan morgen zorgen voor overzicht in wat er nog moet gebeuren. Hopelijk helpt dat. Moet echt mijn taken zoveel mogelijk beperken, maar man wat is dat lastig.
Maar het wordt met nu alweer snel echt teveel. En dan voel ik me zo'n watje. Raak ook een beetje in paniek omdat ik niet goed weet wat ik eraan kan doen. Wil wel 1 taakje delegeren, maar ik weet niet of dat me genoeg ontlast. Ik ga vanavond maar proberen het helemaal los te laten en dan morgen zorgen voor overzicht in wat er nog moet gebeuren. Hopelijk helpt dat. Moet echt mijn taken zoveel mogelijk beperken, maar man wat is dat lastig.
vrijdag 3 juni 2016 om 17:00
Stone, dat is denk ik voor iedereen lastig, maar wel voor de één erger dan voor de ander. Ik herken het bij mezelf vaak ook te laat.
Kom ik er net achter dat oudste volgende week vakantie heeft.
Kom ik er net achter dat oudste volgende week vakantie heeft.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 3 juni 2016 om 18:04
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 juni 2016 @ 17:19:
Ja, dat is jammer genoeg waar.
Ik blijf daar in mijn werk (ook in vorige banen die heel anders waren) tegenaan lopen. Maar goed, voor nu ga ik het proberen los te laten.
Haha, en ik ontdek bij therapie dat ik echt van knuffels hou, dank je Elfje!Oei, wat een enge therapie.
Ja, dat is jammer genoeg waar.
Ik blijf daar in mijn werk (ook in vorige banen die heel anders waren) tegenaan lopen. Maar goed, voor nu ga ik het proberen los te laten.
Haha, en ik ontdek bij therapie dat ik echt van knuffels hou, dank je Elfje!Oei, wat een enge therapie.
Try something new today. For example: make a good decision.
vrijdag 3 juni 2016 om 18:35
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 18:30:
En Woll, ik zie mijn grens altijd als ik er net overheen ben gegaan.Herkenbaar. Ben er wel beter in geworden, maar toch nog niet goed genoeg. Moet er nog mee oefenen. Maar vandaag niet meer, het is buiten heerlijk weer, en het is weekend! Dus daar ga ik van genieten.
En Woll, ik zie mijn grens altijd als ik er net overheen ben gegaan.Herkenbaar. Ben er wel beter in geworden, maar toch nog niet goed genoeg. Moet er nog mee oefenen. Maar vandaag niet meer, het is buiten heerlijk weer, en het is weekend! Dus daar ga ik van genieten.