Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Fijne dat Stammerts!

Ik ga een potje filmen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Film ze, Leo! Wordt het weer zo'n lange sag?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Morgen wordt mijn tuin omgespit en geegaliseerd, vandaag moet dat voorbereid worden. Het pad van grindtegels eruit, grasmaaien etc

Veel werk, gelukkig krijg ik vanmiddag hulp. En morgen spierpijn, uiteraard.
quote:GrimbleGrumble schreef op 02 juni 2016 @ 21:36:

Dat doet me eraan denken: wij gaan een tijdje in ons eigen huis in Nederland zitten (want de huurders zijn dan op vakantie) en op zolder staat mijn whiskeyverzameling. Met een paar pareltjes.

Ik een goede whisky! Dus pb me het adres maar, kom ik wel een keertje langs

Heb zelf twee mooie in de kast staan, maar wil ook nog eens graag naar een whisky proeverij, zodat ik echt een beetje kan leren wat de verschillen zijn en waar ik het meest van hou.

Op dit moment (zonder dat ik er al heel veel heb geprobeerd) is de BenRiach 16 jaar mijn favoriet.
Hunnie, sterkte vandaag.

Blond, sterkte voor maman vandaag, en voor jullie.

Olivia, werk ze, klinkt als een zware klus, maar zo fijn als de tuin straks klaar is.

Leo, film ze.
Wat Wol zegt..Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!

Ik ben overreden door een trein vannacht. Gelukkig hoef ik weinig. Kind naar school fietsen en dan weer terug mijn huisje in. Beetje wat dingen koken en bakken en tutten met de jongste en iets met een zwembad en brengen vanmiddag ..verder niks.
Goedemorgen!

Leo, film ze.

Olivia, succes met de tuin.

Blond en Hunnie, sterkte vandaag.
quote:Micchan schreef op 03 juni 2016 @ 02:42:

[...]

Heel veel plezier! (en ik ben op zoek naar m'n telefoon, sorry. )Dank je! Telefoon inmiddels gevonden?
Wakker maar moet er toch zo uit moet straks naar de fysiotherapeut.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 juni 2016 @ 06:55:

[...]

Ik een goede whisky! Dus pb me het adres maar, kom ik wel een keertje langs

Heb zelf twee mooie in de kast staan, maar wil ook nog eens graag naar een whisky proeverij, zodat ik echt een beetje kan leren wat de verschillen zijn en waar ik het meest van hou.

Op dit moment (zonder dat ik er al heel veel heb geprobeerd) is de BenRiach 16 jaar mijn favoriet.Als je van rokerige whisky houdt, heb ik wel tips.......
Oh dear, how sad, never mind.
Moggeh stammers!

Sterkte voor Hunnie, Oudblond, de moeder van Oudblond, Olivia en wie het verder nodig heeft.

Behoorlijk slecht geslapen, het is echt een hectische week met leuke en minder leuke dingen. Vandaag nog even dóór, eerst in de auto richting moeders voor de administratie (minder leuk) en eind van de middag wat drinken met een oud-collega die in de stad is vandaag (leuk!). Veel reizen dus, hoop op weinig vertraging...
The owls are not what they seem
Maar eerst koffie! Iemand een bakje?

The owls are not what they seem
quote:OliviaMoore schreef op 03 juni 2016 @ 06:54:

Morgen wordt mijn tuin omgespit en geegaliseerd, vandaag moet dat voorbereid worden. Het pad van grindtegels eruit, grasmaaien etc

Veel werk, gelukkig krijg ik vanmiddag hulp. En morgen spierpijn, uiteraard. Succes! Is het een beetje te doen qua weer bij jou?
quote:LadyL0101 schreef op 03 juni 2016 @ 08:21:

Maar eerst koffie! Iemand een bakje?

[afbeelding]Ja kom maar door.
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 08:06:

[...]

Als je van rokerige whisky houdt, heb ik wel tips....... Haha dat weet ik dus niet.
quote:OliviaMoore schreef op 03 juni 2016 @ 06:52:

Goedemorgen.

Film ze, Leo! Wordt het weer zo'n lange sag?

Ik sta nu voor de deur van de studio.

Crew call is om 08.45 uur, acteurs om 09.00 uur dus ik blijf nog even in de auto zitten.

Hoop niet dat het te lang gaat duren.

Ik voel me ziek.

Ik ben drie keer gestopt onderweg.

Misselijk, hoofdpijn, andere ellende.

Wat ik ga doen is superspannend en intensief. Ik ga docudrama draaien, dus geen vast script, alles improv en voor de NPO ook nog.

En net vandaag ben ik hondsberoerd.

Mocht iemand duimen over hebben, ik weet dat anderen meer TLC nodig hebben hier maar indien reserve, graag. Ik ben als de dood dat ik moet overgeven tijdens het filmen.
Duim voor Leo!!!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juni 2016 @ 08:45:

[...]

Crew call is om 08.45 uur, acteurs om 09.00 uur dus ik blijf nog even in de auto zitten.

Ik voel me ziek.

Wat ik ga doen is superspannend en intensief. Ik ga docudrama draaien, dus geen vast script, alles improv en voor de NPO ook nog.

Mocht iemand duimen over hebben, ik weet dat anderen meer TLC nodig hebben hier maar indien reserve, graag. Ik ben als de dood dat ik moet overgeven tijdens het filmen.Ik heb nog wel 2 duimen over.
Leo wat naar. Sterkte!
Goedemorgen.

Leo, sterkte, hopelijk moet je iets kotserigs filmen.

Ik ga zo even naar mijn vrijwilligerswerk. Sinds 1 juni zitten we op een ander adres en ik heb het nog niet gezien, dus ik ga eens even kijken hoe we erbij zitten.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Goede-Fee schreef op 03 juni 2016 @ 08:27:

[...]

Succes! Is het een beetje te doen qua weer bij jou?Mwoh, de zon wil er niet echt doorkomen. Maar het is droog, warm krijg ik het vast vanzelf wel ;)
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juni 2016 @ 08:45:

[...]

Ik voel me ziek.

Mocht iemand duimen over hebben, ik weet dat anderen meer TLC nodig hebben hier maar indien reserve, graag. Ik ben als de dood dat ik moet overgeven tijdens het filmen.Ik duim voor je dat dat niet gaat gebeuren, en dat je je snel weer beter voelt. Succes!
Balen, Leo!
Leo, sterkte vandaag en ik heb ook een duim over. Met de andere houd ik mijn telefoon vast. Ik hoop dat het draaien niet te lang duurt.

Hier regent het. ALWEER!
Dry needling au au.... Hopelijk helpt het ik ben het beu om pijn in heup/zij/rug te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven